Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe autoparking Madrid.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe autoparking Madrid.

    Als ik de animatie bekijk heb ik maar één gedacht dat in mijn hoofd opspringt:
    Mega snoepautomaat voor auto's!

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe autoparking Madrid.

      Volkswagen Duitsland gebruikt zo'n systeem voor het stockeren van de nieuwe wagens die de klanten ter plaatse komen afhalen. Twee torens die elk 400 wagens kunnen bevatten KLIK
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe autoparking Madrid.

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Daar kan ik je tenvolle in volgen Pol, zo zal ik steeds vermijden op een parking naast zo een onverzorgde geblutste roestige bak te gaan staan........, maarja, wat er naast je staat als je terugkomt, dat weet je natuurlijk niet.
        Ben niet volledig eens met jullie redenering, op een examen leren we enkel dat we ruimte tussen wagens moeten laten die achter elkaar staan, maar niet tussen zijdelings geparkeerde wagens. men spreekt in de wegcode over;
        25.1. Het is verboden een voertuig te parkeren :
        1° op minder dan 1 meter zowel voor als achter een ander stilstaand of geparkeerd voertuig en op elke plaats waar het voertuig het instappen in of het wegrijden van een ander voertuig zou verhinderen;
        wat is een belemmering zijdelings; je deur maar een halve meter kunnen openen of een meter? Volgens de wet moet dit overal op minder dan één meter zijn en zolang men het in/uitstappen niet verhinderd.
        In de praktijk erger ik me daar ook aan, maar als er vakken zijn gemarkeerd en ieder staat mooi in een vak en je hebt minder dan een halve meter om je deur te openen wat ga je hier dan aan doen, omrijden dat er meer ruimte is voor jou of klacht neerleggen dat de ruimte volgens de wet te weinig is?
        En om een voorbeeld te geven in Mechelen op de parking van de Nekkerhallen heb je een +/-halve meter tussen iedere wagen. Daar kwam ook een pipo die te dicht parkeerde, terwijl we nog in de wagen zaten

        Wagen's die achter elkaar staan geparkeerd(zelfs bij zijdelings parkeren) en jij kan er tussen staan, wagen voor of achter heeft aan de rechterzijde twee ingedeukte deuren(dat je niet kan zien), dan zal je eerst gaan zien of die wagens niet beschadigd zijn of zo???
        Iemand die een geblutste wagen heeft en die neemt zijn voorrang en jij negeert die ga je dan ook alle voorrang's wegen hiervoor proberen te omzeilen????
        Wil je geen geblutste wagen; laat hem in je garage staan dan zal je ook geen last hebben van steenslag.
        Opgepast ik begrijp wat je wil zeggen, maar begrijpen wie begrijpen kan
        Last edited by foto4fun; 11 februari 2010, 16:04.
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe autoparking Madrid.

          alle auto,s met schuifdeuren uitvoeren.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe autoparking Madrid.

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            alle auto,s met schuifdeuren uitvoeren.
            grt,bouk.
            Zoals dat "ding" van Peugeot of de gemiddelde Kangoo met schuifdeuren. Dat is nog praktisch ook, waait niet open!

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe autoparking Madrid.

              Ik weet goed dat ik dat 30 jaar geleden ook ergens in Antwerpen aan de Frankrijklei heb gezien. Tussen de Meir en oude autotunnel. Of is dat de Italiëlei?

              Vorig jaar in Milaan was ik er ook het slachtoffer van. Mijn huurauto van Hertz heb ik afgeleverd op een soort draaiende plaat, en toen ging ie ook zo'n rek in.

              Tot daar geen probleem, maar toen ik er mee terug buiten kwam, zag ik een enorme kras. Te laat om te reclameren, en ik kan al geen Italiaans en zij duidelijk niets anders.

              Maar Hertz heeft daar nooit om gevraagd.

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Klopt Pol, maar heeft dat niet meer te maken dat men de laatste centimeter wil gebruiken om te kunnen verdienen?
                Niet altijd ... soms zelfs juist niet. Maar het klopt dat veel parkings enorm nipt gemaakt zijn.
                Het is als ze hun deur ver genoeg kunnen openen en dat die verder schiet naar de volgende klik in het scharnier dat je de meeste kans op een deuk hebt.
                Als er te weinig plaats is dan heb je eerder een kras omdat de deur even op en af gaat bij het uit- of instappen.
                In elk geval, als ik er ene betrap ... dan kan hij afdokken!
                Ik probeer me altijd zo te parkeren waar ik hiertoe het minste kans heb, maar uitsluiten kan je niet.
                Straf is zelfs dat als je ergens heel alleen op een afgelegen plek gaat parkeren (uithoek van parking winkel bijvoorbeeld) dat er dan toch weer net ene 10 cm naast u staat al is de rest van de parking leeg. Het is soms alsof mijn wagen een magneet is.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                  Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                  Wil je geen geblutste wagen; laat hem in je garage staan dan zal je ook geen last hebben van steenslag.
                  Sorry maar dit is niet echt te vergelijken. Zo kan je ook redeneren dat je maar geen huis moet bouwen als je geen graffiti op je muren wil.
                  Steenslag is vervelend maar daar kan een andere bestuurder niet veel aan doen.
                  Deuken van deuren is gewoon een slechte opvoeding dat die mensen hebben ... ik heb altijd geleerd respect te hebben voor een ander zijn materiaal en daar zorg voor te dragen.
                  Ik zal nooit mijn deur tegen een andere wagen laten schieten en als ik twijfels heb dat ik er vlot in kan, dan steek ik zelfs mijn vingers tussen mijn deur en die andere wagen opdat ik deze zeker niet zou kunnen beschadigen.
                  De deuken dat je oploopt op parkings is niet eens door "per ongeluk" eens de deur laten schieten (wat iedereen eens kan voor hebben) maar het is gewoon de mentaliteit van de mensen, ze letten op niks meer.
                  Er zijn er ook die zo half op uw auto komen zitten terwijl ze een lapke doen met een kennis ... daar krijg ik het ook van.
                  Moet ik me zorgen maken moest ik ooit naast u parkeren?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment

                  Working...
                  X