Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hij laat België verweesd achter....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Hij laat België verweest achter....

    Wat betreft die Advocaat pipo... 't is de slimste van allemaal.

    Ga er als "dirigent" maar voor staan hè! Een hele equipe vol met solisten, maar dat maakt nog niet dat je een echt orkest hebt...!

    Ik snap van voetbal sowieso helemaal niks. Wat mij betreft is het een hoop idioten die achter een opgeblazen lap leer aan lopen... niks meer.

    Comment


    • #62
      Re: Hij laat België verweest achter....

      Een Hollander in huis halen die dan nog luistert naar de naam 'advocaat', dat is overduidelijk bedrogen willen worden
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #63
        Re: Hij laat België verweest achter....

        Er zijn zoveel trainers die midden in hun contract met de ploeg
        aan de deur gezet worden ( met vergoeding natuurlijk ) omdat
        de sportieve resultaten uitblijven.
        Nu is het een trainer zelf die opstapt en er is zoveel commotie rond.

        Aan de de andere kant; als je niet gekl**t wordt door een Hollander,
        dan is hij het wel vergeten.
        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

        Comment


        • #64
          Re: Hij laat België verweest achter....

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Geld is de boosdoener Willy
          Het bederft in het algemeen de sport.
          Dat is zeker waar, maar is dat enkel in de sport? Of is dat ook zo in alle geledingen van de maatschappij? Wie ooit de film Syriana gezien heeft weet dat zowat alles en iedereen met geld te koop is. Al is de ene zijn prijs wat hoger dan de andere.
          Het "geval Advocaat" is niets meer of minder dan de algemeen gekende Hollandse koopmansgeest. Dat was al zo in de middeleeuwen en dat is nog steeds zo. Niets nieuws onder de zon dus.
          Last edited by weebee; 16 april 2010, 13:52.
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

          Comment


          • #65
            Re: Hij laat België verweest achter....

            Neem één (1) speler weg bij Barcelona en we gaan dan nog eens klappen.
            Je mag nu raden welke speler.......

            'k Ging er geen woorden meer aan besteden, en ik breek hier ook mijn woord ,
            zou het nu echt geen tijd worden dat die amateurkens van de bond eens opstapten?

            Die mannen zijn in staat om door een riool te krijpen om toch maar hun vet betaald baantje te houden.
            En nu zwiijg ik echt. (over de top van het Belgisch voetbal, dus niet alleen de bondstop!)


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #66
              Re: Hij laat België verweest achter....

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Vergeef me a.u.b. de taalfout in de titel van dit onderwerp
              Topictitel is nu juist... maar de replies blijven blijbaar de foute titel gebruiken...
              BD0910BE

              Comment


              • #67
                Re: Hij laat België verweesd achter....

                Ik ken niks van voetbal. Kan er mijn ogen niet aan verslijten. Zal me worst wezen wat die advokaat...of hoe noemt al weer... doet of niet doet
                Homo Sapiens Pentaxiensis

                Comment


                • #68
                  Re: Hij laat België verweest achter....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Neem één (1) speler weg bij Barcelona en we gaan dan nog eens klappen.
                  Je mag nu raden welke speler.......

                  'k Ging er geen woorden meer aan besteden, en ik breek hier ook mijn woord ,
                  zou het nu echt geen tijd worden dat die amateurkens van de bond eens opstapten?

                  Die mannen zijn in staat om door een riool te krijpen om toch maar hun vet betaald baantje te houden.
                  En nu zwiijg ik echt. (over de top van het Belgisch voetbal, dus niet alleen de bondstop!)


                  Grtz, RF
                  Inderdaad, sanering van de voetbalbond!
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #69
                    Re: Hij laat België verweesd achter....

                    Weet je waar ik mij een erger? Dit "heerschap" wou onze voetballers eergevoel en discipline bijbrengen en hen hun afspraken leren nakomen. Hij hekelde het primadonna gedrag van die voetballers, maar had zelf lak aan alles en iedereen en deed gewoon zijn eigen zin. Met de breedste glimlach verkocht hij de grootste leugens (Een goed observator zag dat zijn ogen vaak iets anders vertelden dan zijn mond! - hij had op dat punt veel gelijkenis met George Bush.)

                    Het blijft in elk geval vreemd: Eerst vond hij België een mooie, doch lastige, uitdaging met beloftevolle spelers. Nu ze ergens met een spaarvarken staan te zwaaien, zijn die "beloftevolle voetballers" volgens hem plotsklaps onbestaande-weg-verdwenen ... Heb ik iets gemist? Of hebben de gazetten de laatste maanden dan toch vol gestaan met ter plekke doodgevallen voetballers?

                    Wie de geschiedenis kent, weet dat die andere "kleine generaal", bij tijd en wijlen ook al eens aan zelfoverschatting leed ... uitgerekend Rusland was toen het begin van zijn neergang!
                    Last edited by Carola; 16 april 2010, 19:35.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Hij laat België verweesd achter....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                      Weet je waar ik mij een erger? Dit "heerschap" wou onze voetballers eergevoel en discipline bijbrengen en hen hun afspraken leren nakomen. Hij hekelde het primadonna gedrag van die voetballers, maar had zelf lak aan alles en iedereen en deed gewoon zijn eigen zin. Met de breedste glimlach verkocht hij de grootste leugens (Een goed observator zag dat zijn ogen vaak iets anders vertelden dan zijn mond! - hij had op dat punt veel gelijkenis met George Bush.)

                      Het blijft in elk geval vreemd: Eerst vond hij België een mooie, doch lastige, uitdaging met beloftevolle spelers. Nu ze ergens met een spaarvarken staan te zwaaien, zijn die "beloftevolle voetballers" volgens hem plotsklaps onbestaande-weg-verdwenen ... Heb ik iets gemist? Of hebben de gazetten de laatste maanden dan toch vol gestaan met ter plekke doodgevallen voetballers?

                      Wie de geschiedenis kent, weet dat die andere "kleine generaal", bij tijd en wijlen ook al eens aan zelfoverschatting leed ... uitgerekend Rusland was toen het begin van zijn neergang!
                      Deze kleine garnaal... euh generaal dus, die wint overal Carola.
                      Hij maakt slachtoffers en kijkt er niet naar om.

                      Zelfs Napoleon zat in met zijn soldaten en juist omdat hij zich bekommerde
                      om de gewonden was dit ook mede oorzaak van zijn nederlaag uiteindelijk.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #71
                        Re: Hij laat België verweesd achter....

                        Wees nu eens eerlijk...
                        Als je morgen voor hetzelfde werk, en met waarschijnlijk een beetje meer respect 10 maal meer kan verdienen elders..
                        Tja, dan ben ik weg hé.

                        Als hij het tienvoudige waard is voor iemand anders, dan hebben we de keuze of we dit er ook voor over hebben of niet... En als we het er niet voor over hebben, dan moeten we leven met de gevolgen. Ieder contract heeft exit-clausules (voor beide partijen).

                        Als ze morgen Gerets zouden vastkrijgen voor die hondejob, en na een paar goede wedstrijden (zéér hypothetisch) krijgt die man een aanbod van een goede Engelse, Italiaanse of Spaanse ploeg, dan denk je toch niet dat hij zal blijven hé.

                        Mijn voorstel: dat ze Jean-Marie maar eens aanspreken. De kans dat die te vroeg opstapt is klein, en hij zal niet zo duur zijn als Advocaat. Véél verschil voor de resultaten zal het toch niet geven.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Hij laat België verweesd achter....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Wees nu eens eerlijk...
                          Als je morgen voor hetzelfde werk, en met waarschijnlijk een beetje meer respect 10 maal meer kan verdienen elders..
                          Tja, dan ben ik weg hé.

                          Als hij het tienvoudige waard is voor iemand anders, dan hebben we de keuze of we dit er ook voor over hebben of niet... En als we het er niet voor over hebben, dan moeten we leven met de gevolgen. Ieder contract heeft exit-clausules (voor beide partijen).

                          Als ze morgen Gerets zouden vastkrijgen voor die hondejob, en na een paar goede wedstrijden (zéér hypothetisch) krijgt die man een aanbod van een goede Engelse, Italiaanse of Spaanse ploeg, dan denk je toch niet dat hij zal blijven hé.

                          Mijn voorstel: dat ze Jean-Marie maar eens aanspreken. De kans dat die te vroeg opstapt is klein, en hij zal niet zo duur zijn als Advocaat. Véél verschil voor de resultaten zal het toch niet geven.
                          Hahaha, ja ja; Jean-Marie en Eddy Planckaert als hulptrainer.
                          De vaderlandsliefde van Pfaff is zo goed als oneindig en met Eddy
                          zal het zeker lachen geblazen worden.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #73
                            Re: Hij laat België verweesd achter....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Wees nu eens eerlijk...
                            Als je morgen voor hetzelfde werk, en met waarschijnlijk een beetje meer respect 10 maal meer kan verdienen elders..
                            Tja, dan ben ik weg hé.

                            Als hij het tienvoudige waard is voor iemand anders, dan hebben we de keuze of we dit er ook voor over hebben of niet... En als we het er niet voor over hebben, dan moeten we leven met de gevolgen. Ieder contract heeft exit-clausules (voor beide partijen).
                            Spreek voor uzelf, ethiek is mij duizend maal meer waard! Het is niet omdat iemand met het tienvoudige staat te zwaaien, dat zijn intenties beter en respect groter is dan van iemand die het minder breed heeft. Ik heb zo goed als zekere opdrachten niet aangenomen omdat ik mij niet kon vinden in de bepaalde voorwaarden. Daarentegen heb ik in 18 jaar nog NOOIT een verbintenis verbroken, ook niet wanneer de dingen niet liepen zoals voorzien. Ik ben er altijd van uitgegaan dat ik daaruit lessen moest trekken en het een volgende keer beter moest aanpakken.

                            Ik ben nog nooit in mijn leven "koopbaar" geweest. Ik ben er zonder twijfel financieel niet rijker van geworden, moreel in elk geval wel.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Hij laat België verweesd achter....

                              Dat is het verschil tussen Advocaat en een vakman als Guus Hiddink, de laatste weet elk elftal aan het voetballen te krijgen en hij houdt zich ook aan zijn afspraken.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Hij laat België verweesd achter....

                                Net zoals bij "wielersupporters", en zoals bij veel zaken in Vlaanderen (of het nu politiek, economie, sport of wat dan ook is), stel je vast: de beste stuurlui staan aan wal :-)
                                Vorige week kon men tom boonen wat uitschelden (en in vergelijking met belgische voetballers sluit die man wel aan bij de wereldtop in zijn sport) en nu de voetbalbond, de spelers of Dick Advocaat. Er is in vlaanderen veel 'meningsuiting' maar weinig 'uitvoering van de mening :-) Ik vind het steeds vreemder dat al die mensen met een heldere mening en visie op sport of wat dan ook, nooit doorbreken
                                Dat het belgisch voetbal in het slop zit weten we wel. België is een klein land en nog een kleiner sportland. Supporters (en media) in België zijn bovendien heel vaak windhanen. Ze joelen mee als het goed gaat en staan meteen klaar met de hakbijl als het minder gaat. Dat is kwestie van mentaliteit. Vlaanderen wentelt zich meer en meer in 'zielig zijn', 'wij zijn slecht', 'wij zijn een apenland', ... je leest niets anders op fora.

                                Comment

                                Working...
                                X