Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom boost : do or don't?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgacom boost : do or don't?

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    En wat is er juist verkeerd aan dat belachelijk antwoord ?
    Het technische deel van het antwoord is weldegelijk juist.
    en je kan het oplossen, door een andere provider te nemen...
    Dus welk deel is belachelijk ???
    Het probleem dat ik aankaartte was het feit dat persoon A bedrag X betaald met een snelheid van 20Mbps en dat persoon B hetzelfde bedrag X betaald met 4.6Mbps of zelfs nog minder.
    Wanneer microsoft de download limieten aanklaagt in Belgie schiet de Quickie direct in actie, gaat direct een onderzoek laten doen en rarara enkele weken later zijn er 2 providers die hun limieten verhogen + de snelheid maar als er een heleboel klanten klagen dat het niet eerlijk is dat dat ze evenveel moeten betalen voor tragere snelheden dan komen ze met zo een belachelijk antwoord.

En overstappen naar een andere provider .... tja, ik kan naar Scarlet..oei is een lijn van belgacom, djuu geen 20 Mbps, aah Dommel.... oei is ook belgacomlijn, djuu weer geen 20Mbps... en telenet is voorlopig geen optie.
    I love my D500

Comment

Tsjah : die andere provider is Telenet hé. De andere VDSL providers teren gewoon op het netwerk van Belgacom (Scarlet is trouwens evengoed Belgacom).

Als Telenet je niet kan aansluiten, dan zal je daar ook eens moeten aankloppen, hé. Misschien dat Belgacom sneller bereid is om een verdeelpunt meer aan te sluiten, als er wat meer druk op de ketel is...
      Om VDSL(2) op volle snelheid te hebben, is een glasvezelkabel nodig tot op 300 m. van je deur, vandaar dat je in België die volle snelheid nergens vindt...
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Of mijn oud papier verticaal of horizontaal in mijn vuilbak ligt maakt niks uit
        Met u kunt ge praten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
          Klasseert gij uw oud papier verticaal? Lijkt mij veel moeite voor wat uiteindelijk afval is ...
          Kleine correctie : papier is geen afval maar een recycleerbaar product.

Comment

Working...
          X