Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM met WIFI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: GSM met WIFI

Ben redelijk tevreden over de E71 maar er zijn toch 2 nadelen tegenover de vroegere E61 die ik had.

- Als Bluetooth opstaat dan durft de batterij wel na 1 dag leeg te zijn. Gelukkig kan je door lang op het * te drukken snel bluetooth op/afzetten.

- Het knappe berschermhoesje lijkt wel af en toe mijn toetsenbord te ontgrendelen. Op de E72 hebben ze die toetscombinatie nu aangepast (links/rechts i.p.v. boven/onder). Ik let er nu specifiek op om het toestel er altijd met het scherm eerst in de hoes te schuiven zodat die ontgrendel toetsen aan de open kant zitten. En dan is het al een pak minder.

En aan eventuele E71 gebruikers, de navigatie is nu ook gratis voor dit toestel. Je moet wel de laatste nieuwe versie van MAPS installeren. Ik denk niet dat het al een GPS killer is, want lijkt af en toe wat trager te reageren. Maar als je niets anders bij de hand hebt dan is het toch maar eenvoudig om bij te hebben.
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk

Oh ja dat was ik vergeten.
      Bij alle windows producten heb je meer kleurtjes, meer geluidjes en meer opties om in te stellen. Maar dat is niet wat ik persoonlijk een betere agenda zou durven noemen. Gelukkig verschillen smaken.
      Veel hangt af van wat je nodig hebt, dat klopt, ik gebruik de functie die ik hierboven beschreven heb ongeveer 25x per week, als je met apparatuur en patiënten werkt, moet je op bepaalde tijdstippen herhalende alarmen kunnen instellen, kwestie van op de juiste tijd bepaalde toestellen in en uit te schakelen, dergelijke zaken zijn compleet onmogelijk met de iPhone.... De agenda en de daaraan verbonden alarm mogelijkheden zijn echt minimalistisch..... Ik gebruik dus op dit moment een combinatie van de HTC Touch HD met de iPhone 3GS, de laatste voor het plezier en ontspanning, de HTC voor het werk.... ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
        ook hier uiterst tevreden van de E71. Al bijna 2 jaar heel betrouwbare compagon...

Na jaren omzwervingen (SE/HTC/Samsung/...) terug bij Nokia. Niet het hipste toestel maar uiterst stabiel en gebruiksvriendelijk. niet voor niks een van de meest gewaardeerde business phones....
        ook hier de E71.
        opladen 2X per week.
        bluetooth en wifi staat constant aan
        zeer klein maar toch 'n makkelijk klavier.
        GPS werkt zeer goed (garmin XTmobile), zeer heldere spraakbegeleiding.

nadeel, maar daar heb ik minder moeite mee, is de camera.
        overdag met voldoende licht zijn de foto's prima (beetje blauwzweem), maar 's avonds is het niet om aan te zien...ruis!

Comment

Hallo,

Ik ben van Nokia via Blackberry Bold naar de iPhone overgeschakeld.
          Het toestel dient hoofdzakelijk om te "werken". Ik heb zelfs Quickoffice voor iphone gekocht omdat ik "onderweg" heel veel teksten schrijf (voor het werk en ook m'n blog).
          Dat gaat dus heel goed - ook de spreadsheet van Quickoffice.

Zoals Francis al aangaf, ook ik heb regelmatig een "akoestische" reminder nodig, een "belletje" om 14u45 dat eraan herinnert om X te bellen.
          Buiten het standaard alarm op de iphone, dat zeer summier is en maar 1 keer afgaat heb ik in de appstore nog niets gevonden dat echt goed werkt (betalend of gratis).
          Maar dat is dan tot nu toe ook het enige minpunt van de iphone (buiten zijn prijs).

Kortom, ik ben er zeer tevreden over, maar dit is uiteraard een "off-record" bijdrage voor TS. Maar we zitten in een "telefoontopic"

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ik zit met dezelfde vraag?
            Ga mij een nieuwe GSM aanschaffen. Ik gebruik vooral de Gsm als organiser, daar ik veel onderweg ben en om mails te lezen en te beantwoorden !
            Ik weet reeds dat 't een 'samsung star WIFI' zal worden, maar nu komt het.
            Ik kan 't model kopen ofwel met een uitschuifbaar scherm of eentje met een full touchscreen. Hoe bruikbaar zijn beiden ?
            Moet je fijne vingertjes hebben, of valt 't wel mee?

Comment

Thanks voor de tip, kende ik niet, erg handig !!!

Ik vind ook de agenda van de iphone ontoereikend. Waaraan ik mij enorm stoor is dat je je afspraken niet privé kan zetten. Hierdoor kan na synchronisatie met exchange iedereen binnen het bedrijf mijn privé afspraken inzien.
              Als er iem hiervoor iets gevonden heeft.... (zonder de iphone te jailbreaken)

gr, Olivier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht

Ik vind ook de agenda van de iphone ontoereikend. Waaraan ik mij enorm stoor is dat je je afspraken niet privé kan zetten. Hierdoor kan na synchronisatie met exchange iedereen binnen het bedrijf mijn privé afspraken inzien.

gr, Olivier
                Ik heb geen iPhone alleen een iPod Touch, dus gebruik ik die agenda niet. Die Touch is enkel voor fun.

Maar normaal kan je agenda punten aan verschillende agenda's toewijzen. Standaard worden "Home", "Work" . Maar je kan die hernoemen of er extra aan toevoegen.

Daarna moet je wel een manier vinden om niet al die agenda's te synchroniseren op het werk. Zo blijven privé zaken afgeschermd. Met iCAL worden die automatisch overgenomen. Maar waarschijnlijk gebruik je eerder exchange-server op het werk.

Alternatief is om te zien of je die info "Home", "Work" ook kunt terugvinden in je werk agenda. Dan is het eventueel een optie om een regel te definiëren die die info omvormt naar de "privé" setting van je werk agenda. Maar het wordt uiteraard al een stuk ingewikkelder omdat in te stellen.
                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Olivier,

je kan toch verschillende agenda's aanmaken en enkel die laten zien die je zelf wil?
                  Zo doe ik het toch met een aantal verschillende agenda's ... (via mobile.me)

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht

gr, Olivier
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Veel hangt af van wat je nodig hebt, dat klopt, ik gebruik de functie die ik hierboven beschreven heb ongeveer 25x per week, als je met apparatuur en patiënten werkt, moet je op bepaalde tijdstippen herhalende alarmen kunnen instellen, kwestie van op de juiste tijd bepaalde toestellen in en uit te schakelen, dergelijke zaken zijn compleet onmogelijk met de iPhone.... De agenda en de daaraan verbonden alarm mogelijkheden zijn echt minimalistisch..... Ik gebruik dus op dit moment een combinatie van de HTC Touch HD met de iPhone 3GS, de laatste voor het plezier en ontspanning, de HTC voor het werk.... ;-)

Ik gebruik informant op de iphone ipv de eigen agenda vd iphone, denk dat hier wel in zit wat je vraagt, te synchroniseren met google agenda desgewenst. Bekijk het eens.

Comment

Working...
                    X