Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mriya, 'mop' was wel een heel stomme tikfout. Ik heb het aangepast inmiddels.
Sam Jae: dank je, ik ga het zo eens bekijken.
BouK: ik snap dat er niet zomaar alles in mag en zal de forumvoorwaarden nog eens raadplegen.
BouK: ik snap dat er niet zomaar alles in mag en zal de forumvoorwaarden nog eens raadplegen.
effe helpen:
7.13.11. Signatures of Handtekeningen
Je kan de handtekening die verschijnt onder iedere post in je gebruikersprofiel aanpassen.
Om het forum aangenaam leesbaar te houden moeten handtekeningen beperkt blijven tot maximum drie lijnen tekst en dit in een lettertype dat niet groter is dan het standaard font van de berichten in het forum. We verzoeken iedereen om het kleurgebruik te beperken en felle kleuren te vermijden. Grafische signaturen van welke aard ook zijn niet toegestaan.
Let op de spam-regels! Directe verwijzingen of weblinks naar commerciële activiteiten zijn ongewenst. Ook kwetsende, beledigende of op een andere wijze ongepaste uitspraken of citaten zijn niet toegelaten.
Indien een forumbeheerder je verzoekt om je handtekening aan te passen, gelieve daar onmiddellijk gevolg aan te geven.
grt,bouk.
Comment