Hey juppekes
Ik heb hier weer eens een vraagje

Deze keer gaat het over mijn prullenbak
Gisteren heb ik eens mijn externe harde schijf een beetje opgeruimd
Ik zal het eens kort proberen uit te leggen
Dus ik ben bezig aan mijn pc en sluit mijn externe harde schijf aan met zo'n dubbele usb stekker.
Dus mijn pc noemt mijn ext hd: HDD(F)
Ik ben nu al tijdje bezig met die schijf en mijn vrouw heeft opeens de pc nodig
Dus ik op de laptop met mijn ext hd, zo kan ik ook verder
Een beetje later moet ik de laptop ruilen met mijn vrouw omdat zij liever op de laptop werkt
Dus ik weer die ext hd verplaatst naar de pc, nu kan ik ook weer verder
Wat is er nu gebeurd, mijn vrouw heeft de printer aan laten staan, op zich niet zo erg, maar mijn pc heeft nu die ext harde schijf HDD(g) genoemd.
Eigenlijk merk ik daar nog niets van en kan ik voortdoen
Maar nu komt het: het schiet mij opeens te binnen dat ik een paar bestanden teveel heb weggegooid in de prullenbak.
Geen probleem gewoon terug plaatsen uit de prullenbak
dat gaat niet meer, alles dat ik onder HDD(f) in de prullenbak gegooid heb is daar niet meer te vinden 
Zelfs als ik nu mijn ext hd niet aan pc aansluit kan ik niets zien in mijn prullenbak van wat ik allemaal verwijderd heb van mij ext hd

Sluit ik mij ext hd terug weer aan op mijn pc, die hem dan automatisch HDD(g) gaat noemen, komen die verwijderde mappen dan wel weer zichtbaar, maar enkel die die weggegooid zijn onder de noemer HDD(g)
Hopelijk begrijpen jullie nu een beetje wat ik bedoel

Mijn vraag is nu, kan ik mij ext hd terug zelf terug HHD(f) gaan noemen
Alvast bedankt voor de reacties, en sorry als ik door mijn druk leventje jullie niet direct bedank voor jullie hulp

Ik heb hier weer eens een vraagje

Deze keer gaat het over mijn prullenbak

Gisteren heb ik eens mijn externe harde schijf een beetje opgeruimd

Ik zal het eens kort proberen uit te leggen

Dus ik ben bezig aan mijn pc en sluit mijn externe harde schijf aan met zo'n dubbele usb stekker.
Dus mijn pc noemt mijn ext hd: HDD(F)

Ik ben nu al tijdje bezig met die schijf en mijn vrouw heeft opeens de pc nodig

Dus ik op de laptop met mijn ext hd, zo kan ik ook verder

Een beetje later moet ik de laptop ruilen met mijn vrouw omdat zij liever op de laptop werkt

Dus ik weer die ext hd verplaatst naar de pc, nu kan ik ook weer verder

Wat is er nu gebeurd, mijn vrouw heeft de printer aan laten staan, op zich niet zo erg, maar mijn pc heeft nu die ext harde schijf HDD(g) genoemd.
Eigenlijk merk ik daar nog niets van en kan ik voortdoen

Maar nu komt het: het schiet mij opeens te binnen dat ik een paar bestanden teveel heb weggegooid in de prullenbak.
Geen probleem gewoon terug plaatsen uit de prullenbak

Zelfs als ik nu mijn ext hd niet aan pc aansluit kan ik niets zien in mijn prullenbak van wat ik allemaal verwijderd heb van mij ext hd

Sluit ik mij ext hd terug weer aan op mijn pc, die hem dan automatisch HDD(g) gaat noemen, komen die verwijderde mappen dan wel weer zichtbaar, maar enkel die die weggegooid zijn onder de noemer HDD(g)
Hopelijk begrijpen jullie nu een beetje wat ik bedoel

Mijn vraag is nu, kan ik mij ext hd terug zelf terug HHD(f) gaan noemen

Alvast bedankt voor de reacties, en sorry als ik door mijn druk leventje jullie niet direct bedank voor jullie hulp

Comment