Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FB problemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: FB problemen

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
    toen email pas bestond gaven velen deze reactie : "echte vrienden geef je een belletje of je nodigt ze eens uit"

.........dat heet met je tijd meegaan !

BTW : het marcheert weer hier !!
    Met z'n tijd meegaan ? ... je kan beter een wildvreemde aanspreken op cafe dan op FB ! ... man man .. dit is de meest nutteloze uitvinding ooit! Ik ben er per ongeluk ook op verzeild en ik dacht dan toch een goed systeem gevonden te hebben om gelijkgestemde hobby-zielen op te sporen ... oh je hebt op een wip 200+ "vrienden", daar niet van, maar wat heb je er aan? ... de grote hoop daarvan is absoluut waardeloos, ze zijn nog te beroerd om te antwoorden als je ze persoonlijk aanschrijft. .. en al mijn diepste zieleroerselen te grabbel gooien voor de wijde wereld? komaan zeg! ... en ja ... ik heb al een paar keer op het punt gestaan om de hele boel op te blazen .. nutteloze ballast!
    jmho

Comment

toen email pas bestond gaven velen deze reactie : "echte vrienden geef je een belletje of je nodigt ze eens uit"

BTW : het marcheert weer hier !!
      idd dees weekend deed fb effe freaky.
      nu alles terug zoals het moet!
      gebeurt af en toe wel es op fb! best dat hier alles lekker smooth loopt
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Met z'n tijd meegaan ? ... je kan beter een wildvreemde aanspreken op cafe dan op FB ! ... man man .. dit is de meest nutteloze uitvinding ooit! Ik ben er per ongeluk ook op verzeild en ik dacht dan toch een goed systeem gevonden te hebben om gelijkgestemde hobby-zielen op te sporen ... oh je hebt op een wip 200+ "vrienden", daar niet van, maar wat heb je er aan? ... de grote hoop daarvan is absoluut waardeloos, ze zijn nog te beroerd om te antwoorden als je ze persoonlijk aanschrijft. .. en al mijn diepste zieleroerselen te grabbel gooien voor de wijde wereld? komaan zeg! ... en ja ... ik heb al een paar keer op het punt gestaan om de hele boel op te blazen .. nutteloze ballast!
        jmho
        Dat is de waarheid! Ik zal dan ook nooit op je vriendenlijst komen!
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

ik heb al een paar keer op het punt gestaan om de hele boel op te blazen .. nutteloze ballast!
          jmho
          laat je vooral niet tegen houden
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

jmho
            Voor één keer ... (zeer uitzonderlijk, noteer dit goed) ... spreek ik je niet tegen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

ik denk persoonlijk dat het vooral van je gebruik van FB afhangt, dus eigenlijk wat je er van verwacht.
              echt contact: vergeet het maar, maar terug contact: jups
              vooral de uitnodigingen vind ik handig, dan weet je tenminste dat er ergens iets te doen is zonder 5 sites te moeten doorzoeken. de feestjes waar ik niet naartoe kan/wil neem ik er dan maar bij.
              mensen die niet reageren? weinig last mee. Enkel muziekanten hebben dat wel eens, maar zelfs van hen krijg ik meestal wel reactie.
              en het is mooie reclame voor je site

die weekend eens een heel weekend offline geweest, dus geen idee of er iets mee mis was. Kan goed zijn.
              in het laatste nummer van 1 van de test aankoop tijdschriften staat er ook een mooi artikeltje over privicy en FB
              hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

't is maar hoe je het gebruikt en wat je ervan verwacht.

Via FB houd ik contact (iets anders als "zielenroerselen") met vrienden (meestal oud collega's) van over heel de wereld.
                Zo ben ik ook in contact gekomen met een Oostenrijkse en Italiaanse componist. Zij maakten eind jaren '70 muziek waar ik gek op was. De ene is een kranige 70-tiger die nog steeds muzikale projecten opzet. Het feit dat je als fan zomaar met de kerels kan corresponderen (en ze antwoorden nog ook), is fantastisch. LinkedIn.com gebruik ik voor puur zakelijke contacten. En ja... elke vrijdag ga ik een pint drinken.
                Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Nu ja, de meeste mensen kunnen zonder netwerksites leven. Ze zijn (nog?) niet cruciaal voor ons dagelijks leven, dus wie er geen zin in heeft, doet er niet aan mee.

In 1995 kreeg ik m'n eerste internetaansluiting. Zelfs in de it-sector waren er toen mensen die het als een hype aanzagen en voorspelden dat het niet lang zou duren. 10 jaar later kon geen kat meer zonder email en wat zouden onze studenten vandaag de dag doen zonder wiki ? 'In mijnen tijd" waren we wel zoet met het zoeken van boeken om onze opstelletjes te schrijven

Een en ander hangt er vanaf hoe je zo'n site gebruikt. Ik hoef niet bepaald 500 eigenlijk onbekende vrienden. En toch zijn er zo een aantal op mijn lijstje, gewoon omdat we lid zijn van dezelfde gamingclan.

M'n dochter vroeg me onlangs "hoe ging dat eigenlijk vroeger, zo zonder pc en gsm en zo..." grappig... Zij houdt vnl contact met irl kennissen dwz schoolvriendinnen en mensen die ze op kamp/stage in het buitenland heeft leren kennen. Hier en daar zit er ook een "vriend van een vriend" bij - maar of dat veel verschil maakt met vroeger ? Ik had indertijd een rist pennenvrienden die ik ook van haar noch pluimen kende ^^

Toen ze onlangs een voordracht over de Duitse eenheid moest houden, bleek FB nuttig : haar Duitse kennissen hebben haar toen mooi op weg kunnen helpen.

En lol... ze zal het niet graag horen, maar zo heb ik ook nog een beetje een kijk op met wie ze omgaat

Een van haar leraressen op de muziekschool heeft ook een pagina. Bleek dat ze de dochter is van een oude vriendin van me. We waren elkaar een jaar of 7 geleden uit het oog verloren. Dus het eerste wat we deden, was irl afspreken, mét een drankje

Dat ik ondertussen een paar oude schoolvrienden terugvond, vind ik ook best leuk.

Just my 2 cents
                  Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Working...
                  X