Hier nog enkele zeer mooie plaatjes van de Dakar 2010
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's van de Dakar 2010
Collapse
X
-
Mooie foto's van de Dakar 2010
Last edited by Olivier °o°; 11 februari 2010, 16:37.Canon 5DII, 17-40 L F4, 70-200 F4, Sigma 50mm 1.4, 580EXII, Kenko 1.4x FlickrLabels: Geen
-
-
Re: Mooie foto's van de Dakar 2010
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier °o° Bekijk berichtHier nog enkele zeer mooie plaatjes van de Dakar 2010
http://www.boston.com/bigpicture/201...ally_2010.html
grt,boukwie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Inderdaad héél mooie platen tussen.
Maar wat me wel opgevallen is ... er zit maar één panning shot tussen
Let even op de foto's, die zijn op ééntje na allemaal met stilstaande wielen ... dus een snelle sluitertijd, terwijl we toch allemaal zo zitten oefenen op panning met sluitertijden die een 'blur' geven op de wielen
Vind het toch grappig eerlijk gezegd. Hier zie je dus echt het werk van betaalde sport fotografen, die moeten gewoon scherpe foto's hebben die gepubliceerd kunnen worden, die kunnen zich niet veroorloven om 'het de volgende ronde nog eens te proberen' ... bij de Dakar rally is er gewoon geen volgende ronde ... shot gemist is geen centjes, zo simpel is het.
En wij maar tientallen pogingen doen om een F1 auto met 1/60e scherp te krijgen ... eigenlijk moet je er toch de ironie van inzien hé.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
In Zuid-Amerika is de achtergrond dan ook zodanig mooi dat je deze, denk ik, ook wel scherp op de foto wil. Het geeft dan ook een beter beeld in wat voor barre omstandigheden de rijders zich bevinden.Canon 5DII, 17-40 L F4, 70-200 F4, Sigma 50mm 1.4, 580EXII, Kenko 1.4x Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier °o° Bekijk berichtIn Zuid-Amerika is de achtergrond dan ook zodanig mooi dat je deze, denk ik, ook wel scherp op de foto wil. Het geeft dan ook een beter beeld in wat voor barre omstandigheden de rijders zich bevinden.
Dakar....Zuid-Amerika ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtMaar wat me wel opgevallen is ... er zit maar één panning shot tussen
Let even op de foto's, die zijn op ééntje na allemaal met stilstaande wielen ... dus een snelle sluitertijd, terwijl we toch allemaal zo zitten oefenen op panning met sluitertijden die een 'blur' geven op de wielen
Heel mooie gevarieerde reeks.Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtDakar....Zuid-Amerika ...ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
Comment