Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobistar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobistar

Aangezien ik ook mijn gsm moet opladen, effe op de site van Mobistar gesurft en daar dit gevonden:

Telkens als je je kaart met 10, 15, 25 of 50 euro herlaadt, wordt zowel de geldigheidsduur van je kaart als de belwaarde op je kaart verlengd met respectievelijk 6, 12 of 24 maanden. Let wel, herlaad je voor 5 euro, dan wordt de geldigheidsduur van je kaart met 31 dagen verlengd. Je 5 euro belwaarde blijft ook 31 dagen geldig.

=> dus niet voor 5 euro opladen maar iets meer als je lang gebruik wil maken van je belwaarde..
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
      Aangezien ik ook mijn gsm moet opladen, effe op de site van Mobistar gesurft en daar dit gevonden:

Telkens als je je kaart met 10, 15, 25 of 50 euro herlaadt, wordt zowel de geldigheidsduur van je kaart als de belwaarde op je kaart verlengd met respectievelijk 6, 12 of 24 maanden. Let wel, herlaad je voor 5 euro, dan wordt de geldigheidsduur van je kaart met 31 dagen verlengd. Je 5 euro belwaarde blijft ook 31 dagen geldig.

=> dus niet voor 5 euro opladen maar iets meer als je lang gebruik wil maken van je belwaarde..
      Brave mens gij
      Bedankt!
      50 euro? > 2 jaar geldig dus?

Eigenlijk belachelijk dat ik een nieuwe simkaart moet gaan halen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Tis beter dan dat ze je nummer volledige schrappen zoals ik eens heb meegemaakt, ben dan te weten gekomen dat ik één van de eerste 187 klanten van Mobistar ben
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
          Tis beter dan dat ze je nummer volledige schrappen zoals ik eens heb meegemaakt, ben dan te weten gekomen dat ik één van de eerste 187 klanten van Mobistar ben
          Allee jong!
          Iets gewonnen daarmee?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
            Download PC Suite (of Ovi, dat is het laatste nieuwe), en het gaat van een leien dakje...
            OK maar enkel voor Nokia??
            (ik vraag maar he)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Allee jong!
              Iets gewonnen daarmee?
              Was maar waar, verdienen niet genoeg aan mij

edit:
              (ik vraag maar he)
              Voor zover ik weet wel, gebruikt ook voor mijne Nokia, maar ben er niet tevreden over die soft
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Ja ik kan mijn nummer behouden.
                Ik moet nog gaan he....
                Denk zo'n My5 te nemen, ben ik van alle miserie af.

(wat een ingewikkelde boel voor een leek als ik)

Ook de keuze van een nieuwe gsm.
                Het interesseert me geen fluit maar ik moet toch iets hebben
                (altijd een gsm en bereikbaar zijn als ik niet thuis ben bijv. > auto enz. enz.)

Is dit "iets":
                > Samsung Star > kan op pc aangesloten worder > 149€
                > Nokia 5230

Alle hulp is echt welkom.
                En ik wil dus graag sms-en via de pc en een gsm met een groot scherm.
                Theo, da's nu het uitgelezen moment om over te stappen naar Telenet Mobile: je kan je nummer behouden en je kan een formule kiezen waar je NIKS betaalt, behalve als je belt. (17 cent per minuut). dat komt dan NA een maand op je Telenet factuur.
                Als je nooit belt ga je wel na een maand of drie de vraag krijgen of je dat nummer nog verder wenst te gebruiken.
                Qua bereikbaarheid zal er niks wijzigen, want Telenet gebruikt het..... Mobistar net.

Mobistar is wel de kampioen van de tariefformules. Die hebben bijna voor elk uur van de dag één of ander tariefplan. Om tuureluurs van te worden.
                En Proximus is geen alternatief: die zijn vrijwel altijd duurder dan de twee andere providers.

Enne, Nokia heeft op dit moment een GSM met Bluetooth voor 69 euro. De 2720. Er zit zelfs een radio op.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Theo, da's nu het uitgelezen moment om over te stappen naar Telenet Mobile: je kan je nummer behouden en je kan een formule kiezen waar je NIKS betaalt, behalve als je belt. (17 cent per minuut). dat komt dan NA een maand op je Telenet factuur.
                  Als je nooit belt ga je wel na een maand of drie de vraag krijgen of je dat nummer nog verder wenst te gebruiken.
                  Qua bereikbaarheid zal er niks wijzigen, want Telenet gebruikt het..... Mobistar net.

Mobistar is wel de kampioen van de tariefformules. Die hebben bijna voor elk uur van de dag één of ander tariefplan. Om tuureluurs van te worden.
                  En Proximus is geen alternatief: die zijn vrijwel altijd duurder dan de twee andere providers.

Enne, Nokia heeft op dit moment een GSM met Bluetooth voor 69 euro. De 2720. Er zit zelfs een radio op.
                  Te te te euh.... te laat.
                  Ben net terug van de Mobistar-winkel.
                  En mijn nummer was foetsie...
                  Dus nieuwe simkaart en een nieuwe nummer.
                  Ik MOET dus binnen de drie maanden bellen.... of anders.

Moet eentje met een groot scherm he
                  Die Nokia 5530 valt tegen.... klein scherm, dacht dat die groter was.

MAAR ik ga daar wel rekening mee houden als mijn belwaardes hier op zijn...
                  (Telenet dus: had dat ook al gelezen...)
                  Last edited by theokus; 15 maart 2010, 13:54.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

(ik vraag maar he)
                    Eigenlijk nooit geprobeerd met een andere GSM.
                    Die soft zoekt naar een GSM via bluetooth, usb of serieel (als zoiets nog bestaat) ... geen idee of hij andere merken ziet.

Als ge minder problemen wil blijf je bij PC-suite, wil je meer problemen en een tragere pc ... dan moet ge voor OVI-suite kiezen waar je uiteindelijk veel minder mee kan.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Eigenlijk nooit geprobeerd met een andere GSM.
                      Die soft zoekt naar een GSM via bluetooth, usb of serieel (als zoiets nog bestaat) ... geen idee of hij andere merken ziet.

Als ge minder problemen wil blijf je bij PC-suite, wil je meer problemen en een tragere pc ... dan moet ge voor OVI-suite kiezen waar je uiteindelijk veel minder mee kan.
                      Dien OVI vliegt....
                      FMA werkt nu ook met met mijn nieuwe Nokia :-)
                      Gelukkig maar.

Ik zat ook zonder internet door die OVI > firewall zekers?

Ken het verschil niet tussen OVI-Suite en PC-Suite.
                      Is toch beide van Nokia niet?

Heb hier een mini-cd waarop Nokia OVI Suite

** Ben wat snel geweest. Die OVI laat ik nog even staan
                      Last edited by theokus; 15 maart 2010, 20:10.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Te te te euh.... te laat.
                        Ben net terug van de Mobistar-winkel.
                        En mijn nummer was foetsie...
                        Dus nieuwe simkaart en een nieuwe nummer.
                        Ik MOET dus binnen de drie maanden bellen.... of anders.

Moet eentje met een groot scherm he
                        Die Nokia 5530 valt tegen.... klein scherm, dacht dat die groter was.

MAAR ik ga daar wel rekening mee houden als mijn belwaardes hier op zijn...
                        (Telenet dus: had dat ook al gelezen...)
                        Theo, ge zijt ook ne straffe gij
                        Je vertelt dat je jouw GSM héél weinig gebruikt, je start een topic en een paar uur later ben je al terug van het Mobistar center, net zij die je een loer draaiden.

Comment

Theo, ge zijt ook ne straffe gij
                          Je vertelt dat je jouw GSM héél weinig gebruikt, je start een topic en een paar uur later ben je al terug van het Mobistar center, net zij die je een loer draaiden.
                          Ja idd. die gebruik ik heel weinig.
                          Maar ik heb vandaag al heel wat telefoontjes gehad nete

't Is mijne natuur zeker
                          Die zaken moeten direct opgelost.
                          Ik kan nu direct weer zelf bellen en gebeld worden.

Trouwens euh.... moet ik hier rekenschap geven ?

Alles wat hier gezegd wordt aanvaard ik met dank en dat meen ik.
                          Meer kan ik niet doen he.
                          En als ik iemand kan helpen dan doe ik dat graag.

Die aanbieding van Telenet is zeer goed...
                          Als mijn belwaardes op zijn kan ik nog overschakelen he.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Theo, 't was plagerig bedoeld hé, ge moet natuurlijk aan niemand rekenschap geven.

Ik dacht gewoon: weinig bellen en geen rekening moeten houden met einddata van belwaarden, da's op Theo zijn lijf geschreven.

Ik heb geen aandelen bij Telenet hoor.

Trouwens: dat ons Quickske misschien eens die onzin afschaft: je betaalt voor iets, maar je bent gedwongen het zo spoedig mogelijk te verbruiken of je bent je betaalde geld kwijt. Je zou bijna zeggen: wettelijke diefstal.
                            Last edited by nete; 15 maart 2010, 21:23.

Comment

Theo, 't was plagerig bedoeld hé, ge moet natuurlijk aan niemand rekenschap geven.

Ik dacht gewoon: weinig bellen en geen rekening moeten houden met einddata van belwaarden, da's op Theo zijn lijf geschreven.

Ik heb geen aandelen bij Telenet hoor.

Trouwens: dat ons Quickske misschien eens die onzin afschaft: je betaalt voor iets, maar je bent gedwongen het zo spoedig mogelijk te verbruiken of je bent je betaalde geld kwijt. Je zou bijna zeggen: wettelijke diefstal.
                              Dat is de zuivere waarheid.

Zeg en zonder "+32" gaat ook niks he....pfff, tot eigen schade en schande ondervonden.
                              Ge ziet ik ben nen echte held in die zaken
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ovi is de vervanger van PC Suite. Echter werk ik met Lotus Notes, en er is geen synchronisatie voorzien in Ovi tussen gsm en Lotus Notes. Daarom moet ik PC Suite wel blijven gebruiken.

Handige software, zowel PC Suite als Ovi. Ze doen hun ding en doen dat echt goed. Ovi heb ik dus maar tijdelijk gebruikt, tot ik zag dat er een Notes sync manco was.

+32 moet je nergens voor typen, gewoon het telefoonnummer is voldoende. Wel de 0 niet vergeten.

Ovi/PC Suite zien andere gsm's ook om connectie mee te maken, maar heb het nooit nodig gehad en dus evenmin geprobeerd. Maar blijkbaar geen ifno meer die je nodig hebt, want je hebt een nieuwe gekocht? Die waarvan je zegt dat het schermpje te klein is

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
                                X