Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Last met zatte buren....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Last met zatte buren....

    @Bouk, maak me er niet druk over en zit sinds gisteren in de Ardennen (regenachtig momenteel) en geniet van een Orval.
    Straks eens bij de buur naar zen verbouwingen gaan zien.
    Verder is niet te praten met mensen die s'morgens opstaan en hun mond aan een fles jenever zetten om hun dorst te lessen
    Er is de ander kant niks te vernemen ze zoeken van alles uit om iemand op stang te jagen (mij niet hoor) ze moeien zich al een hof verder bij nieuwe mensen die daar zijn komen wonen.
    Wacht alleen tot ze toch eens iets op papier zetten en dan zal ik wel eens reageren of laten reageren.
    En voor dat brommerken kom ik zeker niet voor de rechtbank hoor ,heb dat al eens na veelvoudig te verwittigen gedaan en er is daar niks van gekomen
    Groenten uit de regenachtige Ardennen.

    Comment


    • #17
      Re: Last met zatte buren....

      Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
      @Bouk, maak me er niet druk over en zit sinds gisteren in de Ardennen (regenachtig momenteel) en geniet van een Orval.
      Groenten uit de regenachtige Ardennen.
      ben jaloers hoor.
      we gaan over een paar weekjes ook die kant op.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Last met zatte buren....

        Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
        @Bouk, maak me er niet druk over en zit sinds gisteren in de Ardennen (regenachtig momenteel) en geniet van een Orval.
        Straks eens bij de buur naar zen verbouwingen gaan zien.
        Verder is niet te praten met mensen die s'morgens opstaan en hun mond aan een fles jenever zetten om hun dorst te lessen
        Er is de ander kant niks te vernemen ze zoeken van alles uit om iemand op stang te jagen (mij niet hoor) ze moeien zich al een hof verder bij nieuwe mensen die daar zijn komen wonen.
        Wacht alleen tot ze toch eens iets op papier zetten en dan zal ik wel eens reageren of laten reageren.
        En voor dat brommerken kom ik zeker niet voor de rechtbank hoor ,heb dat al eens na veelvoudig te verwittigen gedaan en er is daar niks van gekomen
        Groenten uit de regenachtige Ardennen.

        Ach , soms zou je toch een Goodfella willen zijn hé
        Lastige buur , effe de nieuwe golfsticks er op uitproberen en dan onder de oprit inmetselen .



        Walter
        Last edited by Phororhacos; 14 mei 2010, 15:35.
        D850

        Comment


        • #19
          Re: Last met zatte buren....

          Wij hebben ook al eens last gehad van "jaloerse" buren. Met zatterikken en jaloerse lui valt blijkbaar niet te praten. Eens een cordaat briefje door een advokaat laten schrijven kan soms helpen. Maar daarmee raakt de ruzie natuurlijk niet opgelost en het kost wel wat geld, maar het heeft dikwijls effect.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Re: Last met zatte buren....

            @Bouk, alles is weer langzaam groen aan het worden, mooie verzichten .
            Hopen dat het weer toch eens wat gaat beteren.
            Zondag lekker naar de markt in Bouillon.
            @Pol, men oudjes verhuren een en ander en er was zo een beetje een klein opstandje (uiteindelijke oorzaak door een buitenstaander)door de huurders wat door een scherpe brief aan elk door de adv. snel opgelost was.
            Ik wacht rustig af wat die alco's van plan zijn , het is zeer simpel , ze vertellen een verhaal aan een of ander en doen deze mensen dan opdraven ter plaatse te komen kijken en deze mensen tot de vaststelling te laten komen dat er niks mis is op mijn oprit, alleen twee kompleet doorzopen alco's blijven over .
            We zien wel.

            Comment


            • #21
              Re: Last met zatte buren....

              Als diene gast zijne brommer op uw oprit staat en ge kunt niet passeren, dan kunt ge hoogstens de politie bellen en zeggen dat ge niet bij uw eigen binnen kunt ... zij kunnen dan PV opstellen en hoogstens het voertuig (brommer) laten verplaatsen of weghalen. Mits hij op privé-eigendom staat zal weghalen nog niet altijd zo simpel zijn.

              Ook al staat die brommer op uw eigendom, dit geeft u niet het recht hem te vernietigen, laat staan plat rijden. Dient hij klacht in, dan kunt gij zelf nog opdraaien voor de onkosten want uw verzekering moet niet eens tussen komen op privé-eigendom.

              Dit zijn altijd vervelende situaties die ge best onderling kunt proberen oplossen al is dat niet altijd even simpel.
              Rij die brommer anders maar plat ma sta dan niet verbaasd dat je de dag nadien 14 platte banden hebt onder uwe camion (aantal afhankelijk van type camion). En begin dan maar eens te bewijzen dat zij dit gedaan hebben als je geen getuigen hebt.
              Zoiets is altijd zonder einde als het verkeerd begint te draaien.

              Ge zou natuurlijk ook een plaat kunnen hangen die verwijst naar de brommer ... "Brommer voor wisselstukken te koop voor 100€" of "Brommer voor wisselstukken gratis mee te nemen, niet bellen ... gewoon doen", hij zal wel rap weg zijn.

              Ik snap wel de frustratie, sommige mensen kunnen u het bloed onder de nagels halen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Last met zatte buren....

                Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                Er is pas een programma gestart op VTM : " Recht door Vlaanderen" denk ik dat het heet.
                Daar kan je zeker terecht met dergelijk probleem.
                Zij proberen dan te bemiddelen en stellen een oplossing voor.
                Wat nog eens bewijst dat inspiratie voor TV-programma's serieus zoek is...

                1. Gewoon de betrokkenen aanspreken en er proberen een goede babbel mee te hebben. Lost al veel op!
                2. Naar de wijkagent stappen. Zij proberen ook vaak zo'n geschillen op te lossen door eens te gaan praten.
                3. Naar de vrederechter stappen en daar tot een oplossing proberen te komen.
                4. Wil je dat allemaal niet, dan kan je nog steeds zorgen dat je oprit afgesloten wordt en zo niet meer toegankelijk is. Komen ze er dan nog op, dan kan je makkelijk klacht neerleggen.

                Veel succes.

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #23
                  Re: Last met zatte buren....

                  Hebben brommers die in de weg staan niet spontaan de neiging om in brand te vliegen...

                  Comment


                  • #24
                    *********

                    ***************
                    Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:26. Reden: ************

                    Comment


                    • #25
                      Re: Last met zatte buren....

                      Maar mannekes toch: gewoon op wielekes zetten........


                      http://www.youtube.com/watch?v=LaZDw...eature=related
                      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                      Comment


                      • #26
                        Re: Last met zatte buren....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Ach , soms zou je toch een Goodfella willen zijn hé
                        Lastige buur , effe de nieuwe golfsticks er op uitproberen en dan onder de oprit inmetselen .



                        Walter
                        Vindt ik wel goed, spijtig van de golfsticks, zo'n goedkoop autotje met afstandsbesturing , daar een vod bovenop doordrenkt met wat benzine rij je tot onder de benzinetank van het foutgeparkeerde voertuig en voila even wachten en feest !! er zijn nog veel andere mogelijkheden, secondenlijm in zijn deursloten spuiten, remleiding een knip geven ed
                        je kan ook in zijn naam naar zijn garage bellen en zeggen dat ze hem moeten komen depaneren, sleutels kwijt of zoiets
                        Nog beter is aan zijn stamcafe gaan wachten tot hij buitenkomt, en in zijn wagen stapt liefst goe zat, dan de flikken bellen en zeggen dat zijn voertuig juist gestolen is en in "die "richting rijd...met wat geluk...
                        Last edited by Sprint955; 16 mei 2010, 19:05. Reden: aanvullingske

                        Comment


                        • #27
                          Re: Last met zatte buren....

                          Met zatte mensen is niet te praten die denken alleen aan zichzelf en zien niet wat ze anderen aandoen.
                          Ik hoop dat je er vanaf raakt maar hoe weet ik niet.
                          Je kan proberen van een hoge poort te hangen en een bak bier buiten te zetten waarna je de poort op slot doet (als ze buiten zijn he).
                          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                          Comment

                          Working...
                          X