Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad, ik heb hem

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: iPad, ik heb hem

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    De "minder" relevante berichten even verwijderd vooraleer het uit de hand loopt . . .
    Ik mag precies niet schrijven dat ik met de fiets naar de stad ben gereden om batterijen te gaan halen voor mijn flits?
    (Welke stad ? Hasselt ofcourse)

    Comment


    • #32
      Re: iPad, ik heb hem

      Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
      Ik mag precies niet schrijven dat ik met de fiets naar de stad ben gereden om batterijen te gaan halen voor mijn flits?
      (Welke stad ? Hasselt ofcourse)
      Het was je quote die het hem gedaan heeft hé vinstermink, niet je fietstochtje

      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      jammer dat je al die reacties hebt verwijderd Franciskine.
      Het is hier chit-chat toch?

      Nu waarom hebben ze geen usb poort op zo een ipod geplaatst? Konden we op reis tenminste onze fotos er op plaatsen.

      mir
      Omdat de reacties niet meer over de iPad gingen, daarom Mir

      Nu die USB poort op een iPad, waarom ? Je hebt maar 16gb tot 64gb beschikbaar, ik gebruik momenteel 4 CF kaartjes van 16gb ... dan heb ik geen iPad of portable of wat dan ook nodig, capaciteit genoeg

      Nu ik vind dat Rudy absoluut gelijk heeft, het is een tof gadget, en een reis naar de VS kost tegenwoordig niet meer dan een degelijke 77mm filter voor je lens, dus waarom niet ? De prijs in België zal waarschijnlijk bijna het dubbele worden dan in de VS, en je bent toch nog eens in New York geweest ook ... ik zou er zelfs een weekeindje van gemaakt hebben met het vrouwtje ... maar heb geen intresse in een iPad.

      Mark
      Last edited by LamboCars; 5 april 2010, 18:11.
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #33
        Re: iPad, ik heb hem

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        En het is een supertoestel !!!
        Rudy, n'n keer een foto nemen van je iPad met belgiumdigital op de browser? Lijkt me leuk.

        thx,
        Peter

        Comment


        • #34
          Re: iPad, ik heb hem

          Uit de statistieken van belgiumdigital. Ben jij dan die eerste en enige bezoeker?
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Re: iPad, ik heb hem

            Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
            Uit de statistieken van belgiumdigital. Ben jij dan die eerste en enige bezoeker?
            Ik denk het ja.
            BD was ook een van de eerste sites die ik ermee bezocht ;-)

            Comment


            • #36
              Re: iPad, ik heb hem

              Ik ga hier niet meer tijd aan verspillen, slot er op dus, alle off topic berichten waren al eens verwijderd maar blijkbaar moeten sommigen steeds weer opnieuw beginnen
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X