Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie kent de trukken van de foor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: wie kent de trukken van de foor

    [Mod]De laatste twee berichten zijn door mij verwijderd; een vroegere door één van mijn collega's.
    Reden: off topic, en om meer precies te zijn: een "spinoff" (of een voortzetting van de discussie) van een vroeger gesloten ChitChat topic.
    Suggestie: mag ik de persoon, wiens (zelfde) opmerking nu tot tweemaal toe verwijderd is, vragen om dit privé uit te vechten.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: wie kent de trukken van de foor

      zal maar zelf censureren.
      Last edited by vinstermik; 7 april 2010, 12:13.

      Comment


      • #18
        Re: wie kent de trukken van de foor

        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        - Kies resoluut voor het laagseizoen, dus vermijd Juli/Aug, Dec ten allen tijde.
        - Kijk niet alleen op het internet; in de reisbureau's zelfs hebben ze soms nog verassende tickets achter de hand.
        - Vergelijk ook prijzen met vertrek uit Parijs, Amsterdam (zelfs Londen of Frankfurt).
        Ik ga jaarlijk op spottingtrip naar de VS, altijd eerste week december. Aangezien LAX niet rechtstreeks uit BRU te doen is, kijk ik altijd bij British Airways. Zo was het vorig jaar 520€ voor een BRU-LHR-LAX - PHX-LHR-BRU voor ... 2 personen

        De dag nadien was dit bij dubbel zo duur/goedkoop.
        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

        Comment


        • #19
          Re: wie kent de trukken van de foor

          Vorig jaar nog naar LAX gevlogen voor 350€ heen en terug (aug-sept). Was wel met een tussenstop in Washington maar ik vond dat toch al een mooi prijsje.
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

          Comment


          • #20
            Re: wie kent de trukken van de foor

            Voor de gewone werkende mens zal het moeilijk blijven.
            Ik denk aan verlof krijgen.
            Of je zou in een weekend moeten kunnen vliegen.
            En met die uur-verschillen wil ik wel eens zien hoe men zich dan voelt na de reis terug.

            Het is voor mij echt geen punt wat iemand zoal doet om iets te hebben
            Het is wel leuk om te lezen hoe alles is gegaan EN liefst de waarheid.
            Daarom dat ik al eerder zei dat ik vroeger ook wel een keer zotte kuren heb uitgehaald
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: wie kent de trukken van de foor

              De enkele vlucht Guatemala-Brussel met Lufthansa was op 5 april 4650€.
              Vandaag gezakt tot 1297€ (natuurlijk voor dezelfde vlucht/vertrekdag ). Denken ze bij Lufthansa dan echt dat er iemand een ticket zou kopen aan 4650€ ?

              Comment


              • #22
                Re: wie kent de trukken van de foor

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                De enkele vlucht Guatemala-Brussel met Lufthansa was op 5 april 4650€.
                Vandaag gezakt tot 1297€ (natuurlijk voor dezelfde vlucht/vertrekdag ). Denken ze bij Lufthansa dan echt dat er iemand een ticket zou kopen aan 4650€ ?
                Toch worden dergelijke tickets verkocht aan bedrijven.
                Full-economy tickets bieden volledige flexibiliteit; annulatie brengt geen bijkomende kosten mee en de reiziger kan de vlucht kiezen die hij zelf wil op de dag dat hij wil.
                Met andere woorden: de (zaken) reiziger biedt zich op eender welke dag op de luchthaven aan en kan gewoon meevliegen zonder voorafgaande reservatie!
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #23
                  Re: wie kent de trukken van de foor

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Voor de gewone werkende mens zal het moeilijk blijven.
                  Ik denk aan verlof krijgen.
                  Of je zou in een weekend moeten kunnen vliegen.
                  En met die uur-verschillen wil ik wel eens zien hoe men zich dan voelt na de reis terug.

                  Het is voor mij echt geen punt wat iemand zoal doet om iets te hebben
                  Het is wel leuk om te lezen hoe alles is gegaan EN liefst de waarheid.
                  Daarom dat ik al eerder zei dat ik vroeger ook wel een keer zotte kuren heb uitgehaald
                  Theo, ik heb een aantal betrokkennen pm gestuurd met hoe het allemaal gegaan is, maar eerlijk gezegd, ik zal hier niks meer posten, als je ziet welke toon er hier meermaals gebruikt is.
                  Maar wees gerust, de jetlag heb je geen last van, want op 24 uur ben je gewoon terug hé. En ik leef dan toch meestal op adrenaline.

                  Comment


                  • #24
                    Re: wie kent de trukken van de foor

                    Wel jammer Rudy dat je dat via pm gestuurd hebt. Denk dat er wel nog mensen zich afvragen hoe je zo iets voor elkaar hebt gekregen.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #25
                      Re: wie kent de trukken van de foor

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Wel jammer Rudy dat je dat via pm gestuurd hebt. Denk dat er wel nog mensen zich afvragen hoe je zo iets voor elkaar hebt gekregen.

                      mir
                      Dat zal wel, maar als ik persoonlijk aangevallen word, moet je niet verwachten dat ik die mensen nog ga helpen ook.
                      En daarbij, het is hier geen travelforum.

                      Comment


                      • #26
                        Re: wie kent de trukken van de foor

                        [Mod]Ik ben toch wel blij dat je hier gereageerd hebt, Rudy (al is dit GEEN spinoff van de iPad thread), gewoon al omdat de Mods het verwijt kregen dat bepaalde mensen op BD meer mogen dan anderen. Ik hoop dat hiermee de toestand weer bedaard is, en dat we rustig, beleefd, beschaafd en volwassen onze gesprekken kunnen voortzetten. [/Mod]
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #27
                          Re: wie kent de trukken van de foor

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          En daarbij, het is hier geen travelforum.
                          Neen maar wel chit-chat waar je over koetjes en kalfjes kan praten dus ook over apple speeltjes reizen enz...

                          Nu goed ik denk dat ik de uitspraken van een vliegticket voor de prijs van een uv filter wat moeten nuanceren.
                          En als die dan al bestaan zal het niet naar de US zijn vrees ik.

                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #28
                            Re: wie kent de trukken van de foor

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Dat zal wel, maar als ik persoonlijk aangevallen word, moet je niet verwachten dat ik die mensen nog ga helpen ook.
                            En daarbij, het is hier geen travelforum.
                            En waarom is er dan een reisfotografie-sectie?
                            Voor eens dat we allen iets kunnen leren over interessante reismogelijkheden en aankoopsystemen i.v.m. ons aller hobby, worden wij hier de mond gesnoerd door interventies van hogerhand (al of niet gewettigd in HUN opzicht).
                            Dacht dat hier in chitchat ook iets leerrijks mocht gebeuren.
                            Aan allen die een positieve bijdrage leverden mijn oprechte dank voor de interessante lessen.
                            à bon entendeur salut.

                            Henri
                            lidnummer: BD0435BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: wie kent de trukken van de foor

                              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                              De enkele vlucht Guatemala-Brussel met Lufthansa was op 5 april 4650€.
                              Vandaag gezakt tot 1297€ (natuurlijk voor dezelfde vlucht/vertrekdag ). Denken ze bij Lufthansa dan echt dat er iemand een ticket zou kopen aan 4650€ ?
                              De keren dat ik naar Guatemala ben geweest was het ticket altijd tussen de €550 en €900, heen én terug. Weliswaar met meestal maximum 2 tussenstops.

                              Comment


                              • #30
                                Re: wie kent de trukken van de foor

                                Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
                                De keren dat ik naar Guatemala ben geweest was het ticket altijd tussen de €550 en €900, heen én terug. Weliswaar met meestal maximum 2 tussenstops.
                                Kan best zijn, maar hoe lang op voorhand heb je geboekt ?
                                Ik kan slechts hooguit een dag op voorhand boeken, afhankelijk van wanneer mijn job hier gedaan is.
                                Meer dan 2 tussenstops wil ik ook niet doen. Via de USA mijd ik ook als de pest.
                                't zal dus via Mexico of Panama worden.

                                Comment

                                Working...
                                X