Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hij laat België verweesd achter....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hij laat België verweest achter....

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Er is zoveel te zeggen over de top in het belgische voetbal dat ik liever zwijg.


    Grtz, RF
    Ik sluit mij daar zwijgend bij aan.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #32
      Re: Hij laat België verweest achter....

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Er is zoveel te zeggen over de top in het belgische voetbal dat ik liever zwijg.


      Grtz, RF
      Mij lijkt die voorzitter een doodbrave mens...

      En advocaat is het tegengestelde of een smeerlap 1ste klas en een geldwolf.
      Meer is het echt niet.

      De Bond is altijd al chaos geweest.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #33
        Re: Hij laat België verweest achter....

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        En weten dat Club Brugge een zelffinancierend stadion wou zetten zonder extra kosten voor de burgers.. (maar dat mocht blijkbaar niet).
        De vraag blijft of ook dit verantwoord zou zijn rekening houdend met de prestaties van Club.

        Comment


        • #34
          Re: Hij laat België verweest achter....

          God, wat we al langer wisten is weer eens bewezen!
          Nen hollander kent maar één ding ... €€€€
          Sorry, maar respect kan ik niet hebben..
          Vorige maand nog beweren dat hij na AZ zeker terug kwam!
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

          Comment


          • #35
            Re: Hij laat België verweest achter....

            Nogal belachelijk hoe hier wordt gereageerd richting Advocaat, die man is ons land helemaal niks schuldig, laat staan dat die moet samenwerken met van die arrogante jonge voetballers die denken op wereldniveau te kunnen spelen.

            Onze eerste ploeg is NIKS waard, vroeger waren we zo goed, toen de voetballers nog "vochten" voor de goals, ze allemaal lang haar hadden en een baard. Als ge het nu ziet, zolang ze hun porsche maar hebben zijn ze blij.

            Maargoed dat Advocaat weg is, bij Rusland zit er nog dik potentieel, des te beter dat hij nog meer verdient. IEDEREEN hier, zonder uitzondering zal opteren voor een beter betalende baan als hij de keuze krijgt.

            Comment


            • #36
              Re: Hij laat België verweest achter....

              Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
              Nogal belachelijk hoe hier wordt gereageerd richting Advocaat, die man is ons land helemaal niks schuldig, laat staan dat die moet samenwerken met van die arrogante jonge voetballers die denken op wereldniveau te kunnen spelen.
              snip ...
              Enige vorm van deontologie is aan sommigen in het voetbal totaal niet besteed, zo lijkt het wel ...

              Comment


              • #37
                Re: Hij laat België verweest achter....

                Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                Nogal belachelijk hoe hier wordt gereageerd richting Advocaat, die man is ons land helemaal niks schuldig, laat staan dat die moet samenwerken met van die arrogante jonge voetballers die denken op wereldniveau te kunnen spelen.

                Onze eerste ploeg is NIKS waard, vroeger waren we zo goed, toen de voetballers nog "vochten" voor de goals, ze allemaal lang haar hadden en een baard. Als ge het nu ziet, zolang ze hun porsche maar hebben zijn ze blij.

                Maargoed dat Advocaat weg is, bij Rusland zit er nog dik potentieel, des te beter dat hij nog meer verdient. IEDEREEN hier, zonder uitzondering zal opteren voor een beter betalende baan als hij de keuze krijgt.
                Waarschijnlijk wel, maar zeker niet op de manier van Advocaat.

                Trouwens, die man is ons wel iets schuldig, als je je verbindt dmv een contract om iets uit te voeren dan dien je dit dan ook uit te voeren.
                Waarschijnlijk heeft de bond wel een nette schadevergoeding gekregen (waarmee zij dan wellicht eens goed kunnen gaan eten ipv het nuttig te gebruiken..).

                Maar om te stellen dat hij niets schuldig is aan ons..tjah dat vind ik te kort door de bocht want ik had sowieso al de idee dat hij bij de eerste de beste oppurtuniteit weg zou zijn. Maar ik was verkeerd, de eerste was hij maar half weg, 't is pas bij de tweede..
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #38
                  Re: Hij laat België verweest achter....

                  OK Dick voor mekaar is met de oosterzon verdwenen en we kunnen daar nog dagen over zeveren maar de conlusie zal altijd zijn dat hij weg is...
                  De actuele vraag is nu wie de volgende bonds trainer wordt ?
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hij laat België verweest achter....

                    Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                    OK Dick voor mekaar is met de oosterzon verdwenen en we kunnen daar nog dagen over zeveren maar de conlusie zal altijd zijn dat hij weg is...
                    De actuele vraag is nu wie de volgende bonds trainer wordt ?
                    nen anderen
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                    Comment


                    • #40
                      Re: Hij laat België verweest achter....

                      Eigenlijk doet hij zoals voetbal zelf ook is ... achter een bal lopen en als je hem hebt schop je hem weg.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Hij laat België verweest achter....

                        Voetbal.. afschaffen!

                        Comment


                        • #42
                          Re: Hij laat België verweest achter....

                          Alé mannekes waar blijven die namen ...
                          Ik zal zelf beginnen, heeummm , effe denken...
                          Franky Dury misschien ?? Lijkt mij een integer man te zijn
                          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Hij laat België verweest achter....

                            Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                            Alé mannekes waar blijven die namen ...
                            Andre Van Duin.
                            Urbanus.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #44
                              Re: Hij laat België verweest achter....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                              Nogal belachelijk hoe hier wordt gereageerd richting Advocaat, die man is ons land helemaal niks schuldig, laat staan dat die moet samenwerken met van die arrogante jonge voetballers die denken op wereldniveau te kunnen spelen.

                              Onze eerste ploeg is NIKS waard, vroeger waren we zo goed, toen de voetballers nog "vochten" voor de goals, ze allemaal lang haar hadden en een baard. Als ge het nu ziet, zolang ze hun porsche maar hebben zijn ze blij.

                              Maargoed dat Advocaat weg is, bij Rusland zit er nog dik potentieel, des te beter dat hij nog meer verdient. IEDEREEN hier, zonder uitzondering zal opteren voor een beter betalende baan als hij de keuze krijgt.
                              Dat is een deel van de psychologie, nostalgie of oorzaak van de teleurstelling.
                              Met advocaat was er weer hoop op beter voetbal, hoop op een beetje toekomst.
                              De enige man op dit moment die het kon waarmaken leek dan ook deze Advocaat.
                              En net hij laat ons in de steek alhoewel hij zo goed als carte blanche had.
                              Een carte blanche krijgen van de Bond leek mij een wereldwonder.... nooit gezien feit
                              binnen de voetbalbond.
                              Ik vermoed ook dat juist daarom de voorzitter onder druk staat nu maar die man
                              valt niets te verwijten. De voorzitter heeft zich gehouden aan zijn woord en aan het
                              contract: Advocaat niet.

                              Anderzijds twijfelt niemand aan de kwaliteiten van Advocaat. Die zijn er.
                              En kwaliteiten zijn er ook binnen onze huidige spelersgroep.
                              Advocaat heeft dat binnen een kort tijdsbestek bewezen trouwens.
                              Wat geen enkele Belgische trainer deed of mocht doen, vul maar zelf in;
                              deed Advocaat binnen het bestek van een paar wedstrijden: even die gasten op
                              hun plaats wijzen, hun voetjes op de grond houden en discipline in huis halen.
                              (denk aan Stijnen en Kompany)
                              Waarom blijkt dat toch zo moeilijk voor een Belgische trainer?
                              Last edited by theokus; 16 april 2010, 09:14.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #45
                                Re: Hij laat België verweest achter....

                                Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                                Alé mannekes waar blijven die namen ...
                                Ik zal zelf beginnen, heeummm , effe denken...
                                Franky Dury misschien ?? Lijkt mij een integer man te zijn
                                En met dezelfde steun van de Bond zoals Advocaat die had, kan Dury de klus klaren.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X