Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hoi theokus ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
hoi theokus ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad
Ik ben een uurtje gaan rondrijden in Dilsen
Voor het overige was het eerder een gewone dag hoor.
Maar geen post in de brievenbus, jammer.
Waarom?
Verjaardag-wensen komen hier nu toe via het internet.
Beter iets dan niets?
Ik vind kaartjes met handgeschreven tekst wel leuker.
Ik verwijt niemand iets, ik vind het gewoon jammer.
(met Kerstmis of Nieuwjaar is het net hetzelfde)
Waarom?
Beter iets dan niets?
Een kaartje vind ik ook nog altijd véééél leuker dan een e-mailke.
Ge kunt dat eens vastpakken, op een schouw of kast of tafel zetten , ernaar kijken en ervan genieten. Nog altijd iets nostalgisch dat zeker niet mag verdwijnen.
Voor het overige was het eerder een gewone dag hoor.
Waarom?
Beter iets dan niets?
Jij begrijpt beter dan ik, dat het jammer is dat er bepaalde dingen verloren gaan.
OT.
In Ukkel is de temperatuur maandag blijven steken op 7 graden.
Dat was meteen ook de laagste maximumtemperatuur die ooit op een 3 mei werd opgetekend,
laat weerman Eddy De Mey dinsdag weten.
Een kaartje vind ik ook nog altijd véééél leuker dan een e-mailke.
Ge kunt dat eens vastpakken, op een schouw of kast of tafel zetten , ernaar kijken en ervan genieten. Nog altijd iets nostalgisch dat zeker niet mag verdwijnen.
Het mooie aan zo'n kaartje, vind ik, is dat je het na een tijdje kan weggooien. En je kijkt
er nog eens naar, en je denkt er nog iets bij, maar je kunt niet heel je leven die rommel
blijven bewaren, nietwaar.
Het knaagt een beetje, en het laat een schijntje geluk toe. Dat kaartje. Dat je nu zomaar
weggooit.
Veeeeeeeeeeeel te laat ( zoals gewoonlijk bij mij ) maar toch proficiat !!! Ik kom hier graag om eens te lezen wat Theokus weer geschreven heeft. Altijd even vriendelijk, nooit tegen iemands schenen stampen, af en toe een leuke kwinkslag , kortom een model forum lid ... dat hij nog veel mag mogen
Veeeeeeeeeeeel te laat ( zoals gewoonlijk bij mij ) maar toch proficiat !!! Ik kom hier graag om eens te lezen wat Theokus weer geschreven heeft. Altijd even vriendelijk, nooit tegen iemands schenen stampen, af en toe een leuke kwinkslag , kortom een model forum lid ... dat hij nog veel mag mogen
Comment