Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet telefonie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Telenet telefonie

    Precies zoals ik schreef.
    - Er is nu reeds een kabel tussen beide telefoontoestellen (de zwarte zoals te zien op de foto?) dus deze kan je verder blijven gebruiken en de aangesloten draden mogen blijven zitten
    - Wat er wel moet losgekoppeld worden is de BC kabel van dit stopcontact
    - Verder moeten er geen andere kabels getrokken worden, kabels gelegd, ...

    Comment


    • #17
      Re: Telenet telefonie

      Bedankt. Maar mijn vraag is dus vooral hoe ik de verbinding moet maken van de Telenetmodem naar het Belgacomstopcontact? Gewoon een telefoonkabel van de modem naar dat stopcontact?

      Comment


      • #18
        Re: Telenet telefonie

        Oorspronkelijk geplaatst door hdebusschere Bekijk bericht
        Bedankt. Maar mijn vraag is dus vooral hoe ik de verbinding moet maken van de Telenetmodem naar het Belgacomstopcontact? Gewoon een telefoonkabel van de modem naar dat stopcontact?

        Maar je hebt nu toch een werkende telefoon die is aangesloten aan een Telenet modem?
        De Telenetmodem staat onder de tv en ik heb de telefoonkabel door de muur naar de bureau gebracht waar nu 1 telefoon is op aangesloten.
        Je telefoon in de slaapkamer moet niet noodzakelijk naar de Telenet model, zoals hierboven 2x gemeld, gewoon parallel leggen van het ene toestel naar het andere (zoals ze ook al aangesloten waren op het BC netwerk).

        Comment


        • #19
          Re: Telenet telefonie

          Vanuit de inbouwdoos waar de Belgacomlijn toekomt, loopt in een buis een telefoonkabel naar de slaapkamer boven.
          De werkende telefoon hangt inderdaad rechtstreeks aan de Telenetmodem.
          Maar ik heb nu toch geen mogelijkheid om vanuit die werkende telefoon naar die Belgacomlijn te gaan???
          Ik veronderstel dat ik toch eerst vanuit de Telenetmodem verbinding moet maken naar dat Belgacomstopcontact om daar dan de nu werkende telefoon op aan te sluiten?

          In elk geval dank voor de moeite. 'k Zal morgen hoe dan ook eens naar het Telenetcenter gaan waar 'k de Selfstarterbox haalde en een lange telefoonkabel meekreeg. Die kabel werkt niet dus toch vragen om die om te ruilen.

          Comment


          • #20
            Re: Telenet telefonie

            Is gelukt, alle telefoons werken ! Merci.

            Comment


            • #21
              Re: Telenet telefonie

              En zeker niet vergeten om de belgacom kabel die naar straat loopt los te koppelen, anders kan je problemen krijgen met je telefoonlijn.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #22
                En per gelegenheid ook dat stopcontact eens wat veiliger maken, lijkt me ook een hoop gefoeffel.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Telenet telefonie

                  Gefoefel van de technieker van Scarlet ooit ...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Telenet telefonie

                    Oorspronkelijk geplaatst door hdebusschere Bekijk bericht
                    Gefoefel van de technieker van Scarlet ooit ...
                    Plaatsen die ook een stopcontact (niet dat van de telefoon hé ... dat van 220V)?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment

                    Working...
                    X