Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    dus om even mijn topic terug op te halen (want we wijken af):
    Noch voor, noch achter, noch tussenin kan ik stukjes wegknippen, is de conclusie?
    Inderdaad.
    Peter
    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
    gspep.smugmug.com & steendorp.info

    Comment


    • #17
      Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

      Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht
      Zie maar eens naar een programma via Iwatch, daar is alle reklame uit weggelaten !!
      Ja, maar dan betaal je voor zo een programma... Dus hebben ze het geld van de reclame hier niet nodig.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #18
        Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

        Ik heb geen digibox, maar ik zou het zo doen:
        maak een kopie van digibox naar dvd recorder met of zonder HD en laat de stukken die je niet wilt er uit door op de pauze knop te duwen ( of zoiets).
        ( als het kan natuurlijk, de kenners zullen het wel weten zekers)?
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #19
          Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

          Is er nu echt geen andere manier dan afspelen en opnemen met een andere Recorder om iets van de Digicorder te bewerken of te bewaren? Op die manier is de lol er wel af hé, zo'n omslachtige manier....

          Kan er met een USB stick niets gebeuren? Er is toch een USB aansluiting?

          Comment


          • #20
            Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Is er nu echt geen andere manier dan afspelen en opnemen met een andere Recorder om iets van de Digicorder te bewerken of te bewaren? Op die manier is de lol er wel af hé, zo'n omslachtige manier....

            Kan er met een USB stick niets gebeuren? Er is toch een USB aansluiting?
            Usb aansluiting kan je niks bij aanvangen ( de gewone thuisgebruiker toch niet )


            @ dréten , tuurlijk kan je de insteltijd instellen , ( voor en achter )
            tussenin zijn er niks om te knippen ( toch niet zonder al te veel omslachtige ingrepen )


            persoonlijk heb ik geen problemen met de digicorder , in tegenstelling tot sommigen

            Comment


            • #21
              Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              .....

              Kan er met een USB stick niets gebeuren? Er is toch een USB aansluiting?
              heb dat vorige week aan de installateur gevraagd.
              zijn antwoord: "de toestellen worden ook op de Amerikaanse markt gebruikt, en daar is de USB geactiveerd. Hier houden ze dat nog achter de hand tot de concurrentie met iets nieuws komt .....

              Comment


              • #22
                Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                zijn antwoord: "de toestellen worden ook op de Amerikaanse markt gebruikt, en daar is de USB geactiveerd. Hier houden ze dat nog achter de hand tot de concurrentie met iets nieuws komt .....
                zie eerste zin van mijn comment!
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: kan ik opnames met DIGICORDER bijknippen

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  zie eerste zin van mijn comment!
                  grt,bouk.
                  Wat bedoel je?
                  Ik ben gewoon van alles meerdere keren te moeten zeggen, bouk (het onderwijs, weet je wel.
                  Een probleem vanuit een andere optiek bekijken lost soms veel op.
                  Of zijn onze woorden hier gerantsoeneerd misschien?
                  Last edited by dréten; 3 maart 2010, 08:32.

                  Comment

                  Working...
                  X