Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Burgerzin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Burgerzin

    soms niet goed voor je lijf en leden
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Burgerzin

    ja, als je vandaag de dag je burgerzin toont, mag je al tevreden zijn dat je geen mes tussen je ribben krijgt.

    Comment


    • #3
      Re: Burgerzin

      ow leuk.
      en dan zijn "slachtoffers" of de familie ervan, steeds zo onthutst waarom niemand gaat helpen. dergelijk berichten zouden je echt wel tegenhouden
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Burgerzin

        toch helpt het dikwijls om erger te voorkomen, ik was vorige week aan het werk in St Jans Molenbeek toen een drietal " hangjongeren " met stenen vanop de brug over de vaart naar de glazen cabine van een voorbijvarend binnenschip gooien , dit stopte zeer snel toen ze merkten dat ik van hen foto's aan het nemen was.
        Toen ze dit merkten wilden ze zich tegen mij keren (van ver natuurlijk) en toen is mijn reeksje foto's verder gekompleteerd met enkele " fuck you " vingers erbij en toen begonnen ze zich in mijn richting te begeven.
        Hop netjes toestel weggelegd in mijn busje , en plots verder beginnen doen met mijn werk , het toeval wilde dat ik net aan een hekwerk bezig was waar ik teveel aan beton moest weghakken . De knalgele kleur van de steel van mijn mokerhamer van 1.5 kg moet waarschijnlijk bij hen direkt in het oog gesprongen zijn want plots draaiden ze zich om en dropen stilletjes af.
        Waarschijnlijk is het wel weer de ergste misdaad dat ik hen geen toestemming heb gevraagd om hen te fotograferen.
        Al de mensen die opzij kijken zullen ooit wel zelf slachtoffer worden en dan maar jammeren. ( ik weet ook dat als ik daar een gek tref met een Kalasnikov dat het dan verkeerd kan aflopen , so what dit is dan je lot , daar kun je niks tegen doen . Maar we kunnen wel allemaal helpen om dit te voorkomen)
        mvg " Love & peace " Dewiene
        Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

        Comment

        Working...
        X