Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13-06-2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 13-06-2010

    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Die cijfers vind ik wel staf. Ik denk nu wel niet direct dat het publiek dat online de standaard leest representatief is, maar het geeft wel een tendens aan.
    Maar is-was dat niet de krant van AVV VVK?
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #17
      Re: 13-06-2010

      Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
      ik zal hier dan ook maar eens effe iets neerpoten: waarom zouden we onwettelijk gaan doen (die verkiezingen)? En tolereren dat diegenen die zich een minderheid noemen in een gemeenteraad bij absolute meerderheid moties stemmen waar ze niet eens over bevoegd zijn, en die de inpalming van grondgebied inhouden? Voor mij: BHV splitsen, of inderdaad de hele zwik splitsen. Wie heeft daar bij te verliezen? Zeker op langere termijn.
      Ik kijk dan naar Tsjechoslowakije: de vlag en de Koning mogen de Walen houden, wij hebben al een vlag, en met een president kunnen de meeste Vlamingen wel leven, zeker als dat inhoudt dat die ellendige blokkades en spelletjes ophouden, en dat er eindelijk geregeerd wordt en aandacht geschonken wordt aan economie, pensioenen,...
      Yourt, ik moet me haasten want dit topic gaat niet lang meer mee.

      Economie?
      Pensioenen?
      Imago België en voorzitting van Europa?
      Crisis?

      Dat heeft totaal niets te maken met BHV.
      En de meerderheid in België ligt van die items hoegenaamd niet wakker.
      In en met alle respect gezegd voor de echte sukkelaars in ons land.
      Als die in de meerderheid waren dan had je pas een crisis.

      Europa voorzitten is een hele eer ja
      Alle landen zijn failliet waarbij de ene nog meer failliet zijn dan de andere.
      (Spanje gaat geld lenen als steun voor Griekenland.)
      Last edited by theokus; 27 april 2010, 23:45.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: 13-06-2010

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        En een oplossing was er niet.... en is er nooit geweest.
        ...
        "Je moet ministers niet beoordelen naar hun daden maar naar hun intenties".
        ... zal er nooit zijn. Intenties zijn soms verkieslijker dan daden. Over imago in het buitenland gesproken!
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

        Comment


        • #19
          Re: 13-06-2010

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Voilà.
          Ik stem voor Michel Daerden.
          Die heeft tenminste iets in handen: "de groen boek" en de "wiette boek"

          Woehahahahahahahha lag hier plat van het lachen
          Die heeft mijn stem is er eens een plezante eerste minister en eentje die je drinken niet zal verbieden maar zelf komt meezuipen

          Comment


          • #20
            Re: 13-06-2010

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Voilà.
            Ik stem voor Michel Daerden.
            Die heeft tenminste iets in handen: "de groen boek" en de "wiette boek"

            Dat groen boek (= feitenverzameling) is er al; maar ik weet niet of er ooit een wit boek (= oplossingen en aanpak) komt.

            Het water is nog nooit zo diep geweest tussen Vlaanderen en Wallonië; verkiezingen zullen daar allicht niet veel aan veranderen.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #21
              Re: 13-06-2010

              Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
              Dat groen boek (= feitenverzameling) is er al; maar ik weet niet of er ooit een wit boek (= oplossingen en aanpak) komt.

              Het water is nog nooit zo diep geweest tussen Vlaanderen en Wallonië; verkiezingen zullen daar allicht niet veel aan veranderen.
              Juist vantje.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment

              Working...
              X