Wij wonen in de Oostkantons en bekomen volgende week een satelliet installatie. Ik geraak echter niet wegwijs in de informatiebrochure van TV Vlaanderen. Aangezien wij drie televisietoestellen in huis hebben moeten wij volgens de installateur ook drie ontvangers hebben en voor TV Vlaanderen te ontvangen voor elke ontvanger een kaart. De derde televisie en ontvanger zullen in de logeerkamer staan, daar hebben wij niet permanent een derde kaart voor nodig. Daar zou een van de beide andere kaarten kunnen voor dienen. De installateur stelde ons volgende kostenplaatje als oplossing voor:
1) KAART TV Vlaanderen 2 X 79 Euro = 158 Euro (eenmalig)
2) Activeringskosten bij TV Vlaanderen 2 X 29.95 Euro = 59.90 Euro. (eenmalig)
3) Een BASIS abonnement van 9.90 Euro per maand.
4) Een voordelige optie “Vlaams” van 2 Euro per maand. (voor de 2e kaart)
Heden belde ik naar TV V en de vriendelijke dame vertelde mij dat ik voor elke ontvanger een kaart nodig heb, dus 3 x Kaart + 3 X Activeringskosten + 3 x een basis abonnement. En dat de voordelige optie die TV V aanbiedt geen goede poplossing is, vermits deze na enkele weken gedeactiveerd wordt? In de folder staat echter “2 € per maand en spreekt men niet van een tijdsbeperking”.
Kan iemand mij zeggen wat ik het best kan nemen om mijn probleem op te lossen.
Tweede vraag: men spreekt ook vaak van een SMARTKAART? Wat is dat dan voor een kaart en waarvoor is ze te gebruiken. In de TV V brochure schrijft men er niets over. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Jean
1) KAART TV Vlaanderen 2 X 79 Euro = 158 Euro (eenmalig)
2) Activeringskosten bij TV Vlaanderen 2 X 29.95 Euro = 59.90 Euro. (eenmalig)
3) Een BASIS abonnement van 9.90 Euro per maand.
4) Een voordelige optie “Vlaams” van 2 Euro per maand. (voor de 2e kaart)
Heden belde ik naar TV V en de vriendelijke dame vertelde mij dat ik voor elke ontvanger een kaart nodig heb, dus 3 x Kaart + 3 X Activeringskosten + 3 x een basis abonnement. En dat de voordelige optie die TV V aanbiedt geen goede poplossing is, vermits deze na enkele weken gedeactiveerd wordt? In de folder staat echter “2 € per maand en spreekt men niet van een tijdsbeperking”.
Kan iemand mij zeggen wat ik het best kan nemen om mijn probleem op te lossen.
Tweede vraag: men spreekt ook vaak van een SMARTKAART? Wat is dat dan voor een kaart en waarvoor is ze te gebruiken. In de TV V brochure schrijft men er niets over. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Jean

Comment