Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dromen doen we vanacht van onze nationale kampioen die ze allemaal het nakijken geeft in San Remo ! en morgen .......... fiesta met knallende kurken
Hahaha Willy
Ik denk dat Tom kan winnen maar hij en zijn Fièsta-ploeg zullen degelijk in de
gaten gehouden worden.
Eenmaal over de Poggio weten we meer.
Hahaha Willy
Ik denk dat Tom kan winnen maar hij en zijn Fièsta-ploeg zullen degelijk in de
gaten gehouden worden.
Eenmaal over de Podgio weten we meer.
Fièsta-ploeg ?
En de laatste helling van MSR is wel Poggio !!!
Spijtig voor Tom want dit was een unieke kans : een fel uitgedund vluchtersgroepje; snelle Cavendish niet van de partij.
Maar Tom deed wat hij moest doen perfect alleen was er die supersnelle Freire om hem af te troeven.
Misschien had hij (zoals hijzelf toegaf) iets vlugger moeten aanzetten zodat Freire klem kwam te zitten achter Bennati en naast Tom. Maar Oscar was zo sterk dat hij ook daar wel was uitgekomen.
Tom zijn conditie is super en hopelijk kan hij dit een week of 3 aanhouden en dan zit er wel een hoogste schavotje in denk ik.
Op de belangrijke momenten staat Oscarito altijd klaar om een knal prestatie te leveren. Ook deze keer is dat weer gebleken. Helaas voor Tommeke, maar de sterkste heeft gewonnen.
Comment