Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reiger van een erge dood gered
Collapse
X
-
-
-
Re: Reiger van een erge dood gered
Hey juppekes
Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk berichtToch wel raar dat als het om een beestje gaat iedereen direct akkoord is dat hij (gelukkig) niet langer heeft moeten lijden... maar als het om een mens zou gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtziedaar het verschil in onze traditionele maar nog steeds actuele visie.
Comment
-
Als je moest weten hoeveel van die beesten per jaar afgeknald worden je zou er van verschieten.
Ze zijn dan wel beschermd maar er zijn er toch met vijvers die ze niet graag zien komen hoor.
Zelf woon ik in een omgeving waar zo een 40tal woningen staan met hier en daar vijvers aan hun huis en hier zie je reigers overal waar die vijvertjes staan.
Ik zeg niet dat er hier op geschoten word hoor maar ik ken er toch, jagers schieten ook heel wat beschermde dieren af (vossen).
Zelf doe ik geen beestje kwaad ik zie ze liever lopen vliegen enz.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
-
is ook niet meer een met uitsterven bedreigde soort denk ik , hier aan de Durme boorden zit het er vol van , welke natuurlijke vijanden (de mens buiten beschouwing gelaten) heeft deze vogel nog??? Ben zelf van mening dat de cirkel moet rond zijn voor een langdurig gezonde en evenwichtige natuur. ETEN EN GEGETEN WORDEN !!!Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtAls je moest weten hoeveel van die beesten per jaar afgeknald worden je zou er van verschieten.
Ze zijn dan wel beschermd maar er zijn er toch met vijvers die ze niet graag zien komen hoor.
Zelf woon ik in een omgeving waar zo een 40tal woningen staan met hier en daar vijvers aan hun huis en hier zie je reigers overal waar die vijvertjes staan.
Ik zeg niet dat er hier op geschoten word hoor maar ik ken er toch, jagers schieten ook heel wat beschermde dieren af (vossen).
Zelf doe ik geen beestje kwaad ik zie ze liever lopen vliegen enz.
Wat een contradictie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk berichtToch wel raar dat als het om een beestje gaat iedereen direct akkoord is dat hij (gelukkig) niet langer heeft moeten lijden... maar als het om een mens zou gaan
Ik vind het perfect normaal als je mensen en dieren niet over dezelfde kam scheert.
En met een erfzonde heeft dit hoegenaamd niets te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk berichtWaarom raar?
Ik vind het perfect normaal als je mensen en dieren niet over dezelfde kam scheert.
En met een erfzonde heeft dit hoegenaamd niets te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk berichtIk weet dat ik misschien een rare mening er op na houd, maar voor mijn part zijn mensen gewoon andere dieren die kunnen praten en geavanceerd doen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtHm lol..
Probeer dat eens wijs te maken aan iemand van wie zijn Koi vijver net werd leeggevist
We hebben het hier bovendien over een beschermde diersoort, waar er geen lelijker beestenkop is dan die van een onoordeelkundig gehouden karper (koi).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk berichtDie draden zijn zeer dieronvriendelijk, een overkill. Een reiger schrikt al van een paar glinsterende voorwerpen, zoals bijvoorbeeld een cd-tje.
We hebben het hier bovendien over een beschermde diersoort, waar er geen lelijker beestenkop is dan die van een onoordeelkundig gehouden karper (koi).
Hier in de Japanse Tuin zit die vijver vol met koi' s.
Ik vraag me dus af hoe men daar die reigers weg houdt.
Comment
-
@theokus
Met zo'n kloppende watertuimelaar uit bamboe, wellicht.
Zie ook mijn: http://home.scarlet.be/pics/witbuikreiger.JPG
Is ie mooi of is ie mooi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht... Is ie mooi of is ie mooi?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment