Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paypal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Paypal

    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Ik heb dus niet gereageerd maar wel gemeld aan PP. Heb ondertussen al reactie van PP ontvangen. Zij vragen om het origineel bericht naar hen te sturen. Wordt dus toch wel ernstig genomen.
    De meeste bedrijven zijn tevreden dat je zoiets meldt ... verder als een berichtje op hun site met "opgelet voor valse mails" komt het echter meestal niet.
    Als het bedrijf zelf schade zou ondervinden ... da's iets anders.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Paypal

      Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
      Bekend fenomeen: phishing inderdaad.
      NIKS doen.
      Mijn berichtje van gisteren blijkbaar niet overtuigend genoeg.
      Van de website van Paypal:


      E-mailbeveiliging
      • Bekijk de aanhef van PayPal: PayPal zal nooit een e-mailbericht sturen met de aanhef "Beste PayPal-gebruiker" of "Geacht PayPal-lid". In een e-mailbericht dat echt van PayPal afkomstig is, wordt u aangesproken met uw voornaam en achternaam of met de bedrijfsnaam die aan uw PayPal-rekening is gekoppeld. Als u vermoedt dat u een frauduleus e-mailbericht heeft ontvangen, stuurt u het hele e-mailbericht-inclusief de gegevens in de kop-door naar spoof@paypal.be. Wij onderzoeken alle meldingen van spoof. Het automatische antwoord dat u van ons ontvangt, is wellicht niet aan u persoonlijk gericht.
      • Maak nooit via e-mail persoonlijke gegevens aan anderen bekend: Wij zullen u nooit vragen om uw wachtwoord of financiële gegevens per e-mail te verstrekken. U mag alleen gegevens over uw rekening verstrekken nadat u bent ingelogd op www.paypal.com/be.
      • Download geen bijlagen: PayPal zal u nooit een bijlage of software-update sturen om deze op uw computer te installeren.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #18
        Re: Paypal

        Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
        Mijn berichtje van gisteren blijkbaar niet overtuigend genoeg.
        Van de website van Paypal:
        Beweert iemand het omgekeerde?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Paypal

          Beweert iemand het omgekeerde?
          NEEN maar er wordt wel gereageerd op de mail (niet door TS!) zoals je zelf vaststelde en dat alleen al is geen goede oplossing... zoals je zelf terecht opmerkte.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment

          Working...
          X