Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD werkt op de zenuwen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DVD werkt op de zenuwen

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Je hebt al betaald voor die dvd en dan zou je nog eens een schijfje en tijd moeten opofferen om de film te hebben zoals jij hem wou zien, niet echt mijn ding.
    Sterker nog, onlangs is de prijs van de lege dvd's ook nog eens opgeslagen dus je betaald alleen maar extra.

Onder de noemer, sla eens je eigen ruit in... begrijp ik baf en brein voor geen meter.
    Ik kopiëer alle dvd's die voor de kinderen zijn alsook de dvd's die in de auto bekeken kunnen worden. Dit met een gewoon dvd-rippertje waarbij ik meteen ook alles behalve de hoofdfilm verwijder uit de structuur.

1e reden: Mijn dochtertje weet al zelf de dvdspeler op te starten en zo geraakt er wel al eens een kras op een schijfje.
    2e reden: in de wagen is het o-zo gemakkelijk dat de dvd direct start, geen voorbeschouwingen, geen menu, geen geconfigureer, gewoon op play drukken en klaar.
    Anders moest ik iedere keer aan de kant om dan de dvdspeler te gaan bedienen
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
      2e reden: in de wagen is het o-zo gemakkelijk dat de dvd direct start, geen voorbeschouwingen, geen menu, geen geconfigureer, gewoon op play drukken en klaar.
      Goeie reden! Wij hadden een duurdere oplossing op 't oog voor dit probleem.
      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
        1e reden: Mijn dochtertje weet al zelf de dvdspeler op te starten en zo geraakt er wel al eens een kras op een schijfje.
        Zoals Groovbird al zei, goeie reden(en). Mijn dochter is nu 1 jaar en 2 maanden. Waarschijnlijk ga ik dat ooit dus nog een keer nodig hebben. Ik was wel niet echt van plan om een dvd systeem in de auto te nemen. Is dat een aanrader? Worden de kinderen daar niet een beetje misselijk van? En is het er niet een beetje over met al dat tv kijken?

Comment

Zoals Groovbird al zei, goeie reden(en).
          Is dat een aanrader? Worden de kinderen daar niet een beetje misselijk van? En is het er niet een beetje over met al dat tv kijken?
          Niet voor de doordeweekse (of moet ik zeggen, doordeweekendse) ritjes, maar als we een lange autorit moeten doen, bvb. naar een vakantiebestemming, is dat wel een goed idee. Jonge kinderen ervaren die lange afstanden anders, en worden snel onrustig als ze zich vervelen. Misselijk heb ik ze'r nooit weten van worden.
          pixelpusher

Comment

Zoals Groovbird al zei, goeie reden(en). Mijn dochter is nu 1 jaar en 2 maanden. Waarschijnlijk ga ik dat ooit dus nog een keer nodig hebben. Ik was wel niet echt van plan om een dvd systeem in de auto te nemen. Is dat een aanrader? Worden de kinderen daar niet een beetje misselijk van? En is het er niet een beetje over met al dat tv kijken?
            Mijn oudste (4jaar) ervaart wel wat misselijkheid denk ik, ze komt na een tijdje zelf vragen of haar schermpje uit mag.
            Daarna zit ze meestal wat rustig naar buiten te kijken.
            Onze jongste (bijna 1 jaar) die ligt naar het scherm te kijken alsof zijn leven er van af hangt.

Bij ons gaat het ook alleen maar aan als we meer dan een uur moeten rijden, en dan
            ook alleen maar als er expliciet om gevraagd wordt.

Ik heb mijn dvdsysteem gekocht voor 50€ 2dehands van iemand die het amper 3 keer gebruikt heeft.
            Ben er super tevreden over, gemakkelijk te monteren/demonteren, dvdspeler ondersteunt
            ook avi's via een usb stick, maakt fotovoorstellingen van een map met jpg's
            Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Working...
            X