Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hij laat België verweesd achter....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hij laat België verweest achter....

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    En toch Steven met de nodige inspanningen zijn er genoeg goede spelers te vinden
    En die spelen daarom nog niet in 1ste klasse, snapt ge?

    De laatste keer dat ik nog een beetje genoten heb was in 2002.
    Toen de Willy den bal binnenkopte maar ja die Jamaicaan he...
    'Als' en 'indien' tellen niet mee maar de Brazilianen waren te pakken die dag.

    Ik heb slechts 1 of 2 wedstrijden echt genoten en dat was in '94 toen ze de Nederlanders 'inpakten'. Nu ja een strik hebben we er niet rondgedaan want het was met bloed zweet en tranen. Toen hadden we nog een ploeg en een echte BELG als trainer (de 'Gazon'). En toen hadden we tenminste ne keeper! Veel meer respect voor die Waal dan onze Jean-Marie die zich nu ieder weekend zit belachelijk/intressant te maken op de VTM en zijn zakken vol met geld steekt.

    Maar je hebt ergens wel gelijk, talent is er. Alleen krijg ik de kriebels als ik die jonge gastjes zie stoer doen met hun speciale kapsels en hun dure sportautotjes. De groten doen dat ook (kijk maar naar de Engelse nationale ploeg) maar die hebben dan wel al vanalles bewezen (kijk maar naar Rooney of Ronaldo nu bij Real).

    Comment


    • #17
      Re: Hij laat België verweest achter....

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      hoop dat ze het eens is met deze volgorde!
      grt,bouk.
      Bouk goed opgemerkt maar ik was nog iets vergeten...Een pilske nemen.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #18
        Re: Hij laat België verweest achter....

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        ik was nog iets vergeten...Een pilske nemen.
        dat mag altijd als eerste.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Hij laat België verweest achter....

          Och mensen toch, het Belgische voetbal.
          Het nationale elftal ?? De belgische competitie ??
          Het is al jaren verziekt. Door trainers die er geen bal van kennen, al denken ze dat ze het voetbal wel kennnen als de beste.
          En ook de spelers zijn mede de schuld van dit.

          Om maar enkele punten op te noemen: spelers die zich 2 tot 3 keer overslapen. Wat zijn de gevolgen in het privé ? Ja ontslag. Maar die speler wordt op de bank gezet. (zonder loonverlies) Maar de heren voetballers worden nog een vette pree uitbetaalt ook om zich te overslapen. En op de bank te zitten.
          Of ze nu spelen of niet, de pree ligt er toch op het einde van de maand.
          Speler die op de luchthaven komen met de niet juiste bagagetas.
          Niet de kledij van het land of het elftal.
          Iemand die gaat werken, moet ook de werkkledij dragen van de firma.
          Bij het leger moet ook een uniform gedragen worden.
          Dus ze moeten zich houden aan de regels, en daar mee basta.
          Spelers van een nationaal elftal, die met oortjes van i-pods in hun oren staan, zitten, hangen. Terwijl ze trots en fier zouden moeten zijn, dat ze mogen meespelen voor een land.
          Maar neen, ze hangen maar te hangen op zetels van de bus of luchthaven.

          Is dit een voorbeeld voor de kleine mannen die in het jeugdvoetbal zitten.
          Wel mercie als daar een voorbeeld moet aan genomen worden ??? Dan vrees ik voor de toekomst van vele die nu hun jonge jeugd beleven als jeugdspelertje.

          Wat mij ook stoort, is dat vele spelers zo'n felle bek opzetten tegen de scheids.
          Zeker geen voorbeeld voor de jeugd. Terwijl deze jonge spelers sommige spelers verafgoden.
          Wel sommige spelers zouden zich moeten schamen.

          Maarja, dit hele wangedrag, zo noem ik het. Daar zijn de resultaten van bekend hé

          bvb: Lyon - Anderlecht: 5 - 1 en twee weken later de terugwedstrijd met het saldo 1 - 4 dacht ik.
          De uitleg voor de slechte resultaten: Lyon heeft een indrukwekkend stadion.
          Amaai zenne
          Als je dan bekijkt hoe het gesteld is met de kwaliteiten, de groepssfeer, het samenspel, de jaloerzie van de spelers dat de één een doelpunt meer of minder zou scoren, amaai mijnen frak zenne.
          Chapeau sterspelers, doe zo verder. ge maakt er een echte beestenboel van.

          En gaan we nog zwijgen van de verkochte wedstrijden.


          Zielig gesteld met het Belgische voetbal.
          Groot gelijk dat hij Belgie verlaat.

          Kriss
          www.kris-sinnaeve.be

          Comment


          • #20
            Re: Hij laat België verweest achter....

            Beste Kriss,

            Er zitten zeker waarheden in uw verhaal maar zoals met alles mag je niet zomaar iedereen over dezelfde kam scheren.
            Er lopen momenteel ook spelers rond in de nationale ploeg waar je een huis kan op bouwen.
            Ik ga me beperken ( of noem ik ze allemaal op ) tot 3.
            Neem een Vermaelen , Vertongen en Defour, daar kan je mee naar den oorlog hé !
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment


            • #21
              Re: Hij laat België verweest achter....

              De Belgen hebben dan ook de slechtste supporters van het westelijke halfrond. Als ze winnen, ja dan zijn ze supporter hé. Dan zijn het helden. Maar als het minder gaat, ja dan zijn het losers en poenpakkers en luieriken en, hoe durven ze, luisteren ze naar een ipod. Om nog maar te zwijgen van hun zithouding als ze op een bus zitten. Eindelijk hebben ze eens een klassetrainer die eerst als redder des vaderland op een piëdestal opgevoerd werd en nu gaan ze die naar aanleiding van een artikel in een of andere Russische sensatievod met alle zonden die Satan maar kon bedenken overladen. Maar goed, als die voetballers met hun trainer dan het licht in de ogen niet meer waard zijn, wat zijn de supporters dan waard die, omdat het nu wat slechter gaat, staan te wurmen om mee te mogen duwen aan het standbeeld tot het omvalt? Een standbeeld waar ze vroeger graag gingen naast staan in de hoop dat er wat schone schijn op hun zou reflecteren.
              Foei. Een rode kaart voor de supporters.
              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

              Comment


              • #22
                Re: Hij laat België verweest achter....

                Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                ZOU gaan tekenen hé mannekes Het is dus belange nog niet zeker hé !!
                En ik die dacht; allez... daar zijn we ook weer vanaf .
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

                Comment


                • #23
                  Re: Hij laat België verweest achter....

                  wij zijn hier bij AZ, toch wel tevreden over de Belgen hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #24
                    Re: Hij laat België verweest achter....

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    wij zijn hier bij AZ, toch wel tevreden over de Belgen hoor.
                    grt,bouk.
                    Ook over de trainer?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Hij laat België verweest achter....

                      En dan wil men nog voor 't een of ander tornooi verschillende stadions gaan uitbouwen op onze kosten......
                      Last edited by vinstermik; 18 maart 2010, 16:50.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Hij laat België verweest achter....

                        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        En dan wil men nog voor 't of ander tornooi verschillende stadions gaan uitbouwen op onze kosten......
                        Erg maar weinig aan te doen vrees ik omdat de tegenstanders steeds in de minderheid zijn.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Hij laat België verweest achter....

                          Dick Advocaat is vermoedelijk weldra Belgisch bondscoach af. Momenteel vindt er
                          crisisberaad plaats in de gebouwen van de Belgische voetbalbond rond de Nederlandse
                          coach.

                          Volgens goed ingelichte bronnen zou Advocaat de bondstop hebben gemeld dat het sowieso
                          vertrekt bij de Rode Duivels.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: Hij laat België verweest achter....

                            Ik wil een Advocaat ! Ok. Eéntje dan. Glp. Lekker.
                            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Hij laat België verweest achter....

                              Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                              En dan wil men nog voor 't een of ander tornooi verschillende stadions gaan uitbouwen op onze kosten......
                              En weten dat Club Brugge een zelffinancierend stadion wou zetten zonder extra kosten voor de burgers.. (maar dat mocht blijkbaar niet).


                              En wat D.A. betreft... nooit echt een voorstander geweest van die mens. Liet me vanaf zijn aanstelling een zeer ongeloofwaardige indruk achter.

                              Volgens mij zijn we beter af nu hij weg is.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • #30
                                Re: Hij laat België verweest achter....

                                Er is zoveel te zeggen over de top in het belgische voetbal dat ik liever zwijg.


                                Grtz, RF
                                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X