Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
heeft niemand dat programma op den holland gezien
was weer ne hollander die een soort schaats had ontworpen
dus ze schaatsen nu allemaal met een klapschaats
maar die nieuwe versie zorgt er ook voor dat in een bocht de breedte van het contactoppervlakte met het ijs veranderd
ontworpen in delft dacht ik
manman
alles om toch maar rapper te kunnen
ze kunnen het niet laten
maar mooi om te zien
Hier in Vlaanderen moeten we naar buitenlandse zenders kijken om een glimp vd Olympische spelen op te vangen.
Ik kijk op EurosportHD.
Dat is een 'nieuwe' zender die Telenet aanbiedt op nummer 65.
Die beelden in High-definition zijn spectaculair scherp. Veel mooier dan op Sporza en alleszins mooier dan op de Nederlandse zender. (voor de Nederlanders: omdat de Nederlandse zenders niet in HD op de Belgische kabel zijn. Maar wat daarvoor de reden is begrijp ik ook niet, want er is wel de Franse zender TF1 in HD, en die is toch niet zo interessant voor de Vlamingen)
De eindstand voor hem was rank 12, maar hij gaat toch door naar de free skate morgen.
De sfeer in de stad is super en nu zitten we ook nog met heerlijk zonnig weer, het kan niet op. Wij gaan zo naar een hockey wedstrijd kijken! We kijken er naar uit!
Ik denk dat Sporza een heel uitgebreid sport aanbod heeft. Het lijkt me vrij logisch dat de winterspelen minder aandacht krijgen. Ons landje stelt op wintersport gebied amper iets voor.
Ik denk dat Sporza een heel uitgebreid sport aanbod heeft. Het lijkt me vrij logisch dat de winterspelen minder aandacht krijgen. Ons landje stelt op wintersport gebied amper iets voor.
Uitgebreid op voetbal, veldrijden en tennis.
Veel meer zie ik er toch niet op.
Uitgebreid op voetbal, veldrijden en tennis.
Veel meer zie ik er toch niet op.
Dat is toch logisch, dat zijn de 3 van de grotere sporten in ons land. Trouwens, wielrennen in het algemeen, basketbal, volleybal, F1, Motocross, veldlopen en atletiek in het algemeen komen ook behoorlijk aan bod op sporza. Meer dan keuze genoeg hoor!
Comment