Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschating laptop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Prijsschating laptop

    De nieuwprijs van mijn laptop was 1200 euro
    Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
    http://www.fotografiebram.be

    Comment


    • #17
      Re: Prijsschating laptop

      Bram,

      Als je er niet veel & genoeg voor terug krijgt dat zou ik die laptops netjes houden...

      Wat kost al een Windows 7 Ultimate (x64) Officieel met serial niet ???
      (voor de gewone burgers he)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Prijsschating laptop

        Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
        zou ik niet zegge. http://www.vergelijk.be/notebook/del...13/specs.rhtml dit is de nieuwe. ongeveer dezelfde specificaties als mir zijn laptop (iets beter zelfs) en die kost 844. dus 500 moet een absolute limiet zijn, ik zou er sowieso niet meer als 500 aan geven.
        Ok bedankt voor jullie reactie's. Ik heb hem nog iemand die er 350 voor wil geven. Ik had er graag nog 400 euro voor gehad, ga nog even afwachten en indien er verder geen reacties op komen verkoop ik hem misschien aan de persoon die reeds 350 geboden heeft. Ja de prijzen gaan snel, maar ik denk als je de prijs van die nieuwe 844 euro bekijkt dat 400 toch nog een mooie prijs zou zijn. Is nog een jaar garantie op.

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #19
          Re: Prijsschating laptop

          als ik de prijzen van die laptops hier hoor denk ik dat jullie (net zoals ik trouwens) gewoon op het verkeerde moment eentje gekocht hebben. De prijzen van computeronderdelen en laptops zijn nu echt laag. Enkel Apple daalt niet in prijs.

          Comment


          • #20
            Re: Prijsschating laptop

            Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
            als ik de prijzen van die laptops hier hoor denk ik dat jullie (net zoals ik trouwens) gewoon op het verkeerde moment eentje gekocht hebben. De prijzen van computeronderdelen en laptops zijn nu echt laag. Enkel Apple daalt niet in prijs.
            Apple past z'n specs continu aan. Daarbij vind ik dat de prijs van de goedkoopste MacBook Pro toch sterk gedaald is de laatste paar jaar.
            pixelpusher

            Comment


            • #21
              Re: Prijsschating laptop

              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Apple past z'n specs continu aan. Daarbij vind ik dat de prijs van de goedkoopste MacBook Pro toch sterk gedaald is de laatste paar jaar.
              nja toch blijft et enorm duur. Heb mezelf wel voorgenomen zodra als de garantie en verzekering van deze laptop af is en ik het geld bijeen heb voor eentje haal ik me er eentje

              Comment


              • #22
                Re: Prijsschating laptop

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Bram,

                Als je er niet veel & genoeg voor terug krijgt dat zou ik die laptops netjes houden...

                Wat kost al een Windows 7 Ultimate (x64) Officieel met serial niet ???
                (voor de gewone burgers he)
                Retail versie 299 euro.
                Reden van verkoop is over te gaan naar een macbook pro. En inderdaad als de prijs zo laag is dan is het beter dat ik hem bij hou.
                Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
                http://www.fotografiebram.be

                Comment


                • #23
                  Re: Prijsschating laptop

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bram O. Bekijk bericht
                  Retail versie 299 euro.
                  Reden van verkoop is over te gaan naar een macbook pro. En inderdaad als de prijs zo laag is dan is het beter dat ik hem bij hou.
                  Bram ik was nog iets te voorzichtig
                  Ik zou het gewoon vertikken om die te verkopen voor een appel en ei zoals ze dat
                  thuis zeggen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Prijsschating laptop

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bram O. Bekijk bericht
                    Retail versie 299 euro.
                    Reden van verkoop is over te gaan naar een macbook pro. En inderdaad als de prijs zo laag is dan is het beter dat ik hem bij hou.
                    Dan kan je hem nog gebruiken voor BDsizer
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment


                    • #25
                      Re: Prijsschating laptop

                      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                      Dan kan je hem nog gebruiken voor BDsizer
                      Das waar, enigste dat niet op mac werkt
                      Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
                      http://www.fotografiebram.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Prijsschating laptop

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bram O. Bekijk bericht
                        Das waar, enigste dat niet op mac werkt
                        Van die niet werkende soort, kan ik er nog wel een paar verzinnen... En het zijn niet van de minste... (Ze zijn ook de reden dat ik met een Mac niets kan aanvangen). Gelukkig voor Apple is het wel "niche"-software.

                        Ik heb de gewoonte om een PC te kopen voor een redelijk aantal jaren (4-5). Dan speelt het geen rol meer dat het ding na 6 maanden nog 50% waard is.
                        Een PC tweedehands kopen (of verkopen) zou ik nooit doen : ik gebruik ze gewoon tot ze "uit elkaar vallen".
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • #27
                          Re: Prijsschating laptop

                          De laptop is uiteindelijk verkocht aan een collega voor 350 euro.

                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Prijsschating laptop

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bram O. Bekijk bericht
                            Das waar, enigste dat niet op mac werkt
                            polar software werkt ook niet op een mac
                            en nog een programma of 500 die niet op mac werken
                            dus bij mij komt er geen mac in (veel te duur voor het gene je ook krijgt )

                            Comment

                            Working...
                            X