Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laptop in den Aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: laptop in den Aldi

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fan Bekijk bericht
    Ik heb sedert september een laptop van den Aldi. Wel met een Core 2 duo CPU aan 2 en een beetje GHZ. Het OS is Win7 64 bit en LR2.6 in combinatie met CS3 draait hier als een (trage) TGV. Zeer tevreden over. En wat de na service betreft. Ik denk dat er weinig computer winkels zijn waar ze zelf aan een laptop werken. Meestal bij een probleem terug naar de fabriek of terug naar fabrieksinstellingen. Als je echt na service on site wil best een desktop nemen bij de plaatselijke PC boer
    Mag ik vragen vragen wat je er voor betaald hebt?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

699 + nog 110€ voor een licentie Win7 64 bit (er stond Vista 32 op en dan kreeg je geen update naar 64 bit)
      Comfortably numb with my Pentax

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fan Bekijk bericht
        699 + nog 110€ voor een licentie Win7 64 bit (er stond Vista 32 op en dan kreeg je geen update naar 64 bit)
        Ok en bedankt!
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
          is dat je schoenen haalt in een schoenwinkel, vlees haal je bij de beenhouwer, brood bij de bakker, en een laptop.. mja.. je begrijpt het vast wel
          Daar ben ik het volledig mee eens : zo koop je ook geen tv in Carrefour bvb.
          Ik koop al mijn producten altijd in een zaak met een eigen hersteldienst. Die zelfs bij je thuis het probleem komen oplossen en indien het euvel niet direkt te herstellen is geven ze mij bvb een andere tv, of zelfs koersfiets om mij tijdelijk te behelpen.
          Service achteraf mag dan ook iets kosten vind ik.

Comment

Mijn dochter kocht 6 jaar geleden een Toshiba voor haar studies. Toch een gevestigde naam op laptop gebied zou ik zeggen. Na goed 1 jaar niet meer opstarten. Harde schijf defect. Garantie was een paar weken verlopen (toen nog 1 jaar) en pas na heel veel aandringen werd de PC toch onder garantie hersteld. Het toestel was al eens bij toshiba in herstelling geweest voor een boot probleem, maar ze hadden niets kunnen vinden. En met ze bedoel ik de service dienst van Toshiba Nederland, niet een plaatselijke verkoper. Enfin, na twee weken kreeg ze haar PC terug. Het werkt nu nog trouwens, maar verschrikkelijk traag en helemaal niet meer geschikt voor de hedendaagse programma's. Mijn zoon kocht enkele jaren terug een Acer. Na een jaartje ging een scharnier van het scherm stuk (scheur). Acer heeft dit niet willen herstellen niet tegenstaande ze toegaven dat de scharnieren van die reeks van een mindere kwaliteit waren. Mijn zoon had maar wat voorzichtiger moeten zijn zeiden ze. Een scherm is toch om dicht te doen niet? Ik ken trouwens een aantal mensen met dezelfde Acer en die hebben dezelfde problemen.
            Afin, ik wil maar zeggen dat een PC van de Aldi niet per definitie slechter is dan een merk PC van de lokale winkel. Hun laptops komen steeds als vrij goed uit testen van PC magazines.
            En je hebt 3 jaar volledige garantie. Toch ook iets waard vind ik. Maar het toestel dat nu zaterdag in promotie wordt aangeboden is m.i aan de lichte kant voor fotoprogramma's genre CS4 en LR (processor is nogal licht).
            Je kan op de site van Medion ook andere PC bekijken en eventueel kopen denk ik
            Comfortably numb with my Pentax

Comment

O.K. dank u wel voor de reacties allemaal. Ik heb er uit geleerd dat ik er inderdaad geen
              fluit van snap En dat ik dus voor tekst en uitleg beter met mijn lokale pc boer kan gaan
              overleggen.

Comment

tegenwoordig raad ik samsung aan als het om goedkope laptops gaat. Heel goede service, goede hardware voor zijn prijs en voelt naar mijn mening net iets steviger aan dan de concurrenten in dezelfste prijsklasse
                http://www.mimoza.be/

Comment

Ik persoonlijk zou een asus laptop kopen en dan minstens een Intel® Core™ i5-430M Processor
                  Die leveren tenminste kwaliteit .
                  Ga maar eens kijken op deze link schrijf de prijs op en ga naar een computerwinkel dan krijg je nog wat van de prijs af http://www.laptopshop.be/product/882...6v-azerty.html

Comment

Working...
                  X