Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobistar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobistar

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
    Ovi is de vervanger van PC Suite. Echter werk ik met Lotus Notes, en er is geen synchronisatie voorzien in Ovi tussen gsm en Lotus Notes. Daarom moet ik PC Suite wel blijven gebruiken.

Handige software, zowel PC Suite als Ovi. Ze doen hun ding en doen dat echt goed. Ovi heb ik dus maar tijdelijk gebruikt, tot ik zag dat er een Notes sync manco was.

+32 moet je nergens voor typen, gewoon het telefoonnummer is voldoende. Wel de 0 niet vergeten.

Ovi/PC Suite zien andere gsm's ook om connectie mee te maken, maar heb het nooit nodig gehad en dus evenmin geprobeerd. Maar blijkbaar geen ifno meer die je nodig hebt, want je hebt een nieuwe gekocht? Die waarvan je zegt dat het schermpje te klein is
    Tja de Nokia 5530 = wel handig hoor.
    Kan met een stiftje werken of gewoon met de vingers > touchscreen.
    (De IPhone heeft het grootste scherm maar de kosten zijn er ook naar.)

Probleem= ik kan niet meer sms-en via de pc.
    FMA werkt niet goed of helemaal niet met deze Nokia.

En met OVI of PC-suite zal dat ook niet lukken vrees ik.
    Heb nu een betere en meer handige gsm maar het is een stap achteruit.
    Ik heb veel te veel moeite om lettertje per lettertje in te geven via de gsm zelf.
    Daarom deed ik dat via de pc.

Kan ik berichten weergeven in OVI?
    Géén e-mail he, dat heb ik niet nodig.

UPDATE: alles zo goed als opgelost....
    De update van de OVI-software "bracht soelaas"
    Ziet er mooi uit, handig enz.
    Last edited by theokus; 16 maart 2010, 13:10.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ach, ach Mobistar, lees deze topic maar eens.

Onlangs weeral telefoon gehad en ik zei dat ze op een vervelend moment belden. Ze bleven maar doorrazen, dit geeft weer dat ze weinig fatsoen hebben. Ik heb de dame in kwestie moeten onderbreken en abrupt de GSM moeten afduwen of ze bleven maar doorrazen, zogezegd om goedkoper te bellen. Maar een gezond bedrijf dat bijvoorbeeld op jaarbasis 10 miljoen Euro winst maakt die gaat toch niets in gang steken om het volgende jaar maar 9 miljoen Euro winst te maken?

Het draait allemaal om geld. Die my 5 dan ben je gegarandeerd 5 Euro per maand kwijt. Indien je langer belt is dat nog veel meer want dan wordt het pas duurder. Met mijn kaartje SMS ik misschien 1,5 Euro per maand op. Bellen doe ik niet en het grote voordeel aan een herlaadkaart is = op is op. Is uw belwaarde op, spijtig maar dan ist gedaan met bellen.

Waarschijnlijk zijn er weer mensen die mij niet begrijpen maar ik krijg het van die ongevraagde telefoons. Ik krijg enkel graag telefoon van mensen die ik ken en die mij niets willen aansmeren. Ik heb vorige week daarom ook een klachtenbrief geschreven naar Mobistar, zonder antwoord te krijgen natuurlijk. Ze zullen eens goed lachen.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Mijn betalingen zijn niet door gekomen zei men mij....
      Maar ik heb WEL bevestigingen gekregen via of op mijn gsm.
      "Bedankt voor het herladen" ...
      Hmz, de volgende zet van de Mobi's, beweren dat je niet herlaad hebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht

Onlangs weeral telefoon gehad en ik zei dat ze op een vervelend moment belden. Ze bleven maar doorrazen, dit geeft weer dat ze weinig fatsoen hebben. Ik heb de dame in kwestie moeten onderbreken en abrupt de GSM moeten afduwen of ze bleven maar doorrazen, zogezegd om goedkoper te bellen. Maar een gezond bedrijf dat bijvoorbeeld op jaarbasis 10 miljoen Euro winst maakt die gaat toch niets in gang steken om het volgende jaar maar 9 miljoen Euro winst te maken?

Het draait allemaal om geld. Die my 5 dan ben je gegarandeerd 5 Euro per maand kwijt. Indien je langer belt is dat nog veel meer want dan wordt het pas duurder. Met mijn kaartje SMS ik misschien 1,5 Euro per maand op. Bellen doe ik niet en het grote voordeel aan een herlaadkaart is = op is op. Is uw belwaarde op, spijtig maar dan ist gedaan met bellen.

Waarschijnlijk zijn er weer mensen die mij niet begrijpen maar ik krijg het van die ongevraagde telefoons. Ik krijg enkel graag telefoon van mensen die ik ken en die mij niets willen aansmeren. Ik heb vorige week daarom ook een klachtenbrief geschreven naar Mobistar, zonder antwoord te krijgen natuurlijk. Ze zullen eens goed lachen.
        Hmmm heeft niks met topic te maken maar begrijp je, heb dat ook gehad maar mijn probleem is opgelost, ze bellen me niet meer alsook ik neem de foon niet meer op als een privé nr is(doen ze dus), zo simpel is dat heb je ook geen last van hun aanbod of ga naar een ander aanbieder.
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht

Hmz, de volgende zet van de Mobi's, beweren dat je niet herlaad hebt?
          Heb een nieuwe simkaart Steven en een nieuw nummer > 20 euro.
          Of 4 maanden My5
          Moet enkel zorgen dat ik binnen de 3 maanden bel of sms zo blijf ik mijn nummer
          behouden.
          En als ik het in mijn krammen krijg dan ga ik naar Telenet omdat die geen abo-geld
          vragen en waar je enkel betaalt als je belt.
          En met behoud van nummer.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

En als ik het in mijn krammen krijg dan ga ik naar Telenet omdat die geen abo-geld
            vragen en waar je enkel betaalt als je belt.
            En met behoud van nummer.
            Dat is ook mobistar
            dacht dat je daar ook om de zoveel tijd mee moet bellen.
            ik heb na één week mijn abbo bij TN terug laten omzetten naar Pay & go...
            ze hebben me zeer lang laten wachten om m'n nummer vrij te geven, wat in principe binnen de 48 uur dient te gebeuren, duurde bijna 1 week
            De reden was dat ik mijn mailbox niet permanent kon uitschakelen.
            hier moet je het betalend of pro abbo nemen en dan ging dat wel ...
            bij alle andere operatoren is dat binnen 10 min geregeld ...welke formule je ook neemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Dat is ook mobistar
              ze hebben me zeer lang laten wachten om m'n nummer vrij te geven, wat in principe binnen de 48 uur dient te gebeuren, duurde bijna 1 week
              De reden was dat ik mijn mailbox niet permanent kon uitschakelen.
              hier moet je het betalend of pro abbo nemen en dan ging dat wel ...
              bij alle andere operatoren is dat binnen 10 min geregeld ...welke formule je ook neemt.
              Pay & Wait
              ('t zijn "petit smeerlepkes"....)
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Pay & Wait
                ('t zijn "petit smeerlepkes"....)
                Ik zou eerder zeggen: Pay & Pay
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Ik zou eerder zeggen: Pay & Pay
                  Hahaha nete.
                  Je weer eens gelijk.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Weet wel dat proximus de duurste is, maar wat de dienstverlening en dekking aangaat, heb ik nog nooit problemen gehad...

dus, Theo, wat bedoel je met "pay & wait" ?

Comment

Weet wel dat proximus de duurste is, maar wat de dienstverlening en dekking aangaat, heb ik nog nooit problemen gehad...

dus, Theo, wat bedoel je met "pay & wait" ?
                      Je moest toch een week wachten, schreef je zelf...
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Theo, ik denk dat Telenet w00ha een week liet wachten en niet omgekeerd.

Ze zullen bij Telenet zodanig verschoten hebben dat er iemand al na een week terug wil keren naar de duurste provider, dat ze even de pedalen kwijt waren zeker ?

Comment

Theo, ik denk dat Telenet w00ha een week liet wachten en niet omgekeerd.

Ze zullen bij Telenet zodanig verschoten hebben dat er iemand al na een week terug wil keren naar de duurste provider, dat ze even de pedalen kwijt waren zeker ?
                          Ah ok.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Dat is ook mobistar
                            Vorige vrijdag bij mijn broer de procedure gestart om van Proximus Pay & Go naar Telenet over te schakelen met behoud van zijn nummer. Hij zit nog te wachten. Dus zo snel gaat het bij Proximus ook niet. Morgen maar eens bellen.

Comment

Vorige vrijdag bij mijn broer de procedure gestart om van Proximus Pay & Go naar Telenet over te schakelen met behoud van zijn nummer. Hij zit nog te wachten. Dus zo snel gaat het bij Proximus ook niet. Morgen maar eens bellen.
                              de vraag is : wie moet hier op wie wachten ?
                              je kan eens naar het gratis nummer bellen bij proximus en vragen wanneer er is gevraagd voor nummeroverdracht.
                              dat laatste zou nu toch al zeker moeten gebeurd zijn, maar na vrijdag ben je al 2 dagen kwijt (WE).

Comment

Mea Culpa, het over te dragen nummer was verkeerd doorgegeven of genoteerd. Is nu rechtgezet en hij kan vanaf vandaag terug beginnen tellen.

Comment

Working...
                                X