Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

    Heb een 1 1/2 jaar een P4350 gehad, altijd tevreden van geweest
    Nu een Touch2 en
    Collega heeft HD gekocht (2dehands), stond er zeer sceptisch tegenover, maar hij zou al niet meer zonder kunnen.

    Comment


    • #17
      Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

      Ik heb 2 smartphones. Een HTC die draait op windows mobile, en een Nokia die draait op symbian. Om heel eerlijk te zijn, ik hou ervan om met de Touch Flo te werken op de htc. Veel aangenamer dan de symbian.

      Ik heb een HTC HD. En ben daar echt 100% tevreden over. Vooral de programma's die je daar op kunt zetten. Die zijn veel geavanceerder dan bij symbian.

      Comment


      • #18
        Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

        Had de SE Xperia X1, heb nu de iPhone.

        Mijn Xperia komt geleverd met Win Mo 6.1, wat op zich niet het meest vingervriendelijke OS is. Je kunt een heleboel customizen en voor alles is wel een applicatie, maar zo out-of-the box werkt het niet super, je moet extra software installeren.

        Heb er daarna Win Mo 6.5 op geïnstalleerd wat op zich iets 'touch'-vriendelijker was,maar toen begon mijn toestel wel erg te lijden onder zijn snelheid, of liever het ontbreken van. Nog steeds dien je extra software te installeren, of misschien was dit omdat ik ondertussen reeds niet meer zonder een paar progs kon.


        Via mijn werkgever kon ik 'goedkoop' aan een iPhone geraken en daar ze op 't werk allemaal verkocht zijn voor de iPhone, me ook maar even laten overhalen.

        Wat een absolute pro is bij de iPhone is zeker zijn snelheid en zijn 'responsiveness'. Amai wat een verschil!
        Dan de functionaliteit; je ziet dat iPhone OS en de iPhone in het algemeen wel degelijk gemaakt is als telefoon waar het bij de Win Mo smartphones vooral een afkomstig is van een PDA. Zonde dat Microsoft daar zolang heeft bij vastgehouden, maar Windows Phone OS (Win Mo 7) zou daar misschien wel verandering in kunnen brengen.

        Zijn er ook nadelen aan de iPhone, oh jazeker.
        Waar ik heel snel tegenaan ben gelopen was het ontbreken van zend contact via bluetooth functionaliteit (mijn autoradio werkt op die manier, dus kan ik mijn adresboek niet in mijn carkit stoppen).
        Een ander nadeel is dat blijkbaar elk programma bovenop het OS draait en niet als service kan draaien, dit betekent dat je een wekker applicatie voor je gaat slapen moet opzetten en moet laten opstaan. Als hij dan 's nachts niet aan de lader hangt is je batterij reeds voor 3/4 weg eer je wakker wordt.
        En nog 1 groot nadeel, die iTunes...zal er nooit vriendjes mee worden.


        Maar vooralsnog ben ik positief over de iPhone en zijn mogelijkheden, vooral die snelheid is zalig, dit en de super webbrowser maken het toestel te prefereren boven de huidige Win Mo toestellen.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

          Ik heb een vriend die de Diamond I heeft, is nochthans heel tevreden, hij liet hem zelfs eens in z'n bad vallen en bleek onverwachts waterdicht
          De Diamond I zou ik niet kopen wegens geen SD kaartslot, onhandig is hij niet wegens compact en all-in toestel, als je een probleem met de layout hebt kun je er een andere rom op zetten met andere layout, dan heb je een totaal andere telefoon

          Ik bekeek ook de HD en HDII, maar iets te groot voor in je broekzak, dacht eerst aan de Diamond II, maar de HTC Touch Pro II zag er een uit en dit werd het uiteindelijk

          Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
          Hier is enkele weken geleden een andere draad over geweest.
          Daar heb ik trouwens gezegd dat de HTC diamond de meest onhandige phone is die ik ooit heb gebruikt.

          Dpaul
          Last edited by CanonYouCan; 14 februari 2010, 18:37.

          Comment


          • #20
            Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

            Ik heb een HTC Hero, een Android gebaseerde smartphone dus. Het ding draait nu nog Android 1.5 en dat is niet behelpen maar echt super is het nog niet. Medio maart komt HTC met een update naar Android 2.1 en dat is een flinke stap voorwaarts.

            Dit jaar worden er meer dan 100 nieuwe modellen geïntroduceerd door allerlei fabrikanten. Windows mobile 7 wordt voorlopig nog niet verwacht (de geruchtenmolen zegt nu 2011), daar zou ik niet op wachten.

            Terug naar HTC. De Hero is een fijne telefoon. Redelijk bereik (beter dan de Nokia 6300 die ik hier voor had) maar de data-verbinding is niet super (kan ook aan de provider liggen). Verder is het ding stevig zat (hier vind je een leuk filmpje over de testmethodes die HTC gebruikt).

            Comment

            Working...
            X