Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan alle Limburgers en andere geinteresseerden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aan alle Limburgers en andere geinteresseerden

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Glimburger? Dat vind ik nou een mooie, maar was het zo bedoeld, Robert?
    Tuurlijk, is ooit ergens gebruikt in één of andere euh..,ik weet het niet meer.

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik heb vandaag het artikel via e-mail ontvangen en ik heb het in foto formaat kunnen omzetten. Dus hier is alvast een link naar het artikel voor diegene die geinteresseerd zijn!

Vele groetjes uit Canada,
      Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
        Ik heb vandaag het artikel via e-mail ontvangen en ik heb het in foto formaat kunnen omzetten. Dus hier is alvast een link naar het artikel voor diegene die geinteresseerd zijn!

Vele groetjes uit Canada,
        Ann
        Dan hebben we hier een primeur. Moeten we niet meer wachten tot morgenvroeg.

Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Geen enkele vraag over jouw hobby?
          Triestige reporter.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Nee, geen enkele vraag over mijn hobby's en dergelijke. Ze kunnen niet alles vragen, he. Het ging er vooral om hoe ik mijn man heb leren kennen en hoe ik hier terecht gekomen ben. Dit vooral omdat het zondag Valentijn is en ook omdat hier vandaag de de Olympische Winterspelen beginnen. Er staat ook niet veel in over mijn moeder (en andere familie) en dergelijke, die zullen ook wel liever wat meer over hun geschreven zien...niewaar? Maarja, het is een vrij kort artikel en ze kunnen daar niet alles aan bod laten komen.

Ik vind het persoonlijk een goed artikel, hij heeft alles heel mooi beschreven en hij heeft het ook op een interessante manier geschreven.

Groetjes uit Vancouver,
            Ann

Comment

Nee, geen enkele vraag over mijn hobby's en dergelijke. Ze kunnen niet alles vragen, he. Het ging er vooral om hoe ik mijn man heb leren kennen en hoe ik hier terecht gekomen ben. Dit vooral omdat het zondag Valentijn is en ook omdat hier vandaag de de Olympische Winterspelen beginnen. Er staat ook niet veel in over mijn moeder (en andere familie) en dergelijke, die zullen ook wel liever wat meer over hun geschreven zien...niewaar? Maarja, het is een vrij kort artikel en ze kunnen daar niet alles aan bod laten komen.

Ik vind het persoonlijk een goed artikel, hij heeft alles heel mooi beschreven en hij heeft het ook op een interessante manier geschreven.

Groetjes uit Vancouver,
              Ann
              Het artikel is goed geschreven, heel leesbaar.
              Het gaat in hoofdzaak over jou he Ann.
              Trouwens er staat ook een verwijzing naar jouw blog waar iedereen alles kan
              lezen wat je kwijt wilt
              Ik ben er dan ook zeker van dat je wel reacties gaat krijgen.

Jouw achternaam is wel geen typische Limburgse naam
              (dat vraagt weer om uitleg he )

Wat ik nog wil zeggen is dat jouw karakter en mentaliteit echt aanspreekt.
              Jij houdt van het leven
              En dit past perfect bij mijn signatuur: "Waar ik me goed voel, daar ben ik thuis".
              (letterlijk > Waar ik me goed voel, is mijn vaderland.)
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Jouw achternaam is wel geen typische Limburgse naam
                (dat vraagt weer om uitleg he )

Wat ik nog wil zeggen is dat jouw karakter en mentaliteit echt aanspreekt.
                Jij houdt van het leven
                En dit past perfect bij mijn signatuur: "Waar ik me goed voel, daar ben ik thuis".
                (letterlijk > Waar ik me goed voel, is mijn vaderland.)
                Hallo Theo,

Dank je wel...inderdaad, mijn achternaam is helemaal geen typische Limburgse naam. Mijn vader was namelijk geboren in St. Kruis bij Brugge, maar toen hij 1 jaar was is hij met zijn ouders naar "Waterschei" verhuisd waar hij naar school is geweest. In zijn jonge tienerjaren is hij met zijn ouders naar Niel-bij-As verhuisd waar hij mijn moeder heeft leren kennen, is met haar getrouwd en zij woont nog steeds in hetzelfde huis.

Een prachtige gezegde, Theo. Zo voel ik mij ook...waar ik me goed voel, daar ben ik thuis. Heel mooi!

Groetjes,
                Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Tuurlijk, is ooit ergens gebruikt in één of andere euh..,ik weet het niet meer.

Mvg.
                  Robert
                  Sloeg dat niet op ene W. Claes wegens zijn 'plaké' haar?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

ja ann, inderdaad een zeer mooi artikel, wel spijtig dat je hobby niet aan bod kwam, maar ja ze kunnen niet alles schrijven.... we hebben in elk geval nu een gezicht op een bd-er....
                    groetjes en nog een prachtige zwangerschap
                    nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                      ja ann, inderdaad een zeer mooi artikel, wel spijtig dat je hobby niet aan bod kwam, maar ja ze kunnen niet alles schrijven.... we hebben in elk geval nu een gezicht op een bd-er....
                      groetjes en nog een prachtige zwangerschap
                      Dank je wel, ik vind het een hele eer dat ik in de krant mag verschijnen! Ik heb het anders wel een paar keer vermeld dat fotografie een hobby is en dat ik zoveel foto's heb zodat ik niet wist welke foto's door te sturen naar hun voor het artikel. Maar ze hadden het liefst foto's van mij en/of gezin. Dus ik had er 1 van mezelf opgestuurd (die staat in de krant), 1 van mijn man en ik (staat ook in de krant) alsook een paar mooie landschappen van hier. Uiteindelijk zijn het enkel 2 foto's geworden van ons en geen landschappen.

Groetjes,
                      Ann

Comment

Mooi artikel, Ann. Succes met je zwangerschap
                        Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

De krant lag hier nog van zaterdag en ik dacht..Hey maar die ken ik toch?

Mooie artikel Ann.Nu ben je een echte wereld burger.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Nogmaals bedankt voor de reacties! Ik was erg blij dat ik deze kans kreeg. Ik heb ongelofelijk veel reacties gehad van zowel familie en vrienden die me kennen alsook van mensen die mij helemaal niet kennen. Ik was erg verrast!

Groetjes,
                            Ann

Comment

Nogmaals bedankt voor de reacties! Ik was erg blij dat ik deze kans kreeg. Ik heb ongelofelijk veel reacties gehad van zowel familie en vrienden die me kennen alsook van mensen die mij helemaal niet kennen. Ik was erg verrast!

Groetjes,
                              Ann
                              Deze gast ken ik redelijk goed

Ook een Limburger.... (Sint-Truiden)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Deze gast ken ik redelijk goed

Ook een Limburger.... (Sint-Truiden)
                                Een artikel uit Trends overgenomen, inclusief de schrijffouten. Niet erg katholiek voor een universiteit.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X