Hallo,
Bij deze eens een vraagje over energieverbuik.
Een jaar geleden ben ik het ouderlijke nest uitgevlogen en ben ik gaan samenwonen met mijn vriend. Gisteren hebben we de eerste afrekening ontvangen van het electriciteitsverbruik. Aangezien ik geen referentie heb van vroeger, weet ik niet of we nu veel verbruiken of niet.
We wonen op een appartement +/- 120 m², en volgens ons toch goed geïsoleerd.
We zijn dus met ons twee en we hebben electrische verwarming (accumulatoren) en een electrische boiler. Dus geen gas, geen mazout!
Ons verbruik is al volgt:
- 1306 kWh: nachttarrief
- 1472 kWh: dagtarief
- 8016 kWh: exclusief nachttarief (verwarming dus)
In euro's komt dit dan overeen met totaal 1818.59 euro op jaarbasis, maar er wordt wel een voorschot aangerekend voor de periode tussen de opname op 7/12/2009 en de factuur van 28/02/2010.
Is dit nu veel, weinig, kan het nog beter?
Graag reactie,
Bedankt !
Bij deze eens een vraagje over energieverbuik.
Een jaar geleden ben ik het ouderlijke nest uitgevlogen en ben ik gaan samenwonen met mijn vriend. Gisteren hebben we de eerste afrekening ontvangen van het electriciteitsverbruik. Aangezien ik geen referentie heb van vroeger, weet ik niet of we nu veel verbruiken of niet.
We wonen op een appartement +/- 120 m², en volgens ons toch goed geïsoleerd.
We zijn dus met ons twee en we hebben electrische verwarming (accumulatoren) en een electrische boiler. Dus geen gas, geen mazout!
Ons verbruik is al volgt:
- 1306 kWh: nachttarrief
- 1472 kWh: dagtarief
- 8016 kWh: exclusief nachttarief (verwarming dus)
In euro's komt dit dan overeen met totaal 1818.59 euro op jaarbasis, maar er wordt wel een voorschot aangerekend voor de periode tussen de opname op 7/12/2009 en de factuur van 28/02/2010.
Is dit nu veel, weinig, kan het nog beter?
Graag reactie,
Bedankt !
Comment