Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM factuur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: GSM factuur

Ja hoor,

ik ken er ook (bijna) alles van nu: mijn relaas ...

Geniet maar mee van de wereld van de GSM's ...

Jaja
    Last edited by jaja; 19 februari 2010, 00:39.
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Nete, je zal niet veel gsm's vinden zonder die extra foefjes hoor
      Zo een beetje zoals een TV, zoek er eens 1 zonder teletekst, enkel mono en zwart-wit. Succes!
      Gisteren nog eentje gevonden waarmee je kon bellen en je outlook agenda raadplegen. Volgens de verkopers was dit laatste onmogelijk met dit toestel wegens : "te goedkoop".
      En toch, ik kan nu bellen als het absoluut moet - vandaar 2.5 euro belkosten per maand via Telenet - en mijn outlook-agenda raadplegen.
      Ik wil niet altijd bereikbaar zijn voor iedereen.

Wat mij opviel in de zaak : het aanbod gsm's aan een bord met totale lengte van wel 10 meter allemaal mooi op een rijtje. Veel volk - voornamelijk jonge gastjes - samengetroept op één meter : deze met toestellen in de prijsklasse van 350euro en meer.....
      De andere 9m was verlaten.....
      Last edited by vinstermik; 19 februari 2010, 00:30.

Comment

Eéntje gevonden?
        Had je veel keus? Nee zeker?
        Maar ik begrijp je toch niet helemaal

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
        Gisteren nog eentje gevonden waarmee je kon bellen en je outlook agenda raadplegen. Volgens de verkopers was dit laatste onmogelijk met dit toestel wegens : "te goedkoop".
        En toch, ik kan nu bellen als het absoluut moet - vandaar 2.5 euro belkosten per maand via Telenet - en mijn outlook-agenda raadplegen.
        Last edited by nabi; 19 februari 2010, 08:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
          Ik doe dat ook met een Nokia 2760 van 59 euro. (via Bluetooth).
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Maar ik begrijp je toch niet helemaal
            Volgens diverse verkopers moest je een veel duurder toestel nemen om je Outlook-agenda te kunnen bijhouden en syncroniseren op je gsm.....
            ter info : mijn nieuwe Nokia 2700 voldoet aan mijn (beide) eisen van een gsm
            Er zullen nog wel goedkope toestellen zijn die dit kunnen maar mijn keuze viel op de nokia 2700

Comment

Working...
            X