Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie kent de trukken van de foor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wie kent de trukken van de foor

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Kan best zijn, maar hoe lang op voorhand heb je geboekt ?
    Ik kan slechts hooguit een dag op voorhand boeken, afhankelijk van wanneer mijn job hier gedaan is.
    Meer dan 2 tussenstops wil ik ook niet doen. Via de USA mijd ik ook als de pest.
    't zal dus via Mexico of Panama worden.
    Meestal een maand op voorhand.
    In de VS heb ik nog nooit problemen gehad, nooit extreem lang moeten aanschuiven.
    Je bent dan wel een twintigtal uurtjes onderweg, maar ja.. Dat neem je er bij, toch als je op vakantie gaat.

Als je eens een voormiddag of namiddag vrij hebt kan ik je aanraden naar de vulkaan Pacaya te gaan, voor't moment vrij actief. Anderhalf uur van de hoofdstad gelegen, met de auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
      Meestal een maand op voorhand.
      In de VS heb ik nog nooit problemen gehad, nooit extreem lang moeten aanschuiven.
      Je bent dan wel een twintigtal uurtjes onderweg, maar ja.. Dat neem je er bij, toch als je op vakantie gaat.

Als je eens een voormiddag of namiddag vrij hebt kan ik je aanraden naar de vulkaan Pacaya te gaan, voor't moment vrij actief. Anderhalf uur van de hoofdstad gelegen, met de auto.
      Ik heb toch al 2 keer in Miami en 1 keer in Atlanta een connection flight gemist door het aanschuiven bij de immigration.(en ook een beetje omdat de landing vanuit europa wat vertraagd was en toch niet mocht "voorkruipen")

Bedankt voor de info over de Pacaya, maar daar zit ik ver vandaan. Ik ben in de provincie IZABAL aan de Caribische Zee en dat is 5 uur rijden vanuit Guatemala City.

Mijn job is gedaan sinds deze middag en ik vlieg morgen huiswaarts.
      Tiket is net geboekt. Via Mexico en Frankfurt naar Brussel met Lufthansa.
      Niet mijn favoriete maatschappij, maar anders moest ik nog een dag langer blijven.
      Last edited by notex; 9 april 2010, 20:16.

Comment

Kijk eens in de plaatselijke bibliotheek of je dit boek kan ontlenen:

"Vliegt u ook te duur?" van Hugo J. van Reijen
        ISBN 90 5330 112 7

(alles over tarieven, rerouting, refunds, upgrading, reservering, bagage enz...)

Comment

Ben vanavond vanuit Guatemala teruggekeerd met Lufthansa voor uiteindelijk 1067€.
          Valies is wel achtergebleven in Frankfurt wegens korte overstaptijd (40 minuten).
          Heb ondertussen al telefoon gekregen van Belgavia dat mijn valies straks tussen 8 en 9 uur per taxi thuis wordt afgeleverd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Ben vanavond vanuit Guatemala teruggekeerd met Lufthansa voor uiteindelijk 1067€.
            Valies is wel achtergebleven in Frankfurt wegens korte overstaptijd (40 minuten).
            Heb ondertussen al telefoon gekregen van Belgavia dat mijn valies straks tussen 8 en 9 uur per taxi thuis wordt afgeleverd.
            Toch een goede service niet, notex.
            Mijn maandag-humeur is zelden identiek maar af en toe de "goei" dingen een keer
            vertellen is de moeite waard.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Toch een goede service niet, notex.
              Mijn maandag-humeur is zelden identiek maar af en toe de "goei" dingen een keer
              vertellen is de moeite waard.
              Mijn koffer is inderdaad om 9h deze morgen hier thuis per taxi afgeleverd op kosten van Lufthansa. De firma die ervoor zorgde was niet Belgavia zoals in mijn vorige post gezegd, maar wél Flightcare Belgium.

Ben wel benieuwd of je dezelfde service krijgt als je een retourtje Guatemala hebt geboekt @ 450€.

Comment

naar sommige bestemmingen kan je beter vanuit dusseldorf vertrekken, met air berlin, naar andere vanuit charleroi met ryanair ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
                  naar sommige bestemmingen kan je beter vanuit dusseldorf vertrekken, met air berlin, naar andere vanuit charleroi met ryanair ...
                  Maar toch niet naar Guatemala, me dunkt.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    Maar toch niet naar Guatemala, me dunkt.
                    wel met Air Berlin naar Miami en dan naar Guatamala met AA .

Maar dan zal het niet goedkoper zijn denk ik
                    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Working...
                    X