Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobistar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobistar

30 maart, nog altijd niks.

Dus duidelijk moedwil bij alle partijen en in alle richtingen als je het aandurft om nummeroverdracht te vragen.
    Gebeld naar Telenet: "de vraag is verstuurd en wij hebben geen enkel zicht op het verdere verloop".
    Trouwens, waarom zoiets in 2010 nog langer moet duren dan een paar uur is me een raadsel.

Weet iemand die gratische nummer van Proximus ? (gratisch en Proximus is wel moeilijk te rijmen...)
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

Weet iemand die gratische nummer van Proximus ? (gratisch en Proximus is wel moeilijk te rijmen...)
      6000
      ga anders best even langs 'n proximus winkel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        6000
        ga anders best even langs 'n proximus winkel...
        Tja, da's dan wel een nummer dat alleen op een Proximus lijn werkt zeker ?
        Mijn broer zij Proximus beltegoed is op en hij schikt niet meer te herladen.

Nu, ooit zal het wel in orde komen hoop ik.

Maar dat het bij "alle andere" operatoren dan Telenet op tien minuten geregeld is, da's dus duidelijk een mooi sprookje.

Eens proberen bellen op dat nummer (078 056000) maar helaas, Belgacom, Proximus behandelen "klanten" nog altijd als ambetante lastposten. "U wordt binnen enkele ogenblikken geholpen" tot in het oneindige. Van Quickenborne heeft daar nog werk.
        Last edited by nete; 1 april 2010, 09:32.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Tja, da's dan wel een nummer dat alleen op een Proximus lijn werkt zeker ?
          Mijn broer zij Proximus beltegoed is op en hij schikt niet meer te herladen.

Nu, ooit zal het wel in orde komen hoop ik.

Maar dat het bij "alle andere" operatoren dan Telenet op tien minuten geregeld is, da's dus duidelijk een mooi sprookje.
          er is 'n alternatief, maar niet gratis of je kan de shopline gebruiken, misschien verbinden ze je door of kunnen je antwoorden.

0800 99 974

3 telefoonnummers om te onthouden
          6000
          Gratis vanaf uw Proximus-nummer in België en vanuit het buitenland*
          078 05 6000 (wel stom dat telenet dit aanrekent met freephone anytime als 'n speciaal nummer )
          Vanaf een andere Belgische netwerk
          +32 78 05 6000
          Vanuit het buitenland (als het verkort nummer 6000 niet beschikbaar is)

beste is toch ff 'n winkel van hun binnen te stappen. suc6

Comment

Working...
          X