Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympic schaatsen...Van der Perren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Olympic schaatsen...Van der Perren

    Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
    Meer dan keuze genoeg hoor!
    Voor mijn goesting veel te veel. Voor mij mag best dat gedrum om ergens per se de beste
    in te zijn, Godbetert, daar een hoop drugs voor te gebruiken, zich dagelijks urenlang voor
    af te beulen, er zich met een ziekelijk fanatisme aan toewijden, best de prullenbak in. Er
    zijn toch heus wel wat mooiere dingen in de wereld dan al die jonge apen die hun moeder
    zouden oppeuzelen om een centimeter hoger, verder of rapper te spartelen in het een of
    ander.

    Comment


    • #17
      Re: Olympic schaatsen...Van der Perren

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Voor mijn goesting veel te veel. Voor mij mag best dat gedrum om ergens per se de beste
      in te zijn, Godbetert, daar een hoop drugs voor te gebruiken, zich dagelijks urenlang voor
      af te beulen, er zich met een ziekelijk fanatisme aan toewijden, best de prullenbak in. Er
      zijn toch heus wel wat mooiere dingen in de wereld dan al die jonge apen die hun moeder
      zouden oppeuzelen om een centimeter hoger, verder of rapper te spartelen in het een of
      ander.
      Je moest eens weten wat sommigen doen om de "beste" foto te maken.

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #18
        Re: Olympic schaatsen...Van der Perren

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Je moest eens weten wat sommigen doen om de "beste" foto te maken.

        Mvg.
        Robert
        Inderdaad da's eigenlijk gewoon hetzelfde.
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment

        Working...
        X