Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet tv-belgacom telefoon- scarlet internet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: telenet tv-belgacom telefoon- scarlet internet

Zoals ijn een vorige post reeds vermeld, heb ik het scarlet pakket in huis gehaald.

Ik merk geen snelheidsvertraging als de TV aanstaat. (Aan het knipperen van de LED's op de modem te zien denk ik dat er altijd datatransmissie is tussen modem en decoder. Ook als de decoder in standby staat.)
    Zonet nog een snelheidstest gedaan, terwijl én de TV aanstaat, én een ander tv-programma aan het opnemen is. Resultaat: Download speed: 16167 kbps / Upload speed: 1421 kbps. Download snezlheden van 1850kbs zijn geen uitzondering.

(Mischien hebben wij geluk: Vlak voor onze huisgevel staat een glasvezelkast. De totale afstand van koperkabel tussen FO kast en modem schat ik zo'n 30m.)

Mijn vroouw laat soms wel horen dat het "zappen" zeer traag werkt. (Stoort mij niet, ik kijk toch bijna nooit TV )
    https://waltertalboom.be-
    Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Ook een voordeel van Scarlet ten opzichte van telenet is dat je geen kabel meer moet betalen dus is ook aardig mee genomen op drie jaar tijd is dat weer een mooi lensje
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Voor digitale tv bij Telenet betaal je 8 euro per maand (huur digicorder inbegrepen) + een jaarlijks kabelabonnement. Hoeveel dat kabelabonnement juist kost voor digitale tv dat kan ik eigenlijk nergens vinden op de Telenet website (hebben ze heel goed verstopt),

12,07 euro per maand
        Last edited by theokus; 25 juni 2010, 23:37.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
          Ook een voordeel van Scarlet ten opzichte van telenet is dat je geen kabel meer moet betalen dus is ook aardig mee genomen op drie jaar tijd is dat weer een mooi lensje
          Juist, maar dan kan je ook max 2 programma's tegelijk bekijken/opnemen. En max 1 TV aansluiten.
          Bij Telenet kan ik 2 programma's opnemen en ondertussen nog naar een (analoog) kanaal zien. Ook kijkt de zoon boven op zijn kamer nog analoog TV.
          Wens je digitaal meerdere TV's aan te sluiten kan dit zonder problemen mits betaling van
          6€/m (digibox) of 8 €/m (digicorder) per extra TV.
          Voor zover ik het weet kan je bij Belgacom (of scarlet) max 1 extra TV aansluiten (ken de extra kosten niet)
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

goeden
            Last edited by ZoeB; 7 oktober 2010, 17:04.

Comment

Working...
            X