Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leve onze nieuwe bondscoach ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leve onze nieuwe bondscoach ?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Wat is Leekens?
    Een Vlaamse Belg of een Belgische Vlaming
    Hij spreekt over het "wij-gevoel" en als dat in orde is dan lijkt hij zeer tevreden te zijn.
    De selectie van Dick Avocaat vond ik goed en daar zat waarheid in.
    Onder andere dat onze Dembélé NIET efficiënt is en daar ben ik volmondig mee eens.
    Hmz. Dembélé is wel topklasse. Het probleem van de duivels ligt voor mij al jaren achteraan: doorgaans te veel ballenkijkers en te traag zodat ze niet mee steunen in de aanval en achteraan rustig blijven toekijken hoe aanvallers en middenvelders zich uitsloven om steeds het ganse terrein te doorkruisen. NU met nieuwe generatie (Alderweireld - Vermaelen) wordt het hopelijk anders
    http://www.stich.be

Comment

Re: Leve onze nieuwe bondscoach ?

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
      Hmz. Dembélé is wel topklasse. Het probleem van de duivels ligt voor mij al jaren achteraan: doorgaans te veel ballenkijkers en te traag zodat ze niet mee steunen in de aanval en achteraan rustig blijven toekijken hoe aanvallers en middenvelders zich uitsloven om steeds het ganse terrein te doorkruisen. NU met nieuwe generatie (Alderweireld - Vermaelen) wordt het hopelijk anders
      Ben ik niet mee eens: teveel lof voor Dembélé
      Hij heeft wel redelijk veel mooie acties op het terrein maar ze brengen zeer weinig op.
      Als clubspeler en gezien over een geheel seizoen is hij wel een "leuke" speler.
      Hij doet me een heel klein beetje denken aan Ronaldo: interessante acties met weinig resultaat.

Sonck is beter op dat gebied maar ja, die heeft iets minder talent.

Alderweireld en Vermaelen zullen het wel goed doen.
      Last edited by theokus; 12 mei 2010, 20:05.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Working...
      X