Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
    Ge snapt blijkbaar niet dat ge met uw "actie" uwe plaatselijke handelaar ne schone pad in de korf hebt gezet! Als ge eens wist welke de financiële inspanning hij moet om dit aan deze prijs aan te bieden, tegenover een grootgrutter zoals Colruyt met zijn massa-afname. Verwacht niet dat uw plaatselijke handelaar U dankbaar zal zijn met de ongelijke concurrentie waarmee gij hem nu opgezadeld hebt!

Elke medaille heeft twee kanten. Velen willen de hemel voor niks, het onderste uit de kan ... daarbij hebben ze alleen nog oog voor hunne hoogstpersoonlijke portommonaie, de gevolgen van hun daden ontgaat hen, of zien ze liever niet onder ogen.
    Carola, als je mij toestaat.
    Ik heb de tijd gekend dat er nog geen grootwarenhuizen waren.
    En diezelfde dorps-winkel heeft destijds de mensen bez..kt dat het niet meer mooi was.
    Er was toen nog geen welvaart zoals nu en de mensen hadden minder geld te besteden.
    Van concurrentie was er géén sprake.

Maar toch begrijp ik precies wat je bedoelt.

Ik betaal graag iets meer voor goede waren en waar men zijn personeel fatsoenlijk
    behandelt.
    Ik ga dus ook helemaal niet mee met degenen die beweren dat het weer ons fout is
    omdat het voor ons niet genoeg goedkoper kan.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik heb met de Colruyt ook al anders meegemaakt. De apart verpakte chocoladerepen (zoals je die op café kan bestellen) kosten in een lokale grote supermarkt (in Neerpelt) minder dan in de Colruyt. Dus dat hadden we ook gemeld. Met als gevolg dat in de lokale Colruyt de prijs wordt aangepast. Maar ook maar alleen in Neerpelt.

In die tijd woonde ik nog in Leuven en daar koste diezelfde chocolade nog steeds evenveel, niks aangepast dus. Ook in de Colruyt van Middelkerke waar ik regelmatig kom bleef de prijs identiek, ook niks aangepast.

Zo kan ik ook reclame maken zč!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        Colruyt rules!
        2nd that!
        Jeroen

Comment

In de lokale Colruyt veranderen ze de prijs van CC (de echte) soms met 30-40 cent per fles van 2L. Waarom kan het personeel niet zeggen maar op een bedrag van 2 Euro maakt dat toch een serieus verschil.

Nog een prijsverschil, lokale PC boer gaat Officepakketten kopen in een ketenwinkel omdat de VERKOOPprijs daar 30% lager ligt dan zijn INKOOPprijs.

De prijzenstrategie is dikwijls moeilijk te volgen.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
            Ik heb met de Colruyt ook al anders meegemaakt. De apart verpakte chocoladerepen (zoals je die op café kan bestellen) kosten in een lokale grote supermarkt (in Neerpelt) minder dan in de Colruyt. Dus dat hadden we ook gemeld. Met als gevolg dat in de lokale Colruyt de prijs wordt aangepast. Maar ook maar alleen in Neerpelt.

In die tijd woonde ik nog in Leuven en daar koste diezelfde chocolade nog steeds evenveel, niks aangepast dus. Ook in de Colruyt van Middelkerke waar ik regelmatig kom bleef de prijs identiek, ook niks aangepast.

Zo kan ik ook reclame maken zč!
            aanpassen gebeurd binnen een straal van een X aantal kilometers.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X