Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

    Ppfff, wat reclame op tv betreft : Zelfs radio en tv Vaticaan zit vol met de vermelding en verwijzingen naar hunne sponsor.

    Comment


    • #17
      Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      snip ...
      Het confronteren, het doen nadenken, de zaken kritisch bekijken en het debat wordt bewust vermeden in aangeboden programma's.
      snip ...
      zoek de paralellen met dit forum ...

      Comment


      • #18
        Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Heel jammer vind ik dat een nog groter kijkcijferkanon zelfs nog niet genomineerd werd: "Witse" dus.
        Hahaha, Witse is met voorsprong de grootste brol die ik ken op gebied van politiereeksen. Het is slecht gemaakt, zwak geacteerd en de verhaallijnen trekken op niets.
        Ik kan dat simpelweg niet aanzien. Zeker als je ooit "The Wire" hebt bekeken
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #19
          Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          zoek de paralellen met dit forum ...
          Haha
          We mogen niet regulus...
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

            Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
            Hahaha, Witse is met voorsprong de grootste brol die ik ken op gebied van politiereeksen. Het is slecht gemaakt, zwak geacteerd en de verhaallijnen trekken op niets.
            Ik kan dat simpelweg niet aanzien. Zeker als je ooit "The Wire" hebt bekeken
            Ok jouw mening telt natuurlijk maar het ging mij op de eerste plaats over de kijkcijfers.
            Witse vind ik toch niet slecht hoor.
            (de Kolderbrigade vond ik erger )
            Ben wel een beetje geschrokken van Hubert Damen...
            ("als ik op de set kom dan is die van mij..." )

            Slecht acteren? Dan kan je best eens vergelijken met wat die "acteurs" op VTM presteren (De Rosenburgs (?) bijv.)
            In "Lilly en Marleen" zitten er toch een paar goede bij.
            En humoristische rollen zijn verschrikkelijk moeilijk... als je geen talent hiervoor hebt.
            (en toch zo'n rol moet spelen).

            Het ligt ook niet aan mij dat er zeer veel mensen kijken naar de 'De Slimste Mens'.
            Maar het is zo. Ik kijk ook
            En ik doe mee met elk onderdeel.

            Blokken is nog zoiets en zeker wat betreft de vragen (is voor Willy B. deze).
            Maar Blokken wordt gemaakt door Ben he. Laat dat iemand anders doen en je zou wat
            meemaken denk ik.
            In de kwis "De tabel van Mendelejev" vond ik Ben slecht bezig zijn.
            Met zijn geforceerd lachen en zijn over-actief gedoe.

            Jack Frost en Morse zie ik ook graag.
            Zijn ook twee tegengestelde karakters die beide (hun rollen he).

            Het Engelstalige Midsomer Murders heeft ook zijn charme (ITV).
            Mooie achtergronden (huisjes en natuur) en de ganse cast van "All Creatures Great and Small" is er al gepasseerd En andere bekende acteurs.
            Niet dat dit nu voor mij belang heeft.
            En onze John Nettles verdient per serie 700.000 pondjes...

            Je had het over slecht acteren.
            Dan moet je "Flikken" kijken
            Ik heb geprobeerd maar ik kan het niet volhouden

            Och, het heeft allemaal geen belang.

            Op de Duitse tv zijn ze de ganse dag aan 't koken...
            Lafer, Lichter, Lekker; Die Küchenslacht; Lanz Kocht, Tim Melzer(ARD) enz. enz.
            Lea Linz; Sara Wiener, enz. enz.
            't Zijn wel allemaal koks met sterren.

            The Wire heb ik nooit gezien en nog nooit van gehoord eigenlijk
            (sorry hoor)

            NYPD Blue vond ik ook goed.
            (met Dennis Franz)

            Of Hill Street Blues.
            ("Het was voor het eerst dat een politiekorps niet werd neergezet als een stel superagenten in snelle auto's,
            maar als normale down-to-earth mensen die hard moesten werken onder zware omstandigheden", lees ik ergens en daar ben ik 100% mee eens)
            Last edited by theokus; 9 maart 2010, 13:26.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

              Ik stel mij gewoon al de vraag wat de toegevoegde waarde is van dergelijke nominaties.
              Gewoon eventjes jezelf op het voorplan plaatsen en nieuwe BV's creëren ? Want daar komt het in feite op neer. Ik walg van die zelfverheerlijking.
              Kunnen de mensen dan niet voor zichzelf meer uitmaken wat mooi is en wat niet?
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #22
                Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Ik stel mij gewoon al de vraag wat de toegevoegde waarde is van dergelijke nominaties.
                Gewoon eventjes jezelf op het voorplan plaatsen en nieuwe BV's creëren ? Want daar komt het in feite op neer. Ik walg van die zelfverheerlijking.
                Kunnen de mensen dan niet voor zichzelf meer uitmaken wat mooi is en wat niet?
                Ben ik het ook mee eens.
                In feite heeft heel dat gedoe totaal geen waarde.
                Behalve voor de betrokkenen
                En toch wordt er gekeken naar "De Rode Loper"
                Wat is nu de waarde van zo'n programma?
                Of zo'n programma's over "blauw bloed" en andere royalties, daar krijg ik iets van.

                Jo Röpke had dat vroeger ook aan zich: hij had het dan bijv. over "een belangrijke film"
                Wat is er nu belangrijk aan een film.
                Die verandert totaal niks aan jouw persoonlijk leven
                Behalve dan dat af en toe een jonge idioot het eventuele geweld uit een film in de praktijk toepast.
                Die zijn leven zal wel veranderen.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #23
                  Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                  Wat IK op tv wil zien is " ONTSPANNING " !
                  Als ik iets wil leren volg ik wel een cursus of neem ik een informatief boek in mijn handen.
                  Maar op tv wil ik ontspanning : wielrennen, een kookprogramma (waar ik iets kan van leren met woord en beeld erbij) en voor de rest een beetje sentiment en eens goed kunnen lachen.
                  Met mijn kleindochter kijk ik naar KZoom en Studio 100 en dat ontspant "ons allebei".

                  Nog iets over een welbepaalde ster : wat is er beter aan het Nieuws van VRT dan aan dit van VTM ? Mensen die iets kennen over "politoek getint" zijn vinden zelfs dat het VRT-journaal erg "gekleurd" is ! Voor mij gelijk maar laat gewoon iedereen kijken naar wat hij of zij goed vind en die prijzen hoeven voor mij zeker niet.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                    Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                    Wat IK op tv wil zien is " ONTSPANNING " !
                    Als ik iets wil leren volg ik wel een cursus of neem ik een informatief boek in mijn handen.
                    Maar op tv wil ik ontspanning : wielrennen, een kookprogramma (waar ik iets kan van leren met woord en beeld erbij) en voor de rest een beetje sentiment en eens goed kunnen lachen.
                    Met mijn kleindochter kijk ik naar KZoom en Studio 100 en dat ontspant "ons allebei".

                    Nog iets over een welbepaalde ster : wat is er beter aan het Nieuws van VRT dan aan dit van VTM ? Mensen die iets kennen over "politiek getint" zijn vinden zelfs dat het VRT-journaal erg "gekleurd" is ! Voor mij gelijk maar laat gewoon iedereen kijken naar wat hij of zij goed vind en die prijzen hoeven voor mij zeker niet.
                    Ben het hier mee eens Willy maar iedereen mag zijn gedacht toch eens zeggen he
                    Ik lees dat ook links en rechts dat de VRT links zou zijn
                    Het geloof in de politiek ben ik al lang kwijt.
                    Dat komt omdat we beiden al een tijdje mee draaien he
                    Het linkse gedachtegoed is echter niet "vies" vind ik toch.
                    Voor mij is dat de oude school (?): opkomen voor de kleine man, kritisch de zaken
                    bekijken, sociaal zijn.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      The Wire heb ik nooit gezien en nog nooit van gehoord eigenlijk
                      (sorry hoor)
                      Aanrader, Theo! Eén van de beste televisieseries ooit gemaakt.
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                        Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                        Aanrader, Theo! Eén van de beste televisieseries ooit gemaakt.
                        Doen Theo. Is inderdaad één van de betere series.

                        Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • #27
                          Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                          Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Ik stel mij gewoon al de vraag wat de toegevoegde waarde is van dergelijke nominaties.
                          Gewoon eventjes jezelf op het voorplan plaatsen en nieuwe BV's creëren ? Want daar komt het in feite op neer. Ik walg van die zelfverheerlijking.
                          Kunnen de mensen dan niet voor zichzelf meer uitmaken wat mooi is en wat niet?
                          Mag ik dan vragen waarom u hier af en toe foto's plaatst? Wat is dan de toegevoegde waarde van bvb het HOF? Men kan toch voor zichzelf uitmaken of het een mooie foto is of niet? Veel moeten walgen is meestal te wijten aan het eten van verkeerde dingen.
                          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                          Comment


                          • #28
                            Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                            Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                            Dat is inderdaad een steengoede docu. Reeds een stuk van gezien op de BBC. Niet te missen. Recorder staat al geprogrammeerd.
                            euh, dacht dat het vandaag (9/3) was, maar is op 16/3

                            Voor de mensen die iets goed willen zien en spannend, raad ik volgend aan ( hoewel, 't is een remake én Amerikaans)
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • #29
                              Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                              Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                              Wat IK op tv wil zien is " ONTSPANNING " !
                              Als ik iets wil leren volg ik wel een cursus of neem ik een informatief boek in mijn handen.
                              Maar op tv wil ik ontspanning : wielrennen, een kookprogramma (waar ik iets kan van leren met woord en beeld erbij) en voor de rest een beetje sentiment en eens goed kunnen lachen.
                              Met mijn kleindochter kijk ik naar KZoom en Studio 100 en dat ontspant "ons allebei".

                              Nog iets over een welbepaalde ster : wat is er beter aan het Nieuws van VRT dan aan dit van VTM ? Mensen die iets kennen over "politoek getint" zijn vinden zelfs dat het VRT-journaal erg "gekleurd" is ! Voor mij gelijk maar laat gewoon iedereen kijken naar wat hij of zij goed vind en die prijzen hoeven voor mij zeker niet.
                              Ik ben het helemaal niet met je eens!
                              Ontspanning OK, maar het moet niet allemaal brood en spelen zijn! Televisie is een schittert medium, een venster op de wereld ... jammer genoeg wordt zoveel zendtijd verknoeid aan hopeloze brol.
                              Wanneer jij vindt dat er geen verschil is tussen het VRT- en het VTM-journaal, dan mag je dat op jou conto schrijven. Nieuws is voor mij meer dan sensatiezucht en gaat verder dan de kerktoren.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Vlaamse Oskaars op een bedje van onzin

                                Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                                Ik ben het helemaal niet met je eens!
                                Ontspanning OK, maar het moet niet allemaal brood en spelen zijn! Televisie is een schittert medium, een venster op de wereld ... jammer genoeg wordt zoveel zendtijd verknoeid aan hopeloze brol.
                                Wanneer jij vindt dat er geen verschil is tussen het VRT- en het VTM-journaal, dan mag je dat op jou conto schrijven. Nieuws is voor mij meer dan sensatiezucht en gaat verder dan de kerktoren.
                                Hier kan ik mij helemaal in vinden.
                                EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                                Comment

                                Working...
                                X