Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple-computer versus Windows-computer !!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

    Omdat er nog eens gelachen mag worden ook.
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

    Comment


    • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

      Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
      onzin? gebruikerservaring bedoel je !

      allé, altijd tof als er op de man gespeeld wordt ipv op het onderwerp
      tijdens welke muisklik of toetsenbord aanslag op de mac is dan het fantastische inzicht in de macfilosofie ontstaan?
      Je slaagt er anderzijds blijkbaar niet in om illustrator en photoshop deftig te laten draaien op een mac laat staan dat je een beoordeling geeft over de macschermen.
      Nu voor mensen die niet verder dan hun neuslengte kunnen kijken kan dit wel kloppen natuurlijk.
      Voor de rest blijf ik het geproduceerde in bedoelde onderdeel onzin vinden.
      Maarja van een kuddedier zijn opmerking ga jij toch niet wakker liggen zeker.

      Comment


      • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Dat mijn beste, maak ik wel uit.
        Ik hoef geen preek.
        Met een andere houding zou je misschien wat meer bijval genieten.
        Uiteraard is het zeer gemakkelijk om op een forum in alle anonimiteit je zo arrogant mogelijk te gedragen.
        Rest my case.
        Ik rest the case niet. Woorden in mijn mond liggen ("vind je dan alle Apple gebruikers géén normale verstandige mensen?") IS provocerend en defensief, in de context van dit topic. Vooral omdat dat er helemaal niet stond, dat kan iedereen zwart op wit lezen in post #93.

        Geef mij anders het nut van uw vraag, naast het vuur aan de lont steken in een - helaas opnieuw - irrationele discussie?

        Ofwel kan je niet begrijpend lezen ofwel had je slechte bedoelingen, in beide gevallen ligt de fout in uw kamp.

        Comment


        • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

          enz. enz. enz...
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            enz. enz. enz...
            Perpetuum mobile
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

              er bestaat zo'n emoticon van een manneke dat popcorn eet, kheb dat hier al een paar keer willen gebruiken. MODS??
              Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
              - Isaac Asimov-

              Comment


              • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                Fantastisch idee...
                http://www.digifotofreak.nl

                Comment


                • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                  Dan heb je geluk. Ik had niet zo veel geluk met mijn laatste PC (meteen ook de reden van overschakelen.) Ik had constant BSOD's: soms werkte de PC een week goed (heowel), soms had ik verschillende BSOD's op 1 uur. Drie mensen die, in tegenstelling tot ondergetekende, allemaal heel veel kaas hebben gegeten van PC's hebben er zitten naar neuzen en geen kon een oplossing aanbrengen. Alles is vervangen geweest (zelfs moederbord) zonder gevolg...
                  Raadt eens hoeveel crashes ik al heb gehad met mijn drie mac's die allemaal zonder antivirus draaien
                  ?
                  schreef ?

                  Ik heb hetzelfde voor, blauwe schermen, PC werkt soms een week goed, dan weer sluit hij niet af (enkel met power knop) internet valt op onregelmatige tijdstippen uit,niets te maken met Telenet ,de smartphone blijft werken op internet,windows reageert niet meer na het uitvallen van internet,beperkte verbinding zegt de PC wat ! beperkt helemaal niets....PC boer laten komen, heeft direct de CCleaner van het systeem gehaalt...resultaat juist hetzelfde, ik word daar helemaal gek van Windows 7 was toc zoveel stabieler of niet, het uitzoeken op internet op de PC en de personen die het zouden moeten weten ben ik stilaan beu..en zal een dezer dagen resoluut voor een Mac gaan....ik denk dat de PC het verstaan heeft draaid nu al 3 uur zonder onderbreking
                  Last edited by L.Cavalier; 6 januari 2013, 15:10.

                  Comment


                  • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                    Oorspronkelijk geplaatst door L.Cavalier Bekijk bericht
                    Dan heb je geluk. Ik had niet zo veel geluk met mijn laatste PC (meteen ook de reden van overschakelen.) Ik had constant BSOD's: soms werkte de PC een week goed (heowel), soms had ik verschillende BSOD's op 1 uur. Drie mensen die, in tegenstelling tot ondergetekende, allemaal heel veel kaas hebben gegeten van PC's hebben er zitten naar neuzen en geen kon een oplossing aanbrengen. Alles is vervangen geweest (zelfs moederbord) zonder gevolg...
                    Raadt eens hoeveel crashes ik al heb gehad met mijn drie mac's die allemaal zonder antivirus draaien?
                    Ik heb hetzelfde voor, blauwe schermen, PC werkt soms een week goed, dan weer sluit hij niet af (enkel met power knop) internet valt op onregelmatige tijdstippen uit,niets te maken met Telenet ,de smartphone blijft werken op internet,windows reageert niet meer na het uitvallen van internet,beperkte verbinding zegt de PC wat ! beperkt helemaal niets....PC boer laten komen, heeft direct de CCleaner van het systeem gehaalt...resultaat juist hetzelfde, ik word daar helemaal gek van Windows 7 was toc zoveel stabieler of niet, het uitzoeken op internet op de PC en de personen die het zouden moeten weten ben ik stilaan beu..en zal een dezer dagen resoluut voor een Mac gaan....ik denk dat de PC het verstaan heeft draaid nu al 3 uur zonder onderbreking

                    Goedemorgen zeg, wat een oude koe!
                    Is het een ludiek idee om dit topic over 3 jaar weer eens op de rakelen.
                    Zodat het als het ware in een loop komt.

                    Comment


                    • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                      Gelet op de datum van de voor-voorlaatste post was die popcorn al lang verteerd.
                      Allez kan de discussie weer beginnen

                      Comment


                      • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                        Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                        Gelet op de datum van de voor-voorlaatste post was die popcorn al lang verteerd.
                        Allez kan de discussie weer beginnen

                        Misschien heeft het 3 jaar geduurd voor zijn pc weer lang genoeg vrij van BSOD draait en kon hij niet eerder reageren.

                        Comment


                        • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                          Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                          Goedemorgen zeg, wat een oude koe!
                          Is het een ludiek idee om dit topic over 3 jaar weer eens op de rakelen.
                          Zodat het als het ware in een loop komt.
                          Sorry had niet gezien dat het Topic al zo oud was !!

                          Comment


                          • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                            Oorspronkelijk geplaatst door L.Cavalier Bekijk bericht
                            Sorry had niet gezien dat het Topic al zo oud was !!
                            Geeft niet, je bent niet de eerste en ook niet de laatste die de datum over het hoofd ziet.
                            Nu met het nieuwe forum staan gerelateerde onderwerpen onderaan de pagina en dus ook gerelateerde onderwerpen van jaren oud.
                            Voor je het weet zit je daar te lezen en plaats je een reactie die dus jaren na de laatste komt.

                            Comment


                            • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                              Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
                              Nee, geef mij dan maar een systeem met uitgekiende hardware waarvan het hardware gedeelte en het software gedeelte perfect hand in hand gaan.
                              Inderdaad een oud topic maar ondertussen is er tussen Apple en andere pc's niet zoveel verschil meer wat hardware betreft.

                              Neem mu de iMac en de Dell XPS 27 one.

                              iMac
                              Config :
                              Intel processor i5 of i7
                              16GB2 DDR3 SDRAM at 1600Mhz
                              Scherm 27" geleverd door LG, glas van rand tot rand, 2560 x 1440 IPS
                              NVIDIA GeForce GTX 660M grafische processor met 512 MB GDDR5-geheugen


                              Dell
                              Config :
                              Intel processor i5 of i7
                              8 GB (2x 4 GB) 1600-MHz DDR3-geheugen
                              Scherm 27" geleverd door LG, glas van rand tot rand, 2560 x 1440 IPS
                              NVIDIA ® GeForce GT640 grafische kaart van 2 GB DDR3


                              En geef toe ... ook wat look betreft kan je toch iets vergelijkend vinden.
                              Toeval of niet?
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Apple-computer versus Windows-computer !!

                                Klopt, ze komen dichter bij elkaar.

                                De Apple is wel dunner, maar er zit geen optische drive meer in.

                                Trouwens, ben wel beniewd wat de prijzen zijn van beide modellen.

                                Comment

                                Working...
                                X