Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website door google laten vinden en wanneer online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: website door google laten vinden en wanneer online

    Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
    @Frederic : Ik weet niet wat je me probeert te vertellen ?
    Niks eigenlijk, nu blijkt. Had wat jij zei verkeerd geïnterpreteerd, waarvoor m'n excuses

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #17
      Re: website door google laten vinden en wanneer online

      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Niks eigenlijk, nu blijkt. Had wat jij zei verkeerd geïnterpreteerd, waarvoor m'n excuses
      Geen probleem, kan gebeuren.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #18
        Re: website door google laten vinden en wanneer online

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        't is ook een manier dat al je foto's dan geïndexeerd worden bij Google Images en 'Jan en alleman' ze zomaar gaat gebruiken. Uiteraard, anders kunnen ze ze ook van je site plukken, maar als ze voorgeschoteld worden bij de door hen ingevoerde zoektermen ben je ze sneller kwijt

        Mvg,
        Frederic
        Voor foto's is dat inderdaad wel het geval. Voor icoontjes en banale afbeeldingetjes is dat niet zo erg dat ze van je site geplukt worden.

        Comment


        • #19
          Re: website door google laten vinden en wanneer online

          Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
          Voor foto's is dat inderdaad wel het geval. Voor icoontjes en banale afbeeldingetjes is dat niet zo erg dat ze van je site geplukt worden.
          En als je nu eens al je graphics zelf getekend hebt, en ze op die manier zomaar te grabbel gegooid worden op Google Images en door jan en alleman gebruikt en geïmplementeerd worden in hun websites..?

          Nee, noch afbeeldingen noch graphics heb ik ooit namen gegeven via de alt-functie.
          Er zijn andere manieren genoeg om je site hoog gerankt te krijgen

          Ik heb ooit foto's op m'n site geplaatst van één van de K3-optredens. Als ik enkele dagen na het plaatsen 'K3 + Antwerpen' ingaf in Google, stond ik hoger genoteerd dan de Koningin Elisabethzaal (de plaats waar het optreden plaats vond) zelf

          Mvg,
          Frederic

          Comment


          • #20
            Re: website door google laten vinden en wanneer online

            Er zijn toch mogelijkheden dat men je foto's niet kan downloaden.
            Men kan dan eigenlijk nog wel een PrintScreen doen natuurlijk.

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #21
              Re: website door google laten vinden en wanneer online

              ik heb en diagonaal gelezen, maar BD is gekend bij google.
              Of waarom denk je dat er zoveel volk hun site in de handtekening heeft staan?
              elke post wordt er weer en link naar je website gezet op een andere site. Mijn site stond na 2 weken als halfweg de eerste pagina als je gewoon mijn nickname + foto ingaf. Ondertussen staat hij op 3, de 2de is BD en de 1ste JNM (waar het ook naar mij verwijst).
              Gewoon wat geduld hebben als je tekst op je site zet werkt goed!
              hoe meer f**k hoe meer vreugd

              **=ol

              Comment


              • #22
                Re: website door google laten vinden en wanneer online

                In de webmastertoolkit kan je aanduiden dat je niet wenst dat google de afbeeldingen indexeert.
                Mijn foto's
                Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                Comment


                • #23
                  Re: website door google laten vinden en wanneer online

                  Wellicht zelf al gezien, maar je site is intussen geïndexeerd .......
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment

                  Working...
                  X