Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn de oudste leden blijvers?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zijn de oudste leden blijvers?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    tja..tis net waar voor je kiest hè.
    de een kiest voor fotomateriaal en de ander geeft ong 500 Euro per maand uit aan CD;s en concerten.
    grt,bouk.
    Dit vind ik een mooie. (en dan ben je "roken" nog vergeten Bouk )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes

Verjaardagen van vandaag

Zeven van de acht onder de 10.000

cuvoll ‎(81), ‎U1313 ‎(63), ‎robbie ‎(57), ‎The Fish ‎(55), ‎cypho ‎(47), ‎skin ‎(44), ‎YellowDuck ‎(33), ‎crush ‎(32)
      bedankt Mriya ik zou deze anders gemist hebben kon gisteravond 28/02/ niet binnen raken op BD bij deze even nakijken op er foto's tussen zitten van het afgelopen half jaar om mijn wensen nog even te sturen
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hey juppekes

Verjaardagen van vandaag

Allemaal onder de 10.000

-Wim- ‎(48), ‎Kevlar ‎(42), ‎Benneke ‎(42), ‎danny verhamme ‎(39)
        Bootjes

Comment

Hey juppekes

Verjaardagen van vandaag

Allemaal onder de 10.000
          we hebben vandaag 23 jarigen hoor!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            we hebben vandaag 23 jarigen hoor!
            grt,bouk.
            Ik heb het wel over de actieve leden he
            Bootjes

Comment

Hey juppekes

Ik heb het wel over de actieve leden he
              aha.....maar er zijn ook actieve leden, die hun leeftijd (verjaardag) niet melden.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Yoepi, blijkbaar ook den 'oude garde ' 3942
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

Comment

Al die "verse snotneuzen" en "neuzemakers" mogen er zeker bij, ze moeten zelfs!
                  Op die manier blijft de brouwerij namelijk leven!
                  Maar......dan moeten ze wél hun woordenschat in ere houden (lees: sms-taal alléén gebruiken op hun GSM), komma's en punten zetten waar het nodig is, en vooral niet zondigen op DT.

Dré

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    Maar......dan moeten ze wél hun woordenschat in ere houden (lees: sms-taal alléén gebruiken op hun GSM), komma's en punten zetten waar het nodig is, en vooral niet zondigen op DT.
                    Zeker dat bovenstaand volledig correct is qua interpunctie?

Daarbij, het is evenzeer de oudere generatie die zich laat verleiden tot afkortingen en sms-taal omdat ze nooit hebben leren typen.
                    Last edited by ThierryM; 2 maart 2010, 13:09. Reden: natuurlijk maak ik ook een kemel :)
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                      Zeker dat bovenstaand volledig correct is que interpunctie?

Daarbij, het is evenzeer de oudere generatie die zich laat verleiden tot afkortingen en sms-taal omdat ze nooit hebben leren typen.
                      Waar ben ik verkeerd, dan? Geef je me woordje uitleg?
                      Niemand is onfeilbaar natuurlijk

Comment

'k Weet niet of zoveel puntjes na elkaar (.......) correct zijn, maar het was eerder humoristisch dan belerend bedoeld (zie ook de spelfout in mijn post).
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Ik "probeer" nog elke dag eens te komen piepen op BD. En dat is al een oude traditie.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Al die "verse snotneuzen" en "neuzemakers" mogen er zeker bij, ze moeten zelfs!
                            Op die manier blijft de brouwerij namelijk leven!

Dré
                            ja maar heb je er als eens bij stil gestaan dat er ook mensen zijn zoals ik DYSLEXIE
                            Ik probeer te letten op mijn fouten,en zeker op de DT fouten maar meestal heb ik het bij het foute eind
                            ben daar al vaak over aangesproken maar dit belet me niet om hier niet te schrijven al zijn mij zinnen dan wel lang maar je zal het moeten nemen zoals het is

Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                              ja maar heb je er als eens bij stil gestaan dat er ook mensen zijn zoals ik DYSLEXIE
                              Ik probeer te letten op mijn fouten,en zeker op de DT fouten maar meestal heb ik het bij het foute eind
                              ben daar al vaak over aangesproken maar dit belet me niet om hier niet te schrijven al zijn mij zinnen dan wel lang maar je zal het moeten nemen zoals het is

Ik ben de eerste om toe te geven dat ik ook fouten schrijf, maar ik probeer het ten minste te vermijden. Sommigen schrijven er maar op los zonder ook maar de moeite te doen om eens hun pennenvrucht te herlezen, vooraleer iemand anders dat doet. Het is daaraan dat ik me kan ergeren.
                              Er is een groot verschil tussen mensen die de moeite doen, zoals jij, en mensen die er hun broek aan vegen uit gemakzucht, Lilybie
                              Veel respect!
                              Last edited by dréten; 2 maart 2010, 21:30.

Comment

Ik ben de eerste om toe te geven dat ik ook fouten schrijf, maar ik probeer het ten minste te vermijden. Sommigen schrijven er maar op los zonder ook maar de moeite te doen om eens hun pennenvrucht te herlezen, vooraleer iemand anders dat doet. Het is daaraan dat ik me kan ergeren.
                                Er is een groot verschil tussen mensen die de moeite doen, zoals jij, en mensen die er hun broek aan vegen uit gemakzucht, Lilybie
                                Veel respect!
                                En dat kan je uit een post lezen of iemand moeite doet of dylsexy heeft...?
                                Er bestaat wel een lettertype wat mensen met dyslexie zou helpen om gemakkelijker te kunnen lezen. In firefox (en Explorer waarschijnlijk ook) kan je dan dat lettertype instellen... misschien een nuttige tip?

LINK 1: Vooral het Read Regular project schijnt zijn nut te hebben.
                                Ik heb anders ook nog een andere "hulp", meer info via PM.

Comment

Working...
                                X