Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetbal!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voetbal!

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Ben trots op mijn Club! Helaas (verdiend) uitgeschakeld, maar niet in schande, Valencia was meer dan een maat te groot.

Ook proficiat aan Anderlecht en Standard
    Lettertype mag best wat groter vind ik : "Ook proficiat aan Anderlecht en Standard"

Comment

Nah, niet overdrijven ook natuurlijk..'k vind het al sterk dat ik het zo verwoord krijg
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

wow, gisteren een heel sterk Anderlecht gezien... alle spelers hadden gewoon een topdag... wat een loeier van Legear!

Moet wel toegeven dat de paar kansen die Bilbao kreeg (en echt wel "kreeg"), ze de nek omwrongen.

Standaard geen beelden gezien maar toch proficiat

Jammer van Club... Verdienstelijke poging maar het mocht niet baten. Denk dat ze met Valencia ook wel een ploeg geloot hadden die het ver gaat schoppen in de Europa League.

Ben eens benieuwd hoe RSCA het tegen Hamburg gaat doen. 11 maart zullen we al meer weten.
        Standard tegen Panathinaikos...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
          Toen ik nog in Belgie woonde volgde ik ook wel eens wat voetbal, vooral KRC Genk want daar ging ik al eens naar kijken. Maar nu dat ik heb kunnen proeven van de geweldig sport die ijshockey heet, moet ik zeggen dat voetbal veel te saai is en zo traag vooruit gaat. Die venten liggen soms toch wel te veel te rollebollen op de grond als ze een kleine stoot krijgen, dat zijn toch geen harde venten meer.

Geef mij maar een goede ijshockey wedstrijd! Lekker snel, goede actie en die venten zijn toch vrij hard als je ziet hoe die soms tegen de borden gedrukt worden. Maarja, ieder zijn goesting en mening natuurlijk. Ik begrijp ook wel dat men weinig aandacht schenkt aan hockey in Belgie en dat voetbal zowat DE sport is. En dat is Canada net omgekeerd, hier is voetbal niet erg populair en is hockey DE sport.

Het vrouwelijk Canadese ijshockey team zijn net aan hun wedstrijd begonnen tegen de Amerikaanse dames voor goud op de Olympische Winterspelen. GO CANADA GO!
          IJshockey, dat zijn die harde mannen die volledig ingepakt zitten in harnas zeker..
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
            wow, gisteren een heel sterk Anderlecht gezien... alle spelers hadden gewoon een topdag... wat een loeier van Legear!

Moet wel toegeven dat de paar kansen die Bilbao kreeg (en echt wel "kreeg"), ze de nek omwrongen.

Standaard geen beelden gezien maar toch proficiat

Jammer van Club... Verdienstelijke poging maar het mocht niet baten. Denk dat ze met Valencia ook wel een ploeg geloot hadden die het ver gaat schoppen in de Europa League.

Ben eens benieuwd hoe RSCA het tegen Hamburg gaat doen. 11 maart zullen we al meer weten.
            Standard tegen Panathinaikos...
            Inderdaad Hans, een subliem Anderlecht gezien gisteren, maar ik zeg er onmiddellijk bij dat Bilbao nog niet aan de enkels van Valencia kan raken.
            Bij Club heb ik een sublieme keeper aan het werk gezien, hij heeft eens laten zien dat ie werkelijk de beste van het land is.
            Wat we gezien hebben van Standaard was niet genoeg om er conclusies uit te trekken, "But Who Cares", ze gaan ook door.
            Dat Club gesneuveld is tegen een Spaanse topper was te verwachten en toch hebben ze kans gemaakt er eentje binnen te schotten, maar het mocht niet zijn.
            Al bij al een triomf dag voor het Belgische voetbal.
            Wat ik vooral zal onthouden is de perfecte prestatie van Anderlecht en als Club supporter ben ik toch ook een beetje fier dat ze zover waren geraakt.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

IJshockey, dat zijn die harde mannen die volledig ingepakt zitten in harnas zeker..
              Juist...krijg zo maar eens een harde puck tegen u aan die bevroren is en tegen snelheden kunnen gaan van 100-150 km/u! Die mannen/vrouwen zijn nog niet genoeg ingepakt!

Comment

ik heb nog nooit langer dan 5 minuten naar een voetbalmatch gekeken Ik begrijp echt niet wat er interessant aan is. Ik denk dat ik mijn tijd nuttiger kan besteden
                Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                  ik heb nog nooit langer dan 5 minuten naar een voetbalmatch gekeken Ik begrijp echt niet wat er interessant aan is. Ik denk dat ik mijn tijd nuttiger kan besteden
                  Goed voor u!

Comment

Voetbal is in feite één van de stomste spelletjes die er bestaan : eerst lopen ze zo hard ze kunnen om de bal te hebben en dan stampen ze hem weer weg, en opnieuw er achteraan om hem daarna opnieuw weg te stampen. 22 menskes die in een weide een beetje tegen een bal gaan stampen : wat heb je daar nu aan ? Om nog maar te zwijgen van de duizende mensen die er elke week gaan naar kijken en er nog geld voor betalen ook.
                    Stom stom stom !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                      Voetbal is in feite één van de stomste spelletjes die er bestaan : eerst lopen ze zo hard ze kunnen om de bal te hebben en dan stampen ze hem weer weg, en opnieuw er achteraan om hem daarna opnieuw weg te stampen. 22 menskes die in een weide een beetje tegen een bal gaan stampen : wat heb je daar nu aan ? Om nog maar te zwijgen van de duizende mensen die er elke week gaan naar kijken en er nog geld voor betalen ook.
                      Stom stom stom !!!
                      Beati pauperes spiritu

Comment

Beati pauperes spiritu
                        Panem et circenses!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                          Voetbal is in feite één van de stomste spelletjes die er bestaan : eerst lopen ze zo hard ze kunnen om de bal te hebben en dan stampen ze hem weer weg, en opnieuw er achteraan om hem daarna opnieuw weg te stampen. 22 menskes die in een weide een beetje tegen een bal gaan stampen : wat heb je daar nu aan ?
                          dat is even kortzichtig als stellen dat fotografie niet meer zou zijn dan effe door het vensterke kijken en op het knopje drukken...
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                            Panem et circenses!
                            Ok, maar dan dien je elke sport in deze categorie onder te brengen.

Comment

De "Slimme" Jelle Van Damme gaat vrijuit vr 19/03/2010 - 12:41
                              Jelle Van Damme wordt niet gestraft voor zijn "slimme" gele kaart in het duel tussen Charleroi en Anderlecht.

Van Damme solliciteerde nadrukkelijk en met succes naar zijn tiende geel, zodat hij met een schone lei aan de play-offs kan beginnen.

In een interview achteraf liet Van Damme de journalist zeggen dat het een opzettelijke gele kaart was.

Het bondsparket stelde een onderzoek in, maar laat Van Damme vrijuit gaan. In tegenstelling tot Club-doelman Stijn Stijnen (die 500 euro boete kreeg) is Van Damme immers niet letterlijk overgegaan tot bekentenissen. De zaak wordt daarom geklasseerd.
                              Iemand een idee hoe ik dit het best uitleg aan mijn zoontje? Ik vertel hem eigenlijk altijd dat hij moet eerlijk zijn.. ik zit even vast nu..

Comment

Iemand een idee hoe ik dit het best uitleg aan mijn zoontje? Ik vertel hem eigenlijk altijd dat hij moet eerlijk zijn.. ik zit even vast nu..
                                Je kan hem eerlijk vertellen in het vervolg slim te zijn ...
                                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Working...
                                X