Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nicotinegeur, rookgeur uit huis verwijderen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nicotinegeur, rookgeur uit huis verwijderen?

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
    Wat je moet doen zou ik niet kunnen zeggen wat ik wel weet is dat benzeen na de jaren nog steeds vrijkomt in een rokershuis/wagen, zeer gevaarlijk goedje
    Benzeen ??? was dat maar waar .. dan waren al die rokers binnen de 3-6 maanden dood !
    (kookpunt 80°C )

.. BTW er schijnen "oxidatieve" producten te bestaan die de geur wegnemen .. maar niet de oorzaak ... wij hebben zo een "rokers"auto en we hebben gedurende weken zo een "geurabsorbent" gebruikt. Alle "filterelementen in luchtverversing en airco zijn vervangen dacht ik. Als de auto bvb sterk opgewarmd is in de zon dan ruik je het nog steeds, zwak, maar je ruikt het ..

Comment

't Is toch simpel, steek twee koffiebonen in de neusgaten of wrijf wat Vicks onder het reukorgaan.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Benzeen ??? was dat maar waar .. dan waren al die rokers binnen de 3-6 maanden dood !
        (kookpunt 80°C )

.. BTW er schijnen "oxidatieve" producten te bestaan die de geur wegnemen .. maar niet de oorzaak ... wij hebben zo een "rokers"auto en we hebben gedurende weken zo een "geurabsorbent" gebruikt. Alle "filterelementen in luchtverversing en airco zijn vervangen dacht ik. Als de auto bvb sterk opgewarmd is in de zon dan ruik je het nog steeds, zwak, maar je ruikt het ..
        Heb deze info van een dokter gekregen, als ik op google kijk zijn er toch genoeg pagina's over.
        Die stof zou geleidelijk uit stoffen uitkomen zelfs maanden nadien nog.

Benzene and Cigarette Smoke:
        Benzene is present in cigarette smoke and accounts for half of all human exposure to this health hazard. While definitive conclusions have not yet been drawn, it is generally thought that smokers face an increased risk of leukemia over their nonsmoking counterparts.
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Meen je dat nu echt? Zou je echt graag hebben dat ik dood ben?

Verontruste groeten,

Comment

Working...
          X