Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Videocamera kopen, maarja welke?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Videocamera kopen, maarja welke?

Ja hij kan zeker mee met de camcorders die je in het begin aanhaalt.
    Een camcorder ga je ook niet zoveel gebruiken als je denkt, en met deze TZ10 heb je hem dus ook bij voor foto's en moet je dus geen 2 toestellen meenemen.

Effe wat specs over de videomodus van de TZ10;

-25-300mm lens die je volledig kan gebruiken terwijl je filmt en diz zonder dat je de lens hoort in-en uitzoomen.
    -Stereogeluid
    -AVCHD dit is een redelijk nieuw formaat waarmee je heel goeie kwaliteit van film in weinig MB krijgt, daarmee bedoel ik meer film op dezelfde geheugenkaart zonder kwaliteits verlies.
    -Hun nieuwe POWER OIS, dit is gewoon hun nieuwe stabilisatie systeem maar ik ken mensen die zeggen dat het echt heel goed werkt.
    -Autofocus tijdens filmen
    -de camera neemt tegen 50fps op en zet die om naar 25fps wat vlottere video moet opleveren.
    Last edited by aradilon; 20 april 2010, 16:31.

Comment

ja mooie toestellejes, enige wat me stoort is de stabiliteit waarmee je dit dan vasthoudt, aangezien een videocamera gemaakt is om in je hand te passen en deze tz8 en 10 niet...

Comment

Topic verplaatst omdat het over een zuivere videocamera gaat en niet over een fotocamera met film mogelijkheden . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuubje Bekijk bericht
          ja mooie toestellejes, enige wat me stoort is de stabiliteit waarmee je dit dan vasthoudt, aangezien een videocamera gemaakt is om in je hand te passen en deze tz8 en 10 niet...
          Oh maar daar moet je niet te veel naar kijken hoor, de OIS werkt zeer goed en het licht goed in de hand.

Comment

heb eergisteren een jvc hd everio gz-hm550 gekocht.

nog iemand ervaring met dit model van jvc of een gelijkaardig?
            GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Working...
            X