Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hey all,
the attached TCPMP works on HD2 without the need to change any settings ;).
Just install and enjoy it.
the attached version is 0.72RC1
All credits goes to the software developers, I've only added the required registry values...
maar ik krijg het niet op de HTC
Je moet de bestanden blijkbaar unzippen maar dan weet ik het niet......
Normaal moet je dan iets kunnen "uitvoeren" zodanig dat je het prg bij een volgende sync op je HTC staat....
Maar ik zie niet goed hoe of wat ...
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Meestal moeten ZIP/CAB-bestanden niet uitgepakt worden...
Sluit je HD2 op de computer aan (usb) - dan start normaal gezien activesync/windows mobile apparaatcentrum en is er verbinding tussen je computer en HD2.
Ga naar verkenner op je computer en knip en plak (slepen gaat niet!!!) naar een map op je storagecard (bij mij heb ik die INSTALLATIEBESTANDEN genoemd).
Neem je HD2 in de hand, ga naar de verkenner van de HD2 en start het bestand in de map INSTALLATIEBESTANDEN door er dubbel op te klikken. Installeer op Storagecard.
Het programma meot dan automatisch werken of gestart worden in het windowsscherm van de HD2
Ik laat alle installatiecabs staan - zodat ik na een ROM-update de zaak gemakkelijk opnieuw kan uitvoeren.
Comment