Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
't Is verdorie altijd hetzelfde met die gasten.
Ik kom momenteel aan nauwelijk 19 Mbps download.
kom Theo, beloftes van Telenet achterwege gelaten, heb je überhaupt meer dan 19Mbps nodig?
ik zou geen seconde moeten nadenken als telenet vraagt de snelheid te halveren en de limieten te verdubbelen
kom Theo, beloftes van Telenet achterwege gelaten, heb je überhaupt meer dan 19Mbps nodig?
ik zou geen seconde moeten nadenken als telenet vraagt de snelheid te halveren en de limieten te verdubbelen
pas op, ik ben het niet die zoveel download hoor. Tis mijn vriendin die maar niet kan ophouden met het downloaden van series (de alombekende wijvenseries zoals Gilmore Girls, One tree hill, etc...)
heb je überhaupt meer dan 19Mbps nodig?
Ik zou geen seconde twijfelen mocht Telenet de limiet halveren en de snelheid verdubbelen!
Bij "normaal" gebruik heb je toch meer dan voldoende?
Detail aanrekeningsperiode: 25 maart 2010 t.e.m. 24 april 2010 - Verbruikt : 2.486 MB
Detail aanrekeningsperiode: 25 februari 2010 t.e.m. 24 maart 2010 - Verbruikt : 4.348 MB
En ik zit alle dagen uren op internet!
Op al de jaren nog nooit over 10% van mijn toegelaten limiet geweest.
Zelfde resultaat bij mij!
Ik zou geen seconde twijfelen mocht Telenet de limiet halveren en de snelheid verdubbelen!
Detail aanrekeningsperiode: 25 maart 2010 t.e.m. 24 april 2010 - Verbruikt : 2.486 MB
Detail aanrekeningsperiode: 25 februari 2010 t.e.m. 24 maart 2010 - Verbruikt : 4.348 MB
En ik zit alle dagen uren op internet!
Op al de jaren nog nooit over 10% van mijn toegelaten limiet geweest.
zou jij dan effectief het verschil in snelheid merken?
welke handelingen doe je dan online die merkbaar sneller zullen kunnen gebeuren bij verdubbeling van snelheid?
tegenwoordig als ik download is mijn snelheid meestal beperkt door de uploader, en niet door mij (heb comfortnet XL, wat zeker niet de snelste is)
normaal is niet altijd normaal hé
ik download graag al wat, en tegenwoordig met al dat Full HD materiaal zit je snel aan de limiet hoor, of het nu legaal of illegaal is
Wat ik wel graag zou zien is een snelheidsstijging in uploaden. Grote files versturen is nu nagenoeg ondoenbaar door de trage uploadsnelheid. Als ik zo een film van 1.5gb online wil zetten (met optimale Full HD weergave) dan zit je wel even te wachten...
Comment