Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ecocheques

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ecocheques

    Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    Net van de vrouw gehoord dat ze een deel van haar loon gaan uitbetalen met maaltijdcheques. Wat is dat tegenwoordig toch met die bedrijven.
    Zoiets vind ik veel ambetanter ... als dat uw enige loon is kunt ge er bijvoorbeeld niet uw verzekering mee betalen of een brief frankeren.
    De huisdokter wel ... hebben we al eens gedaan.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: ecocheques

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Zoiets vind ik veel ambetanter ... als dat uw enige loon is kunt ge er bijvoorbeeld niet uw verzekering mee betalen of een brief frankeren.
      De huisdokter wel ... hebben we al eens gedaan.

      Braven doctoor....
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #18
        Re: ecocheques

        Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        Braven doctoor....
        Hij zal honger gehad hebben.

        Neen, is echt ne braven doctoor.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: ecocheques

          Ecocheques zijn weer zo 'n grap van één of andere politicus of politica.

          Vroeger en nu zijn er de maaltijdcheques, enkel te gebruiken voor voeding, maar in vele winkels kan je er ook alcoholische dranken en zelfs sigaretten mee kopen

          Persoonlijk worden mijn ecocheques aanvaardt in een dieren- hobby-, en tuin- speciaalzaak en dat voor alle produkten, zelfs olie, chemische messtoffen, onkruidverdelgers, kippeneten, etc...

          Dus met een beetje rondkijken en het beleefd vragen geraak je er wel snel vanaf.
          Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

          Comment


          • #20
            Re: ecocheques

            Je kan ze ook bij Blokker uitgeven
            Never resist temptation or it could go away...
            Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

            Comment


            • #21
              Re: ecocheques

              Oorspronkelijk geplaatst door Si_Burnout Bekijk bericht
              .................de staat betaald.............
              grtz
              Thomas
              De werkgever betaald........Ik heb deze ook MOETEN kopen voor mijn personeel.
              Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
              De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

              Comment


              • #22
                Re: ecocheques

                Ik heb er vandaag wat nieuw fietskledij mee gekocht bij Decathlon.
                GO ON...BE A TIGER!!!

                Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                Comment


                • #23
                  Re: ecocheques

                  Wij hebben er onder andere onze ontstopper mee gekocht.

                  Oh ironie.

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #24
                    Re: ecocheques

                    Bij den Eldi een andere tv gekocht

                    Comment


                    • #25
                      Re: ecocheques

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
                      Ecocheques, daar raak je inderdaad nog van af, heb zelf sport en cultuur cheques liggen... Da's een ander verhaal.
                      Die kan je geloof ik kwijt in de Fnac.
                      Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

                      Comment


                      • #26
                        Re: ecocheques

                        Het is helemaal geen probleem om die eco-cheque's uit te geven.

                        In de multimedia winkels, kun je alle producten die voorzien zijn van het europese ecolabel (dit staat niet gelijk aan energie klasse A zoals hiervoor gelezen)

                        Je kan er een ticket kopen bij de NMBS.

                        Spaarlampen/ TL lampen
                        isolatie
                        heroplaadbare batterijen
                        tuinmeubels voor zien van FSC logo ook gewoon hout
                        bloembollen
                        zonnepanelen
                        spaardouchekop, spaardoorspoelbakken, ...
                        Roetfilter voor je auto !
                        fietsen en onderhoud van fietsen
                        printpapier, cursusblokken, ...
                        alle andere producten die eu ecologo dragen (keukenrol, wc papier, ... )

                        en wat elke vrouw/moderne man in het huishouden nodig heeft: (ecologische) kuisproducten.

                        En ze blijven enorm lang geldig, dus het komende jaar. Zul je op zijn minst nood hebben aan verlichting, papier en kuisproducten, keukenrol, wc papier ...

                        hbervoets
                        Re: ecocheques
                        Ecocheques zijn weer zo 'n grap van één of andere politicus of politica.

                        Vroeger en nu zijn er de maaltijdcheques, enkel te gebruiken voor voeding, maar in vele winkels kan je er ook alcoholische dranken en zelfs sigaretten mee kopen

                        Persoonlijk worden mijn ecocheques aanvaardt in een dieren- hobby-, en tuin- speciaalzaak en dat voor alle produkten, zelfs olie, chemische messtoffen, onkruidverdelgers, kippeneten, etc...

                        Dus met een beetje rondkijken en het beleefd vragen geraak je er wel snel vanaf.
                        Je hebt dan toch een mooie bonus gekregen, die je anders niet in je handen had. De gehypte economische crisis, moet je daarvoor dankbaar zijn. Vergeet niet dat die eco-cheques niet belast worden ! Dus dank u Mevr. Milquet !

                        BTW. Geef ze uit zoals het hoort, je beschermd op die manier jouw leefomgeving en je geeft een iets propere leefomgeving aan je naasten. Hierbij kunnen de grootste egoïsten, zonder ze het weten nog altruïstisch handelen. Naast beschermen, bespaar je ook vaak op kosten (op lange termijn) als je :spaarlampen, zonnepanelen, waterbesparingsmiddelen, isolatie, een televisie die minder verbruikt koopt.

                        Je doet trouwens iets goed voor jouw leefomgeving zonder er moeite,tijd of (extra) geld in te steken. Hupla, mocht je nog gelovig (eender welke godsdienst) zijn, heb je al een goede daad gedaan dit jaar en zit er nog kans in dat je na de hemel mag ...

                        Dus doe het zoals het hoort !

                        meer info: http://www.ecocheques.be/
                        Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                        Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                        Comment


                        • #27
                          Re: ecocheques

                          Oorspronkelijk geplaatst door Morre Bekijk bericht
                          bij krefel kan je er ALLES mee kopen !
                          Bij Van Den Borre ook aanvaarden ze ze ook voor alles. Ik heb er oplaadbare batterijen voor mijn flitser mee gekocht. Maar kan er bv ook geheugenkaarten mee kopen, als je ze toch aan fotomateriaal wil besteden.

                          Comment


                          • #28
                            Re: ecocheques

                            Eind vorig jaar hebben mijn vriendin en ik elk van onze werkgever 125 EUR aan ecocheques gekregen. Begin dit jaar (naar't schijnt april/mei) krijgen we elk nog eens 250 EUR, brengt ons budget op 750 EUR Ben aan't sparen voor een nieuwe televisie komt dus goed van pas.

                            Zoals het in België gebruikelijk is, zijn er steeds achterpoortjes
                            Zo kan je in Mediamarkt/Saturn een goedgekeurd ecocheque item kopen, binnen 7 dagen retourneren en dan krijg je voor't zelfde bedrag een tegoedbon die je kan gebruiken voor alle items in hun winkels. Zoals hierboven reeds aangehaald, zijn er ook electroshops die ze voor alles aanvaarden.

                            Comment


                            • #29
                              Re: ecocheques

                              hier aanvaarden ze ze ook voor ALLES wat ze er verkopen en das meer dan planten etc...


                              J
                              Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

                              Comment


                              • #30
                                Re: ecocheques

                                Voor een goede prijs wil ik je ecocheques overnemen.
                                Vg

                                Comment

                                Working...
                                X