Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad, ik heb hem

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPad, ik heb hem

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
    En geen controle van de douane ... die mannen draaiden op week-end-regime

Als ik terugkom uit de VS heb ik altijd prijs
    Zondagochtend valt dit reuze mee....

Comment

Rudy, ik vraag me af of het tikken op de ipad handig is ?
      Met een laptop heb je ook steeds een +-90graden verhouding tussen scherm en klavier...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
        Rudy, ik vraag me af of het tikken op de ipad handig is ?
        Met een laptop heb je ook steeds een +-90graden verhouding tussen scherm en klavier...
        Ik tik sneller en handiger op de iPad dan op mijn MacBook, op alle plaatsen, tenzij op het bureau, maar dan kan ik dan weer gewoon mijn bleutooth keyboard gebruiken.
        Je moet met het onscreen keyboard minder wegkijken van je tekst dan met een keyboard iets verder weg.
        Pas op, ik ben ook wel een fanboy, en zal alles wel door een roze bril zien !

Comment

veel plezier met je nieuw speelgoed.
          wel schoon speelgoed, maar veel meer is het in mijn ogen niet.
          je kan er veel te weinig mee (zeker voor zijn geld)

Comment

't is een plezant hebbeding en ik neem aan dat het touchscreen evengoed werkt als dat van de iPhone en dan zal het zeker een plezier zijn om er mee te werken. En zoals hierboven al vermeld, er zullen zeker upgrades komen zodat de mogelijkheden uitgebreider worden, ik zou mijn iPhone ( zelfs Windows adept zijnde ) niet meer willen omwisselen voor een toestel met Windows mobile. En zolang de touchscreens van Apple toestellen beter zijn gaat mijn voorkeur ook daar naar uit, alleen, ik wacht nog even op de volgende versies van de iPad want die komen er zeker.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              ik wacht nog even op de volgende versies van de iPad want die komen er zeker.
              Wachten kan je nog als je op pensioen bent....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Pas op, ik ben ook wel een fanboy,......
                Inderdaad dat zijn de echte fans....en die hebben er wat voor over
                Proficiat en erg veel plezier ermee.

Comment

Ik wacht wel af tot de 3G-versie hier op de markt komt (altijd leuk, iets te hebben om naar uit te kijken!). Beroepshalve lijkt het mij vooral handig om op werfvergaderingen te gebruiken, nu druk ik vaak foto's op A4 formaat af, dit gaat mij dus veel inkt en fotopapier besparen!

(Verder erger ik mij uitermate aan bepaalde kinderachtige reacties! TS heeft een aankoop gedaan waar hij blij mee is, mag het?)
                  Last edited by Carola; 5 april 2010, 12:22.

Comment

Zoals ik vroeger reeds schreef begrijp ik de mensen niet die Apple producten kopen of Canon of ... (en dat is met een ferme knipoog voor de mensen die geen sarcasme kennen)
                    Nu even serieus, het zal hier weer heel snel een rondje Apple vs. Windows gaan worden, iPhone vs. HTC toestellen, iPad vs. whatever.
                    Ieder koopt waar hij/zij gelukkig mee is en zou ik een reis naar de US doen om een iPad, nieuwste Blackberry of de laatste nVideo geheugenkaart te hebben? Nee. Begrijp ik waarom sommigen het doen? Ja.
                    Hopelijk heeft iedereen het nodige plezier aan zijn gadgets, gizmo's etc. Ik ben gelukkig met mijn iPod, Blackberry en HP & MSI laptop/notebook en laat Rudy nu maar gelukkig zijn met zijn iPad.

Mir, niet iedereen kan hier mooie Afrikaanse reizen maken zoals sommigen hier hé en dat zal voor sommigen ook de nodige geldverspilling zijn

Comment

Ms beter wachten op de nieuwe Iphone die in juni uitkomt ?
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                        Ik ook hoor, maar de volle pot is tegenwoordig soms belachelijk weinig. (ik spreek over vliegtickets hé)
                        mensen die de reiswereld kennen , en de "trukken van de foor" ;-)
                        Das een feit, maar daar ter plaatse moet het wel zeer snel gegaan zijn tussen aankomst en vertrek
                        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                          Das een feit, maar daar ter plaatse moet het wel zeer snel gegaan zijn tussen aankomst en vertrek

Comment

Post nog maar wat meer ervaringen met die iPad.

Ik ben ook erg geïnteresseerd, maar zal nog even wachten tot hij hier in de winkel ligt.
                            Eind van dit jaar mag ik een cadeautje kiezen omdat ik 20 jaar in dienst ben. Met wat geluk wordt dat een iPad... tenzij ze het bij Apple nodig vinden om de prijs in Europa weer véél hoger te leggen dan in de dollarlanden.

Misschien moet ik hem wel in Engeland gaan halen.

Comment

De "minder" relevante berichten even verwijderd vooraleer het uit de hand loopt . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

jammer dat je al die reacties hebt verwijderd Franciskine.
                                Het is hier chit-chat toch?

Nu waarom hebben ze geen usb poort op zo een ipod geplaatst? Konden we op reis tenminste onze fotos er op plaatsen.

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X