Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op naar de volgende financiële crisis ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op naar de volgende financiële crisis ?

Voor wie eens graag kwijlt hier nieuws heet van de naald.
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Zijn er beleggers onder de BD'ers? Het kan nooit kwaad elkaar wat raad en tips te geven...
      GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Ik durf wel eens beleggen, maar als je mijn raad opvolgt ga je zuur kijken vrees ik.

Ik heb Dexia aandelen gekocht op een moment dat ik dacht "nu kan het echt niet meer lager... die MOETEN wel omhoog". Helaas zijn ze toen nog eens gedaald tot minder als de helft en staan ze vandaag nog altijd niet op niveau...

'k heb gekocht aan 6,9€... pffffff.... Ik laat ze nog wel even staan, we zien dan wel weer.

Comment

Ik denk dat er nog vrij veel mensen zijn die nu aandelen kopen van banken omdat ze zo laag staan en denken dat ze ooit weer eens flink zouden moeten stijgen.
          GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
            Zijn er beleggers onder de BD'ers? Het kan nooit kwaad elkaar wat raad en tips te geven...
            Mijn boterhammen ?
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
              Bekaert !!! Heb er in augustus gekocht en vorige vrijdag nog wat bij. Met zo'n bedrijf kan je nooit kwaad. Hoogste koers vóór de crash was 120€. Daar moeten ze volgens mij weer naar toe. Recent kocht Bekaert nog 2 bedrijven over van Bridgtone om hun greep op de stealcord (in de banden) nog wat te verstevigen.
              Ik heb ook nog een pak Ancora's, jaren geleden gekocht als Cera coöperatieve aandelen. Per persoon kon je toen 40 aandelen kopen van 1000 Bef/stuk. Je deed er op het eind van het jaar nog een belastignsvoordeel mee. Nadien werden de aandelen gesplitst en kreeg je o.a. een aantal Ancora's in de plaats. Tot nog toe heb ik er mijn broek nog niet aan gescheurd, maar ik heb wel een pak centen aan mijn neus laten voorbij gaan toen de hoogste koers voor de crisis zo'n 90€ per aandeel stond. Maar goed, dat is nu éénmaal op de beurs "spelen". en je moet dit wel doen met centen die niet nodig hebt, anders ben je wel heeel gevaarlijk bezig. En zeker op termijn van een 10-tal jaren bekijken.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Als ge geen geld teveel hebt kunt ge niks verliezen ... da's dan toch één voordeel ervan.
                Er zijn er wel die een paar duizenden euros op Euro Millions verpatsen en volgens de reportage die ik erover zag, ook geen geld teveel hebben, maar wel gokverslaafd zijn.
                Zo zie je maar, maar geef mij dan maar liever de beurs om eens "iets" te vergokken.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

We kunnen hier misschien een aparte topic openen waarin we de actualiteit van de beurs kunnen bespreken en tips uitwisselen.
                  GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                    Zeker weten..., en mijn moeder is daar nog van mij bevallen !!
                    't Is er nog altijd aan te zien....
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                    X